قیمت انواع خاویار بلوگا گیلان

قیمت انواع خاویار گیلان با توجه به وزن، نوع بسته بندی و کیفیت آن متفاوت و متغیر است. به طور معمول خاویار از سایز 3 میلی متر به بالا، در صورتی که از لحاظ دانه بندی و سایز مناسب باشد، به خاویار درجه یک معروف است و قیمت نسبتا بالاتری دارد، اما به طور کلی قیمت خاویار در داخل ایران به مراتب بسیار پایین تر از قیمت خاویار صادراتی است.

قیمت انواع خاویار بلوگا گیلان

ویژگی های مهم خاویار دریایی

ویژگی های مهم خاویار دریایی

  • خاویار به دلیل وجود ویتامین ها و پروتئین هایی که دارد،فواید و خواص فوق العاده ای برای بدن دارد. خاویار ویتامین E دارد. وجود این ویتامین باعث می شود که سیستم گردش خون به خوبی فعالیت داشته باشد و حتی به جلوگیری از بیماری پارکینسون کمک کند. پتاسیمی که در خاویار وجود دارد در کاهش فشار خون موثر است و مصرف این خوراکی به افرادی که دچار فشار خون هستند توصیه می شود. هم چنین مقدار امگا 3 ای که در خاویار وجود دارد خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کم می کند.اسید های موجود در خاویار باعث می شوند که خون لخته نشود و از این طریق ابتلا به سکته را کاهش می دهند. لازم نیست برای درمان این بیماری ها و بهره بردن از خواص خاویار آن را به مقدار زیادی مصرف کنید. مصرف یک قاشق از خاویار تمامی ویتامین ها و پروتئین ها را برای بدن شما فراهم خواهد کرد و هم چنین فواید موثر خود را نیز خواهد بر جای گذاشت. با اینکه خاویار قیمت بالایی دارد اما فواید بالای آن برای افرادی که به بیماری های قلبی و فشار خون مبتلا هستند، می تواند به عنوان یک دارو نقش ایفا کند. پس می تواند جایگزین خوبی در برابر داروهای شیمیایی باشد. البته ممکن است طعم خاویار برای همه خوشایند نباشد پس بهتر است به همان میزان کم مصرف گردد که هم از لحاظ هزینه به صرفه باشد هم خاصیت خود را در بدن بگذارد.

نکات مهم در انتخاب خاویار بلوگا طلایی

نکات مهم در انتخاب خاویار بلوگا طلایی عده ای از مردم به اشتباه تصور می کنند که به تخم همه ی ماهیان، خاویار میگویند، اما لازم است بدانید فقط به تخم داخل شکم ماهیان خاویاری یا استروژن خاویار می گویند که در حال حاضر در دو نوع دریایی و پرورشی وجود دارند. خاویارهای پرورشی نیز مانند ماهیان خاویار دریایی دسته بندی های مختلفی از لحاظ گونه، ارزش غذایی، سایز و کیفیت دارند. خاویارها حتی از لحاظ رنگ نیز تفاوت هایی با هم دارند. رنگ های قرمز ، طلایی و سیاه از معروف ترین نمونه های خاویار است. در ایران خاویار سیاه شناخته شده تر و به نوعی معروف ترین نوع خاویار در بین مردم است. از شناخته شده ترین ماهی های خاویار جهان که در دریای خزر نیز زندگی میکنند این شش مورد را میتوان نام برد فیل ماهی : بزرگ ترین گونه ی ماهیان خاویاری قره برون : رتبه دوم بهترین خاویار جهان از لحاظ کیفیت و طعم استرلیاد : کوچک ترین گونه خاویار در جهان چالباش : خاویار طلایی دارد و از لحاظ کیفیت در رتبه سوم است شیپ : این ماهی مهاجر و عمدتا کمیاب است اوزون برون (دراکول ) : در ایران بسیار شناخته شده است خرید خاویار گیلان نیز شامل یکی از این ۵ گروه بالاست. هر کدام از این گونه ها از لحاظ ارزش غذایی و قیمت با هم متفاوت هستند اما شباهت هایی هم دارند به عنوان مثال همه ی ماهی های خاویاری وزن سنگین و تقریبا معادل ۱۰۰ کیلوگرم به بالا دارند و هم در آب های شور و هم در آب های شیرین زندگی می کنند. خاویار با کیفیت شکل بیضی مانند داشته و عطر و طعم مطبوع و کمی چرب و نمکی مانند دارد و در دهان حالتی شبیه به خوردن کره ایجاد می کند. رنگ خاویار با کیفیت شفاف، دارای دانه های مجزا و ترد بوده و آخر مزه ی آن طعمی شبیه به گردو دارد.

دانستنی ها در مورد خاویار بلوگا رویال

دانستنی ها در مورد خاویار بلوگا رویال ماهیان خاویاری از گونه های آبزی کمیاب و نادری هستند که نه به خاطر گوشتشان بلکه به خاطر تخم های سیاهی که در خود دارند به مروارید سیاه مشهورند و از شهرت جهانی برخوردار هستند. اما چه چیزهایی درباره خواص این آبزی مشهور می دانید ؟؟ خاویار از اشرافی ترین و قدیمی ترین صبحانه های خاص جهان به شمار می رود. بافت برجسته، عطر و طعم خاص و کالری بسیار بالایی دارند و سرشار از مواد مغذی می باشند. حدودا ۲۸ درصد آن ها پروتئین و مابقی ترکیبی از آب، چربی، مواد قندی و انواع ویتامین است. به طور خلاصه از مهم ترین خواص خاویار می توان به موارد زیر اشاره کرد کاهش فشار خون سرشار از آنتی اکسیدان جلوگیری از بروز حملات قلبی حاوی مقادیر فراوان امگا3 محافظت از بدن در برابر ویروس ها کمک به رشد ماهیچه ها جلوگیری از التهاب مفاصل بازسازی هموگلبین خون و توصیه شده برای افراد کم خون حاوی کلسیم و مناسب برای استخوان ها مناسب برای خانم های باردار و رشد کودکان ضد استرس کاهش دردهای میگرنی این ها تنها بخشی از هزاران خاصیت این صبحانه ی جذاب بین المللی است که به آن اکسیر جوانی نیز می گویند و جالب است که بدانید خاویار در بدن تماما به انرژی تبدیل میشود. اگر قصد تست خاویار را دارید بهتر است با تست اولین نوع ناامید نشده و در صورتی که مزه آن مورد پسندتان نبود حتما گونه های دیگر را امتحان کنید. در ضمن بهتر است بدانید طبع این خوراکی سرد است.

صادر کنندگان خاویار بلوگا گیلان

صادر کنندگان خاویار بلوگا گیلان امروزه شاهد هستیم که خاویار به صورت های غیر قانونی به فروش می رسد که این به اقتصاد کشور ضربه خواهد زد و ممکن است خاویار درجه یک هم نباشد. لذا اگر برای خرید خاویار، به دنبال مکانی مطمعن می گردید مجموعه ی مهر یکی از عرضه کنندگان مستقیم انواع خاویار گیلان است که بهترین خاویار صادراتی را با قیمتی مناسب تر از همکاران به فروش می رساند. جهت خرید و سفارش خاویار گیلان می توانید با شماره های موجود درسایت ارتباط حاصل فرمایید.

صادرات خاویار بلوگا رویال باعث می شود که شرکت های تولیدی برای رقابت با دیگر شرکت های تولید کننده خاویار بلوگا طلایی وارد رقابت شوند و این به نفع خریداران می باشند زیرا می توانند محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بسیار بالا خریداری کنند. رقابت ایجاد شده هم به نفع خریداران و هم به نفع فروشندگان می باشد زیرا کیفیت ها بسیار افزایش پیدا می کند و بازار فروش خوبی برای این محصول ایجاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما