فروش کلی خاویار سوروگا 50 گرمی

خاویار سوروگا 50 گرمی یکی از نمونه خاویار های پرورش داده شده در کشور می باشد که به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا از موارد مصرف و خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد، مراکز عرضه خاویار خوراکی سوروگا این محصول را که با بهترین شرایط تولید گردیده است را به صورت بسته بندی شده با وزن های مختلف در معرض فروش قرار داده است و با عرضه و فروش آنها به صورت عمده باعث تامین بازار و نیاز مصرف کننده گردیده اند.

فروش کلی خاویار سوروگا 50 گرمی

آشنایی مختصر با خاویار سوروگا سیاه

آشنایی مختصر با خاویار سوروگا سیاه در واقع خاویار سوروگا سیاه از شکم ماهیان بسیار بزرگ استخراج میشود و گفته میشود خاویار تخم ماهی میباشد. خاویاراز گذشته های بسیار دور به عنوان ماده غذایی بسیار پر ارزش در وعده صبحانه بیشتر پادشاهان جایگاه ویژه ای داشت. خاویار عطر و بوی بسیار مطبوعی دارد ولی شاید مزه آن برای شخصی که برای اولین بار خاویار را امتحان میکند خیلی خوشایند نباشد. خاویار دریایی رنگ سیاه خیلی پر رنگی دارد ولی در بعضی از مناطق خاویار سرخ نیز یافت میشود و قیمت آن نسبت به خاویار سیاه ارزانتر است ولی ارزش غذایی آن تقریبا برابر با خاویار سیاه است.

خاویار را از ماهیان مختلف میتوان به دست آورد در کشور ما در دریاهای دریای خزر سه نوع ماهی خاویار وجود دارد که با توجه که سن بلوغشان برای خاویار دهی متفاوت است و در زیر به گونه های ماهیان خاویار اشاره میکنیم:

  1. فیل ماهی: اولین و اصیل ترین ماهی خاویار در کشورمان معرفی می‌شود همانطور که از اسمش پیداست جزو ماهیان عظیم الحسنه می‌باشد و سن بلوغ آن برای خاویار دهی ۱۸سال می‌باشد و خاویار به دست آمده از این ماهی به نام خاویار بلوگا معروف است.
  2. تاس ماهی: این نوع ماهی نیز مثل فیل ماهی اصالت خاصی در تولید خاویار دارد جلسه آن نسبت به فیل ماهی کوچک تر است و سن بلوغ آن ۱۲سال می باشد و عمده تفاوت این خاویار رنگ قهوه ای آن است و در بسته بندی های طلایی رنگ به بازار ارائه میشود و به خاویار سورگا معروف است
  3. ماهی ازون برون: این نوع ماهی جثه بسیار کوچک تری دارد سن بلوغ این ماهی ۷سال است و خاویار آن ریز است نسبت به خاویار بلوگا و آسترا و به نام خاویار سورگا معروف است و این ماهی را دربیشتر استخر های پروش ماهی میتوان یافت.

ویژگی های مهم خاویار سوروگا تازه

ویژگی های مهم خاویار سوروگا تازه خاویار به نوعی غذای دریایی گفته می شود که در ترکیبات خود از ویتامین ها و مواد معدنی بسیار زیادی غنی می باشد و این عامل بر بازار فروش و خواص درمانی این محصول افزوده است، خاویار که دارای گونه های مختلفی می باشد با نام های متفاوتی در بازار عرضه می گردد که یکی از آنها خاویار سوروگا می باشد که دارای کتربرد های غذایی بسیار زیادی بوده و به صورت پرورشی در کشور تولید و عرضه می‌ گردد.

این محصول در ترکیبات خود سرشار از امگا3، کلسیم، فسفر، انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان و موارد مختلف دیگری بوده که بر ارزش غذایی و خواص درمانی آن افزوده است، مصرف خاویار در طول هفته می تواند به درمان بیماری های مختلف کمک زیادی نموده و علاوه بر آن باعث می‌ شود تا بدن در برابر امراض و بیماری های مختلف در امان باشد. از مهمترین خواص خاویار سوروگا تازه می‌ توان به:

  • افزایش سیستم ایمنی بدن و بالا بردن ضریب ایمنی بدن در برابر امراض و بیماری های مختلف
  • بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از استرس، اضطراب و افسردگی
  • تقویت سیستم قلب و عروق
  • تقویت دستگاه گوارش
  • سلامت پوست و مو
  • سلامت مادران باردار و جنین
  • سلامت استخوان‌ ها و مفاصل
  • استحکام استخوان ها با خوردن خاویار تامین می شود.
  • بازسازی گلبول های قرمز از خواص خاویار دارای سلنیوم می‌ باشد.
  • مصرف خاویار، آهن مورد نیاز بدن را تامین می کند.
  • افرادی که از این نوع ماده مغذی مصرف می‌ کنند، کمتر دچار عارضه های ناشی از کم خونی می‌شوند.
  • علاوه بر دارا بودن سلنیوم، این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشد و به از بین رفتن رادیکال های آزاد موجود در بدن کمک می‌ کند.

نکات مهم در انتخاب خاویار سوروگا دریایی

نکات مهم در انتخاب خاویار سوروگا دریایی خاویار سوروگا دریایی معمولاً از داخل بدن ماهیان خاص استخراج می شود و به شکل دانه‌ ها ی مروارید مانند به رنگ های طلائی، مشکی، نارنجی و … وجود دارد که بسیار خوش طعم است و کوچک و بزرگ طرفدار آن هستند زیرا که یک غذای بسیار عالی و مقوی مخصوصاً برای کودکان و دیگر اعضای خانواده است.

این محصول از آنجایی که از قیمت بالایی برخوردار است و به طور معمول تهیه آن برای افرادی که سطح مالی پایین تری برخوردار هستند امکان پذیر نیست، معمولاً افراد ثروتمند و اشرافی که درآمد بیشتری دارند از آن استفاده می‌کنند و از همین رو خاویار به عنوان یک غذای اشرافی شناخته می شود.

سرو این غذا در تمامی وعده های غذایی صورت می‌پذیرد و در میز صبحانه به کثرت به چشم می‌خورد. و یک محصول بسیار مقوی و مفید که سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان و مواد مغذی است محسوب می شود.

شرکت های بسیار خوبی در ایران هستند که بهترین خاویار ها در بهترین بسته بندی ها به سراسر جهان صادر می کنند. برخی شرکت ها نام برده می شوند که بر اساس فعالیت هایی که ارائه دادند بهترین خاویار ها را با کیفیت عالی به بازار های خارجی و داخلی ارسال کرده اند.

مراکز توزیع خاویار سوروگا 50 گرمی

مراکز توزیع خاویار سوروگا 50 گرمی مراکز توزیع خاویار سوروگا باید راهکارهای در جهت خرید عمده و بدون واسطه این نوع خاویار با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب نموده و میزان فروش خود را بالاتر ببرند و همچنین بتوانند با بقیه رقبای خود در بازار به رقابت بپردازند.

خاویار سوروگا جزو یکی از بهترین نوع خاویارهای ایرانی است که از گذشته مورد توجه ویژه بسیاری از مشتریان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور قرار گرفته است. با توجه به تغییرات دائمی قیمت انواع محصولات دریایی در بازار، نمی توان قیمت خاویار سوروگا شمال را به طور دقیق در نظر گرفت ولی شما خریداران عزیز جهت اطلاع از قیمت های تقریبی عرضه خاویار سوروگا می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در تماس باشید.

در حال حاضر روش های خرید کثیری وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید خاویار زرد سوروگا خود را تهیه نمایید، یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز عرضه کننده خاویار است، اما چنین روش خرید‌ی به شما توصیه نمی‌شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما