قیمت انواع خاویار اصل خزر

قیمت انواع خاویار اصل خزر با توجه به نوع خاویار، درجه کیفی، ریزی و درشتی دانه های خاویار و نحوه فروش آن متغیر می باشد. اگر قصد خرید خاویار اصل خزر را دارید و می خواهید علاوه بر قیمت از کیفیت محصول هم مطمئن باشید، بهترین روش، خرید به صورت اینترنتی است.

خاویار اصل خزر از نظر کیفی به عنوان بهترین نوع خاویار در جهان شناخته شده است. به همین دلیل بالاترین قیمت را نسبت به دیگر انواع خاویار در جهان دارد. برای آنکه بتوانید آن را با بدون واسطه و با قیمت ارزانتری خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید به صورت غیرحضوری می باشد.

قیمت انواع خاویار اصل خزر

همه چیز درباره خاویار سوروگا اصل

همه چیز درباره خاویار سوروگا اصل

خاویار انواع مختلفی دارد و بهترین نوع آن در ایران و در حاشیه جنوبی دریای خزر برداشت می شود. یکی از بهترین و باکیفیت ترین خاویارهای دریای خزر از نوع سوروگا می باشد. خاویار سوروگا اصل به دلیل طعم و مزه و کیفیت بسیار بالایی دارد، جزء گران قیمت ترین نوع خاویار ایران بوده و تولید آن بیشتر به منظور صادرات به کشورهای دیگر انجام می گیرد.

خاویار سوروگا از دل ماهی به نام اوزون برون استخراج می شود. دانه های آن به صورت کاملا جداگانه از یکدیگر بوده و سایز آن بین 2 تا 5 میلی متر متغیر است. سوروگا اصل بیشتر به رنگ خاکستری دیده می شود. بهترین نوع آن به رنگ خاکستری روشن بوده که به صورت بسته بندی شده به بازار عرضه می شود.

خاویار سوروگا اصل دارای عطر و طعم ملایمی است. مزه اصلی آن کمی شور بوده که برای مشتری پسند شدن معمولا آن را فرآوری می کنند. این نوع خاویار را در قوطی های فلزی چند گرمی به بازار عرضه می کنند و مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد.

خرید بدون واسطه خاویار اصل خزر

خرید بدون واسطه خاویار اصل خزر

برای خرید بدون واسطه خاویار اصل دریای خزر روش های مختلفی را می توانید امتحان کنید. در این میان یکی از ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین روش هایی که می توانید با کمترین دردسر خریدی مطمئن را تجربه نمایید، روش آنلاین می باشد.

شما می توانید در صورت دسترسی به اینترنت، خریدتان خاویار اصل را در اندازه مورد نیازتان به صورت اینترنتی انجام دهید. سایت ما به عنوان عرضه کننده عمده در تلاش است تا باکیفیت ترین خاویار تولید شده در کشور را مستقیما به دست مصرف کنندگان برساند.

فروش بی واسطه سبب کاهش قیمت ها به نفع مصرف کننده به خصوص خریداران عمده شده است. محدودیت زمانی هم برای خرید در این روش وجود ندارد و شما می توانید هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشتید، برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما