قیمت انواع خاویار دریای خزر

خاویار سرشار از پروتئین ویتامین می باشد و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدان برای پیشگیری و درمان سرطان ها کاربرد زیادی دارد از این رو مصرف آن توسط پزشکان توصیه شده است این خوراکی خوشمزه برای پیشگیری و درمان آلزایمر کمک می کند.

خاویار پرورشی به دلیل داشتن امگا ۳ برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی و همچنین حملات قلبی بسیار مفید می باشد،خاویار دریای خزر بهترین نوع آن می باشد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

قیمت انواع خاویار دریای خزر

طرز تهیه خاویار برای صبحانه

طرز تهیه خاویار برای صبحانه خاویار را می توان به روش های متفاوتی تهیه نمود همچنین می‌توان از این ماده خوراکی مغذی به عنوان صبحانه ناهار شام و میان وعده استفاده نموده ایم که در ادامه مطلب به روش تهیه خاویار برای صبحانه خواهیم پرداخت؛

  • خوردن خاویار در وعده صبحانه باعث جذب بیشتر مواد مغذی موجود در این خوراکی می شود خاویار در واقع تخم ماهی می باشد که سرشار از پروتئین می باشد از این رو بهترین روش برای مصرف این ماده به صورت خام می باشد اگر خاویار را روی حرارت شعله قرار دهیم بسیاری از خواص خود را از دست می دهد.
  • شما می‌توانید کره را به همراه مربا به روی نان تست قرار دهید سپس مقداری خاویار صدرا به آن اضافه نمایید این یکی از ساده ترین و بهترین روش مصرف خاویار می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و نیاز به هیچ گونه مواد افزودنی ندارد.
  • یکی دیگر از روش های مصرف خاویار سرد به همراه پوره سیب زمینی می باشد ابتدا سیب زمینی آب پز شده را پوست گرفته و آن را له می نمایید سپس آن جعفری خرد شده فلفل قرمز اضافه می نماییم و در آخرین مرحله خاویار خام را درون پوره سیب زمینی مخلوط می نماییم صبحانه ما حاضر است.
  • شما می توانید خاویار را به همراه تخم مرغ در وعده صبحانه مصرف نمایید ابتدا به سیب‌زمینی پخته شده مقداری کره پودر فلفل و همچنین آبلیمو اضافه می نماید سپس هر تکه نان تست را بخواب ای یار آغشته نمایید و چند ورق تخم مرغ را مزه دار شده را به آن اضافه نمایید.

تهیه ارزانترین انواع خاویار دریای خزر

تهیه ارزانترین انواع خاویار دریای خزر بابا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه انواع خاویار دریای خزر اقدام به فروش خاویار به صورت اینترنتی نموده‌ایم از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه ها می باشد بدون شک با یکبار خرید از ما جزء مشتریان دائمی و همیشگی ما خواهید بود.

شما می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید و انواع خاویار را به صورت مستقیم با قیمتی بسیار ارزان تر تهیه نمایید و این کالا را در محلی که خودتان از قبل مشخص نموده اید تحویل بگیرید قطعاً پس از دریافت کالا از کیفیت عالی آن رضایت کامل را خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما