قیمت انواع خاویار آسترا ایرانی

خاویار، یک ماده غذایی بسیار پر انرژی است، خاویار آسترا ایرانی، دارای طعم و مزه بسیار خوبی می باشد. و مورد پسند بسیاری از عموم مردم قرار گرفته است‌ و به مزاج ایرانی ها، خوش می آید. خاویار، دارای خواص بسیار زیادی می باشد و از آن برای خوردن و یا درمان استفاده می کنند. خاویار از تخم ماهی، در دریای شور بدست می آید. که برای بدن، مو، پوست، ناخن و … بسیار بسیار مفید است.

قیمت انواع خاویار آسترا ایرانی

درمان مشکلات افسردگی با خوردن خاویار

درمان مشکلات افسردگی با خوردن خاویار خاویار آسترا دریای خزر، از تاس ماهی گرفته می شود. و یکی از نایاب ترین و بهترین خاویار، در کل جهان شناخته شده است. این خاویار به دلیل مرغوبیت زیاد آن و ویتامین های موجود در آن، به یکی از پرطرفدارترین غذا شناخته شده است. خاویار آسترا زرد، رنگ روشنی دارد و به این دلیل به آن خاویار طلایی می گویند. این ماده بسیار پر ارزش، از تخم خاویار یا همان تخم های نابارور ماهیان خاویار، گرفته می شود و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. خاویار به دو صورت دریایی و پرورشی، می باشد. که نوع دریایی آن، به دلیل طبیعی بودن آن، بسیار گران تر از نوع پرورشی آن است. خاویار، از بیماری قلبی و عروقی و افسردگی جلوگیری می کند چون که دارای غلظت اسیدهای چرب از نوع امگا۳ بسیار بالا می باشد. این اسید های چرب, در سلامت سلول های عصبی، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و باعث میشود افسردگی را بکاهد یا حتی درمان کند.

عرضه مستقیم خاویار آسترا ایرانی

عرضه مستقیم خاویار آسترا ایرانی دریای مازندران، بیش از ۹۰ درصد خاویار کل جهان را تامین میکند، و به عنوان بزرگ ترین و وسیع ترین منبع در جهان، شناخته شده است.در دریای خزر، به علت موقعیت جغرافیایی و شیب دریا به سمت ایران، بهترین نوع خاویار، در محدوده دریایی ایران پرورش و یافت میشود. نکته قابل توجه این است، که ۱۲ تا ۱۶ سال زمان نیاز دارد، تا از یک ماهی، خاویار گرفته شود. امروزه، خاویار بجز دریا، در استخر ها در سراسر ایران، پرورش داده میشود و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. تجارت و سود سالانه ی خاویار ، ارز آوری بسیار زیادی برای کشور ما دارد و باعث پیشرفت در کشور می شود. این خاویار، از گران ترین خوراکی های جهان است. خاویار، مشتری های بسیار زیادی دارد. در ایران، در تمام نقاط کشور، خاویار عرضه می شود. در تمام رستوران ها یکی از منوی غذایی آن ها، خاویار می باشد و مشتری های خاص خود را دارد. ایران یکی از بزرگترین صادر کننده درخصوص خاویار است و آن را به کل جهان پخش می کند. صادر کردن خاویار باعث درآمدزایی بیشتر و اشتغال به کار، در بین جوانان می شود و همین امر باعث پیشرفت کشورمان خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما