قیمت انواع خاویار الماس طلایی

قیمت انواع خاویار طلایی با توجه به درجه کیفیت، برند تولید کننده آن و حتی داخلی یا خارجی بودن محصول متفاوت می باشد. اما توجه داشته باشید اگر محصولات به صورت عمده خریداری شوند، دارای قیمت مناسب تری خواهند بود. سفارش عمده خرید انواع خاویار الماس طلایی بسته بندی شده بزرگ و گرمی کوچک در سطح وسیعی انجام می شود. خرید عمده، راهکاری اساسی جهت بهره مندی از تخفیفات ویژه می باشد زیرا معمولا به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه های فروش صورت می گیرند.

قیمت انواع خاویار الماس طلایی

ویژگی های خاویار الماس طلایی

ویژگی های خاویار الماس طلایی ویژگی های خاویار الماس طلایی با کیفیت، نشان از لوکس بودن، نادر بودن و طعم بسیار خوشمزه آن است. خاویار طلایی یک خاویار برتر ایرانی است که در دریای خزر بسیار نادر است که به دلیل صید بیش از حد ماهی تقریباً در حال انقراض است. بنابراین باعث می شود خاویار طلایی از آب های ایران حتی کمتر در دسترس بازار باشد.

برخی از ویژگی های خاویار الماس طلایی شامل موارد زیر است:

  • رنگ طلایی تا قهوه ای تیره
  • عطر مناسب با طعم ترد نزدیک به طعم فندق
  • دارای دانه های الاستیک
  • استحکام متوسط و نرم و لطیف

خااویار الماس طلایی، مرواریدهای با رنگ روشن دارد که افراد زیادی برای مصرف آن مشتاق هستند. این نوع خاویار از نظر کیفیتی بعد از خاویار فیل‌ ماهی بلوگا است. اندازه آن به نسبت فیل‌ ماهی کوچک‌ تر است و بدلیل رنگ طلایشان به خاویار طلایی معروف است.

خاویار طلایی اگر تحت شرایط ایده آل تولید شود طعم گردو تازه می دهد که بسیار نایاب است و یکی از مرغوب ترین، پر طرفدار ترین و لذیذ ترین انواع خاویار است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.

نکات کلیدی در انتخاب خاویار طلایی پاستوریزه

نکات کلیدی در انتخاب خاویار طلایی پاستوریزه همانطور که می دانید خاویار طلایی پاستوریزه هم از نظر بهداشتی مطمئن تر است و هم از نظر غذایی و اقتصادی، دارای ارزش بالایی است از این رو قصد داریم در ادامه به نکات کلیدی در انتخاب خاویار طلایی پاستوریزه اشاره نماییم که عبارتند از:

  • دارای دانه های ریز با قطر حداکثر 3 میلیمتر
  • برخورداری از طعم خوب، بی نظیر و دلچسب
  • توجه به درج تاریخ تولید، انقضا و وزن محصول بر روی بسته بندی آن
  • دارای پلمپ جهت شناسایی اصالت کالا
  • دارای کد جهت شناسایی ماهی خاویاری از زمان تولید تا زمان استحصال خاویار

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می توایند نوع اصل و درجه یک این محصول را تهیه نمایید. در خصوص بسته بندی این محصول لازم به ذکر است بدانید معمولا در بسته بندی های کوچک تولید می شوند تا محتویات آن با یک وعده تمام شود.

امروزه خاویار های مصنوعی فراوانی به بازار آمده است به همین دلیل هنگام خرید و انتخاب خاویار باید به شکل ظاهری آن ها نیز توجه نمایید چرا که شکل نوع اصل آن ها گرد و بیضی مانند می باشد و نوع استاندارد و پاستوریزه آن ها حتما باید دارای تاریخ تولید و انقضا، پروانه، مدت زمان نگهداری و … باشد.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی خاویار طلایی از تخم های ماهی سفید از دریاچه های بزرگ شمالی به وجود می آیند. این ماهی یک قلیه تولید می کند که کوچک، محکم و مانند اسمش خاویار طلایی است. خاویار ماهی سفید دارای یک بافت ترد و عالی است که در دهان آب می شود و با عطر و طعم ملایم و لطیفی که دارد برای تزئین انواع غذاهای دریایی فوق العاده می باشد.

برای استحصال و تولید خاویار طلایی از یک ماهی به زمانی معادل 12 تا 15 و گاه 16 سال نیاز هست. سابق بر این ماهیان خاویاری را با چکشی لاستیکی بیهوش می‌کردند تا از ضربات دم وی در امان باشند و سپس نسبت به تخلیه خاویار ان اقدام می‌کردند و گوشت آن را نیز راهی بازار می‌نمودند.

امروزه با استفاده از روش سزارین تخم‌ها را از شکم ماهی خارج می‌کنند و مقداری از آن را برای بارآوری مجدد، در شکم ماهی باقی می‌گذارند، سپس ماهی را به مدت 3 ماه در استخرهای مخصوصی، قرنطینه نگاه می‌دارند و پس از این مدت وی را نشانه گذاری کرده و به دریا بازمی‌گردانند. تقریباً تا 6 بار برای هر ماهی می‌توانند این کار را انجام دهند.

برترین تولید کنندگان خاویار طلایی در کشور تلاش می کنند تا انواع محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و در بازار عرضه کنند. تولیدکنندگان این محصول، توسط مراکز فروش و شرکت های فروش مستقیم محصولات خود را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند. در سال های اخیر، به دلیل افزایش تعداد تولید کنندگان در این زمینه، مراکز فروش این محصولات نیز افزایش یافته است که این باعث می شود دسترسی همه افراد به بهترین خاویار طلایی تولید شده در کشور آسان باشد.

برخی از تولید کنندگان محصولات خود را به طور مستقیم و بدون دخالت بازرگانان و دلالان در شهرهای مختلف به نمایندگی ها ارسال می کنند. با توجه به افزایش تقاضا برای این نمونه در داخل و خارج از ایران، مراکز زیادی برای توزیع محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه در کشورهای مختلف جهان، بطور کامل یا جزئی ایجاد شده است.

فروشگاه عرضه خاویار الماس طلایی

فروشگاه عرضه خاویار الماس طلایی بازرگانی فروش و سایت های معتبر از جمله مراکز عرضه خاویار الماس طلایی به صورت عمده یا جزیی هستند که با مراجعه به آن ها می توانید بهترین نوع این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مطلوب تهیه کنید. بهترین فروشگاه عرضه کننده، در هنگام فروش باید اطلاعات بسیار کامل در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا افراد بتوانند بر اساس بودجه و نیاز خود این محصول را تهیه نمایند.

فروش خاویار اصل، در مراکز معتبر به صورت غیر حضوری با قیمت ارزان صورت می گیرد و بسیاری از کارخانجات تولید کننده، آن را با قیمت پایین به خریداران ارائه می کنند که باعث جذب بیشتر مشتری می گردد. بهتر است قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد انواع خاویار و برند آن ها به دست آورید زیرا این محصول در برندهای متنوع و با قیمت های مختلف به فروش می رسد.

عرضه خاویار الماس، در کشور افزایش بسیار زیادی داشته است زیرا از خواص ویژه و طعم بی نظیری برخوردار هستند. توجه داشته باشید عرضه بدون واسطه انواع محصولات در این سایت، باعث می شود تا مشتریان بتوانند هزینه های کمتری بابت تهیه چسب ها پرداخت کنند. این محصول توسط شرکت های تولید کننده در برندهای گوناگون ارائه می ‌شود و در سراسر کشور به بهترین شکل ممکن عرضه می گردد. این مجموعه بستری را برای مشتریان و خریداران به وجود آورده است تا بتوانند با حداقل بودجه خود به تهیه انواع خاویار بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما