قیمت انواع خاویار ایرانی صادراتی

خاویار ایرانی صادراتی انواع مختلفی دارد که دانه های این نوع خاویار نسبت به خاویار های دانه درشت ریز تر می باشد اما دارای طعمی بی نظیر و ارزش غذایی فوق العاده ای است، این نوع خاویار رنگ های مختلف و متفاوتی دارد و یکی از خاویار های محبوب و صادراتی پر فروش به شمار می آید. خرید مستقیم خاویار کلاسیک 50 گرمی از فروشنده اصلی باعث می شود مشتری برترین نوع آن را با قیمت ارزان و تولیدی خریداری کند.

قیمت انواع خاویار ایرانی صادراتی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار از ویژگی های مهم خاویار کلاسیک پرورشی یکی این است که این نوع خاویار یکی از سالم ترین نوع خاویار به شمار می آیند چرا که ماهی های خاویار پرورشی از بهترین و سالم ترین مواد غذایی تغذیه می شود و خاویاری نیز که از آن به دست می آید کاملا سالم می باشد.

دوم ارزش غذایی بالای آن می باشد وقتی این محصول از پرورش صحیح و سالم تهیه می شود مطمئنا دارای املاح و مواد مغذی بالاتری خواهد بود، پس می توان این محصول را یکی از مقوی ترین و پر انرژی ترین نوع خاویار به شمار می آید.

سوم این که تولید خاویار کلاسیک پرورشی خاویاری با کیفیت می باشد و محبوبیت بالایی دارد و جز محصولات صادراتی اعلا به شمار می آید. چهارم نوع بسته بندی این محصول است که به بهترین صورت ممکن بسته بندی می شود و که نوع بسته بندی آن خاص می باشد که به خوبی از کیفیت و مرغوبیت خاویاز کلاسیک پرورشی محافظت می نماید. پنجم رنگ و طعم عالی و بی نظیر این نوع خاویار می باشد که بیشتر به رنگ خاکستری شفاف است.

توزیع مستقیم خاویار ایرانی صادراتی

توزیع مستقیم خاویار ایرانی صادراتی صادرات خاویار کلاسیک۵۰ گرمی توسط فروشندگان اصلی به کشور های مختلفی انجام می گیرد که به خوبی نشان می دهد این محصول در کشورهای خارجی بسیار پر فروش می باشد و در واقع تایید کننده کیفیت و ارزش غذایی آن است.

قیمت توزیع خاویار که فروشندگان اصلی و معتبر برای خرید این محصول در نظر می گیرند ارزان ترین و معقول ترین نرخ آن می باشد و مشتری وقتی می تواند خریدی به صرفه و پر سود داشته باشد که آن را مستقیم از فروشنده اصلی خریداری نماید چرا که خرید با واسطه آن به دلیل واسطه های متعدد قیمتی بالاتر دارد و برای مشتریان عمده چندان به صرفه نخواهد بود.

بنابراین مشتری وقتی می تواند برترین خرید را به خود اختصاص دهد و از خرید خود رضایت کامل داشته باشد که بی واسطه آن را از عرضه کننده قابل اطمینان خریداری کند و خرید آنلاین تمام این ویژگی را در خود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما