قیمت استثنایی خاویار شور صنعتی

قیمت استثنایی ارائه شده برای خاویار شور صنعتی در مجموعه ما به دلیل دسترسی آسان و ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مشتری می باشد .بی دلیل نیست که خاویاریکی از مغذی ترین و متعادل ترین غذاها محسوب می شود. خاویار ماهیان خاویاری نه تنها خوشمزه است ، بلکه بسیار سالم است. از این گذشته ، تقریباً شامل همه عناصر و ویتامین هایی است که برای تشکیل و توسعه مناسب بدن انسان ضروری است. شما میتوانید برای تهیه خاویار کنسروی درجه یک سایت ما را دنبال بفرمایید

قیمت استثنایی خاویار شور صنعتی

خاویار سرشار از پتاسیم است

خاویار سرشار از پتاسیم است . البته نمی توان خاویار سیاه را یک دارو در نظر گرفت ، اما شکی نیست که این یک محصول پیشگیرانه و دارویی عالی است. خاویار علاوه بر پروتئین هایی که به راحتی هضم می شوند و بازسازی سریع بافت و چربی ها را امکان پذیر می کند حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، اسیدهای چرب غیر اشباع امگا 3 و -6 است. ، اسید فولیک ، اسیدهای آمینه ارزشمند است

ترکیب شیمیایی خاویار سیاه شامل 12 نوع ویتامین است که مجموعه ای منحصر به فرد از آنها را تشکیل داده است در واقع ، همه عناصر تشکیل دهنده خاویار سیاه ایمنی را افزایش می دهند ، خطر لخته شدن خون را کاهش می دهند ، گردش خون و حافظه را بهبود می بخشند ، علاوه بر این ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 عملکرد سیستم عصبی را تثبیت کرده و احتمال تشکیل سرطان را کاهش می دهند. علاوه بر این ، با تحریک تولید تستوسترون و سروتونین ، خاویار یک داروی تقویتی قوی است. خاویار سیاه برای افرادی که سطح هموگلوبین پایینی دارند و افراد مبتلا به کم خونی یک محصول ضروری است. این امر به ویژه در مورد زنان باردار که اغلب از کم خونی رنج می برند صادق است و به طور کلی خاویار سیاه حاوی تمام پروتئین ها ، مواد معدنی و ویتامین های لازم برای سلامت مادران و کودکان است.

شرکت صادرکننده خاویار شور صنعتی

شرکت صادرکننده خاویار شور صنعتی شرکت ما ارائه دهنده خاویار صادراتی درجه یک با کیفیت و استاندارد جهانی است که فروش مستقیم محصول به کشورهای حوزه اوراسیا و کشورهای عربی را در دستور کار خود قرار داده است.

اما برای اینکه واقعاً مزایای کامل خاویار را احساس کنید ، باید یک محصول با کیفیت بالا را خریداری و انتخاب کنید. این محصول بدون نگهدارنده و پاستوریزاسیون است ، زیرا بسیاری از مواد نگهدارنده به طور کامل خواص مفید این طلای سیاه منحصر به فرد را از بین می برند و علاوه بر این ، می توانند باعث واکنش های آلرژیک ، بیماری های دستگاه گوارش و کاهش ایمنی شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما