قیمت انواع خاویار بری اصل

خاویار بری اصل خاویاری است که در کشورما تولید می شود این خاویار از ماهی خاویاری به نام سیبری به دست می آید خاویار ایران در بسته بندی های پلمپ شده در بازار ایران تولید می شود .

قیمت خاویار بستگی به اصل بودن آن دارد و همچنین در وزن آن که در بسته های چند گرمی به بازار عرضه شود به طور کلی برای خرید این محصول نیز می توانیم مثل دیگر محصولات هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنیم.

قیمت انواع خاویار بری اصل

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بری

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بری برای تولید خاویار بری ابتدا ماهیان لارو را به استخرهای پرورش خاویار می آورند این ماهیان بر اساس نوع و اندازه و اندازه سورت دسته بندی می شوند و در استخرهای مشخصی قرار می گیرند تشخیص نر و ماده بودن این ماهیان در ابتدا مشخص نیست ماهیان خاویاری تا سن 3 تا4 سال نمی توان جنسیت آن ها را مشخص کرد سپس به وسیله متخصص بیو تکنیک سنو گرافی شده و جنسیت آن ها مشخص می شود بعد از مشخص شدن جنسیت به استخرهای مربوط منتقل می شوند .

سپس با توجه به سن و وزن ماهیان غذای مخصوص به آن ها داده می شود در مرحله آخر بلوغ ماهیان خاویار آن ها را به استخرهای آب با دمای مناسب انتقال می دهند و در این مدت تا یک زمان مشخص به آن ها غذا داده نمی شود تا چربی های اطراف خاویار ازبین برود بعد از تشخیص زمان مناسب خاویارها از استخر خارج و به بخش تولید منتقل می شوند .

هنگام ورود به این بخش سپس در قسمت انتهایی شکم ماهی برش داده می شود و خاویار همراه گناد را از آن خارج کرده و در تاس های همراه آب خنک قرار می دهند سپس فرد ماهر در تولید خاویار به وسیله الک گناد را از خاویار جدا می کند سپس این فرد به خاویار ها نمک اضافه می کند ولی این نمک زنی نیز باید توسط فردی با تجربه با توجه به نوع و سایز خاویار به آن اضافه شود سپس با توجه به سایز خاویارها بسته بندی شده و به سرد خانه منتقل می شوند.

5 ویژگی مهم خاویار بری سیاه

5 ویژگی مهم خاویار بری سیاه خاویار بری از ماهی به نام سیبری تولید می شود این ماهی در سن 5سالگی به سن تولید خاویار می رسد برای همین طرفداران زیادی دارد و دارای قیمت مناسب نیز می باشد یکی از ویژگی های خاویار بری سیاه چون دارای خواص زیادی می باشد: 1- دارای بوی خوشایند و طعم لذیذ می باشد دارا انواع ویتامین و پروتئین می باشد.

2-یک قاشق غذاخوری خاویار خوشمزه را جایگزین مکمل های مصنوعی می توان قرار داد.

3-چون دارای امگا3 است در برابر سکته مغزی ،سکته قلبی حمله قلبی جلوگیری می کند .

4-خاویار دارای سلنیوم زیاد است سلنیوم سیستم ایمنی بدن را پشتیبانی می کند.

5-دارای ویتامین ب 12است که سیستم عصبی و گلبول های قرمز راسالم نگه می دارد و دارای آنتی اکسیدان قدرتمند است .

6- از نظر آهن بسیار غنی می باشد که بیماران سرطانی را درمان می کند .

توزیع مستقیم خاویار بری اصل

توزیع مستقیم خاویار بری اصل نحوه توزیع خاویار بری را نمایندگی ها و شرکتهای معتبر انجام می دهند خاویار بری اصل دارای دانه های درشت می باشد و دارای مزه و کیفیت و طعم عالی می باشد این خاویار در ظرف های پلمپ شده به بازار عرضه می شود.

یکی از نماد های کشور عزیز ما خاویار است شرکت های معتبر هستند که این محصول را با کیفیت عالی و مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند تولید کنندگان این محصول سعی می کنند که این محصول را به صورت اصل و مناسب و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار دهند.

این محصول را می توان از طرق سایت های اینترنتی معتبر به صورت مناسب تر خریداری کرد مصرف خاویار برای همه سنین مناسب می باشد در صورتی که خاویار اصل باشد خاویار هیچ ضرری برای افراد ندارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما