قیمت انواع خاویار آسترا دریایی 125 گرمی

خاویار آسترا 125 گرمی یا به عبارتی خاویار ماهی طلایی به خاطر طیف رنگی پوستش که رنگی مایل به طلایی روشن دارد ، معروف به خاویار طلایی می باشد . به لحاظ طبقه بندی کیفی این نوع خاویار در رده دوم در مقایسه با دیگر نوع ماهیان خاویاری قرار داده شده است . عرضه کنندگان این نوع خاویار را در بسته بندی هایی به رنگ طلایی به بازار توزیع می کنند.

قیمت انواع خاویار آسترا دریایی 125 گرمی

5 ویژگی مهم خاویار آسترا پاستوریزه

5 ویژگی مهم خاویار آسترا پاستوریزه اگر بخواهیم بهترین نوع و مرغوب ترین نوع خاویار آسترا پاستوریزه را نام ببریم از خاویار آسترا باید نام برد. هر خاویار از یک نوع ماهی تهیه میشود که خاویار آسترا از تاس ماهی استحصال می شود. به خاطر قیمت پایین این خاویار نسبت به بقیه خاویار ها فروش این محصول زیاد است. از جمله مواردی که باید در رابطه با خاویار آسترا درجه یک بدانید این است که، رنگ بدن این نوه ماهی مشکی و زیتونی روشن است، به خاطر رنگ روشنی که دارد به خاویار طلایی مشهور است، برای پرورش این نوع ماهی نیاز به شرایط مناسب داریم، مزه این نوع خاویار شبیه به گردوی تازه می باشد، کم یاب و یا به عبارتی نایاب ترین نوع خاویار در جهان است، خاویار دهی این نوع ماهی بعد از مدت ۸ الی ۱۰ سال است، قابل استفاده در مجالس است، مقدار بسیار زیادی مواد مغذی دارد همه این ویژگی ها این نوع خاویار را منحصر به فرد و معروف کرده است. تا فروش بالایی در بازار های داخلی و صادراتی داشته باشد.

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟ به طور کلی تمام غذاهای دریایی ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارند و خاویار هم از این قضیه مستثنی نیست. خاویار آسترا خواص فوق العاده ای برای سلامتی بدن دارد ولی در عین حال بسیار گران قیمت است. درواقع خاویار به لحاظ قیمت جزو با ارزش ترین محصولات غذایی در دنیا به شمار می رود که متاسفانه هر قشر جامعه ای توان مصرف این محصول را ندارد. باتوجه به اینکه ایران جزو تولید کننده برتر خاویار در دنیا محسوب می شود، اما این محصول به ندرت در کشورمان مصرف می شود و شاید کمتر ایرانی مصرف انواع خاویار را تجربه کرده باشد. خاویار آسترا سرشار از فسفر و انواع مختلف ویتامین ها است و به همین جهت برای تقویت مغز و افزایش یادگیری بسیار مفید است.

خاویار غنی شده از مواد معدنی گوناگون است و با مصرف آن مواد مورد نیاز بدن تا حدود زیادی تامین می شود. آنتی اکسیدان موجود در خاویار از خشکی پوست جلوگیری می کند و در رفع مشکلات پوستی بسیار موثر است. خاویار انرژی بدن را افزایش می دهد و مصرف این محصول برای افراد پرتحرک مناسب است. ارزش غذایی بالای خاویار آسترا طلایی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و به همین جهت بدن در برابر بیماری های خطرناک مقاوم است. همچنین این محصول باعث تقویت نور شده و برای افراد کم بینا فواید فراوانی دارد.

دانستنی ها در مورد خاویار آسترا طلایی

دانستنی ها در مورد خاویار آسترا طلایی مجموعه ما در زمینه عرضه خاویار دریایی اصل سابقه درخشان در کشورمان دارد و به همین جهت برای خرید این محصولات می توانید به مراکز ما مراجعه کنید. اگر تمایلی به خرید حضوری محصولات خاویار ندارید، می توانید روش خرید اینترنتی را انتخاب کنید. برای تهیه این محصولات کافی است به فروشگاه های ما مراجعه کرده و خرید آسان انواع خاویار را تجربه کنید. هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی کافی است انواع خاویار مورد نظر را ثبت سفارش کنید و به صورت کاملا رایگان محصولات سفارشی را برای شما خریداران محترم ارسال خواهیم کرد. در مراکزما تنوع محصولات خاویار بسیار بالا است و اگر تمایل به خرید خاویار آسترا کنسروی دارید، می توانید این محصول را با شرایط مناسب خریداری کنید.

خاویار آسترا از جمله های دارای بسیار خوشمزه و مفید می باشد که رنگ روشنی دارد. قسمت بسیار زیاد خاویار استرا دریایی به کشورهای خارجی صادر می شود این ماده غذایی بسیار مفید بوده و استفاده از آن سلامتی بدن را تضمین می کند خاویار آسترا دارای دانه های یک دست بوده و طعمی بسیار خوشمزه و شبیه به گردو دارد. خاویار آسترا به معنی دماغ سیاه می باشد و معمولا از تاس ماهی به دست می آید.

استفاده از خاویار به دلیل دارا بودن خاصیت ضد استرس و ضد افسردگی باعث آرامش روانی شده و هم چنین احتمال خطر ابتلا به سکته قلبی را کاهش داده و باعث استحکام استخوان‌ها و تنظیم فشار خون می شود و از لخته شدن خون در بدن جلوگیری می کند. خاویار آسترا حاوی مقدار زیادی ویتامین ها پروتئین ها اسید آمینه و اسیدهای چرب اشباع نشده می‌باشد که برای بدن بسیار مفید می باشد.

استفاده از این نوع خاویار برای همه سنین مخصوصاً کودکان و نوجوانان بسیار مفید بوده و باعث بالا رفتن میزان یادگیری آنها می شود و به دلیل کالری و ویتامین زیادی که دارد، انرژی مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کند. مصرف خاویار به این صورت می باشد که نیاز به هیچ گونه حرارت و یا مواد افزودنی دیگری ندارد و به همان صورت با انواع نان ها و یا سالاد ها قابل استفاده می باشد. در واقع می توان گفت خاویار ماده معجزه آسایی می باشد که به تنهایی لشکری از بیماری هارا نابود می کند.

خرید بدون واسطه خاویار آسترا 125 گرمی

خرید بدون واسطه خاویار آسترا 125 گرمی مرکز تولید خاویار در کشور ما شمال کشور، استان مازندران است . قیمت خاویار آسترا با کیفیت در بازار به عوامل زیادی بستگی‌ دارد و این قیمت در نوسان است . از آنجایی که همه خاویار ها از شمال کشور است بنابراین برای راحتی فروش این محصول نمایندگی های مختلف و زیادی را در سراسر کشور قرار داده اند تا بتواند محصولات خود را به صورت عمده و یا تکی به فروش برساند . همه خاویار ها به دو صورت طبیعی و پرورشی به بازار فروش عرضه می شوند.

خب این موضوع هم دور از انتظار نیست که قیمت نوع دریایی این خاویار بسیار بالا تر باشد به نسبت نوع پرورشی آن و همینطور این نوع خاویار نایاب تر نیز می باشد . اما جای نگرانی نیست چرا که شما از طریق سایت های فروش این نمایندگی ها بهترین نوع خاویار را خریداری کنید. خرید اینترنتی مزایای زیادی در مقابل خرید حضوری دارد به طور مثال دیگر هزینه های رفتن و خرید کردن و آوردن را ندارد. و زحمت این کار به عهده فروشگاه اینترنتی می باشد.

صادرات خاویار آسترا خام درجه یک و با کیفیت بسیار بالا در این سایت با مناسب ترین قیمت انجام می شود. علاقه مندان و مشتریان عزیز می توانند برای خرید خاویار آسترا درجه یک و بسیار مرغوب به این سایت مراجعه کرده و خریداری نمایند. فروش خاویار اعلا و اصل در این سایت به صورت عمده انجام می‌گیرد. هدف این سایت ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما