قیمت انواع خاویار بلوگا رقم 3

فروشنده انواع خاویار بلوگا رقم 3 با عرضه این محصول لوکس و مرغوب به صورت مستقیم باعث حذف واسطه‌ها شده است. خاویار بلوگا یکی از کم یاب‌ترین و بهترین انواع خاویار در جهان است که بیشترین مقدار آن از دریاچه خزر کشورمان استخراج می گردد.

قیمت انواع خاویار بلوگا رقم 3

خاویار بلوگا دریایی چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار بلوگا دریایی چه ویژگی هایی دارد؟ خاویار بلوگای ایرانی در واقع تخم های بارور نشده فیل ماهی با نام علمی Huso huso می باشند که این گونه یکی از کمیاب‌ترین انواع ماهیان خاویاری بوده که در زیستگاه اصلی آن در دریاچه خزر می باشد. از آنجایی که فیل ماهی به محیط زیست خود به شدت حساس است لذا خاویار بلوگا پرورشی از ماهیانی به دست می‌آید که مزارع پرورش آنها در حاشیه دریاچه خزر و یا شهرهای مجاور آن باشد. حوضچه‌های پرورش ماهی پر از آب دریای خزر است که ماهیان خاویاری تمام منابع غذایی مورد نیاز را در آن به دست می‌آورند و همچنین از نظر دما، میزان شوری و pH آب نیز شرایط برای آنها کاملاً مساعد است که رعایت همه این عوامل منجر به ایجاد طعم، رنگ و بافتی در خاویار تولید شده می شود که شباهت زیادی به خاویار وحشی یا طبیعی دارد.

تخم های فیل ماهی به رنگ قهوه ای تا خاکستری متمایل به طلایی رنگ بوده که یکی از فاکتورهای مهم در خاص و گران بودن این خاویار رنگ تک آن در بین انواع خاویار می باشد. دانه های بزرگ، سفت و خاکستری روشن با عطر و طعم کره‌ای و خامه ای بدون افزودنی و یا با انواع چاشنی‌ها محبوب بسیاری از افراد به خصوص دوست داران غذاهای دریایی می باشد. خاویار بلوگا یکی از معروف‌ترین، گرانبهاترین و نفیس‌ترین خاویار ایرانی در جهان است که به دلیل کاهش جمعیت وحشی این ماهی به مدت طولانی در ایالات متحده آمریکا ممنوع شد اما پس از مدتی در فلوریدا به صورت پرورشی تولید شد و در ایران نیز در مناطق حاشیه ای و بسیار نزدیک دریاچه خزر تولید می گردد.

3 مورد از مزایای خاویار بلوگا طلایی

3 مورد از مزایای خاویار بلوگا طلایی علت اصلی نام گذاری خاویار بلوگا دریایی رنگ خاص تخم های ماهی خاویاری است که به رنگ قهوه ای مایل به طلایی و یا خاکستری روشن بوده و به طور عمده از دریاچه خزر و دریای سیاه و گاهی اوقات از دریای آدریاتیک استخراج می شود. خاویار طلایی از گران‌ترین و در عین حال مشهورترین نوع خاویار در جهان است. از دلایل گران بودن خاویار بلوگا سن بالای برداشت تخم‌ها می باشد زیرا بلوغ هر فیل ماهی در حدود 20 سال طول می‌کشد و زمانی که هر ماهی به حدود یک تن رسید بهترین و با ارزش ترین تخم های خاکستری روشن تا تیره از دل آنها استخراج می گردد.

یکی از نوادر گونه های خاویاری که به نام الماس نیز شناخته می شود از نوعی فیل ماهی استخراج می شود که مبتلا به نوعی سندرم یا اختلال در رنگدانه‌ها بوده که تعداد این نوع ماهی همانند جمعیت زال در بین انسان‌ها بسیار کم بوده و خاویار آن نیز تقریباً سفید بوده و به همین دلیل به آن الماس گفته می شود و در بین انواع خاویار بالاترین قیمت را دارد.

به دلیل صادرات بی رویه و کمیاب بودن فیل ماهی این جانور یکی از گونه های در معرض انقراض است که واردات و صادرات آن در بسیاری از کشورها ممنوع اعلام شده است اما خوشبختانه در کشور ما اقدامات گسترده‌ای توسط سازمان حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است که باعث حفظ جمعیت وحشی این گونه شده است و هر گونه صید آن تحت نظر بوده و در صورت نداشتن مجوز و غیرقانونی بودن با صیادان خاطی برخورد خواهد شد.

خاویار بلوگا ررویال چه مشخصاتی دارد؟

خاویار بلوگا ررویال چه مشخصاتی دارد؟ خاویار بلوگا طلایی در واقع نوعی از خاویار بلوگا است که از نظر رنگ، شفافیت و حالت فیزیکی یا قوام از نوع معمولی یا بلوگا بهتر است و اندازه قطر دانه های آن نیز بیشتر از سه میلی‌متر می باشد. در واقع یکی از مهم‌ترین معیارها برای رده بندی انواع خاویار سایز یا قطر تخم‌های یک گونه می باشد برای مثال در خاویار بلوگا به دلیل درشت بودن طبیعی دانه‌ها سایز 3 میلی‌متر معیار است اما در تاس ماهی حتی نوع امپریال ممکن است از نوع درجه یک بلوگا ریزتر باشند.

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت این خاویار در دنیا شده و آن را پای ثابت انواع میزهای اردور و رستوران‌های و عروسی‌های لاکچری کرده است جلوه بصری چشم نواز نسبت به نوع سیاه و رنگ بندی و شفافیت و درخشش دانه‌ها و همچنین درشتی آنها است که در کنار تزئینات و سایر سبزیجات و غذاها به خوبی خود را نشان می دهد.

خاویار رویال بلوگای ایرانی حاوی مرواریدهای خوراکی است که با تقاضای بسیاری در جهان مواجه است و خوشبختانه یا متاسفانه بیشتر از ایرانیان افراد اروپایی و آمریکایی مصرف کننده اصلی این نوع خاویار هستند به طوری که بیش از 90% خاویار رویال امپریال صادراتی از دریای خزر تامین می شود. از نظر طعم این خاویار طعمی خامه ای و کره ای داشته و ممکن است برای اولین به مزاج برخی افراد به خصوص کسانی که به بوی ماهی حساس هستند ناخوشایند بیاید اما افرادی که مدت‌ها است از خاویار استفاده می کنند طعم خاص و کمی شور این خاویار که به دلیل افزودن نمک به آن است را با هیچ نوع محصول دریایی دیگری عوض نخواهند کرد و انتخاب اول خاویار خوارها خواهد بود.

مراکز خرید خاویار بلوگا رقم 3

مراکز خرید خاویار بلوگا رقم 3 به دلیل طعم خاص خاویار عده ای تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با گسترش آگاهی و دسترسی اکثر افراد جامعه به منابع اطلاعاتی و برنامه های پزشکی، اهمیت و میزان ارزش غذایی این محصول روز به روز بیشتر در بین مردم افزایش می یابد.

برای خرید خاویار بلوگا راه های متفاوتی وجود دارد از جمله مراجعه حضوری به برخی مراکز که به صورت انحصاری به عرضه محصولات دریایی می پردازند و یا خرید به صورت مستقیم که در ادامه به بررسی معایب و مزایای هر روش می‌پردازیم. با توجه به قیمت بالای انواع خاویار خصوصاً خاویار بلوگا رویال یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید بحث تقلبی بودن یا اصل بودن محصول است لذا در خرید به شیوه حضوری خیلی نمی توان از این موضوع مصون ماند چرا که ممکن است دسترسی مجدد به فروشنده برای شما غیرممکن باشد.

از مزایای خرید خاویار بلوگا ررویال به شیوه مستقیم کاهش هزینه محصول به دلیل حذف واسطه‌ها می باشد همچنین با خرید از نمایندگی‌ها و سایت‌های مجازی که دارای نماد الکترونیکی اعتماد نیز هستند کالای شما به نوعی دارای ضمانت نامه یا گارانتی بوده و در صورت هر گونه فاسد بودن یا تقلبی بودن به راحتی می توانید با سایت فروشنده ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما