قیمت انواع خاویار سالمون دریایی

به طور کلی قیمت خاویار سالمون دریایی بسیار بالا می باشد اما با توجه به وجود دائمی قیمت در بازار عرضه انواع خاویار نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای انواع خاویار سالمون دریایی در نظر بگیریم

شما مشتریان محترم می توانید جهت استعلام قیمت خاویار سالمون دریاییی با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید تا بتوانید قیمت های تقریبی را به دست آورید.

قیمت انواع خاویار سالمون دریایی

3 نکته مهم در مورد خاویار سالمون

3 نکته مهم در مورد خاویار سالمون 3 نکته مهم در مورد خاویار سالمون:

  1. خاویار سالمون دارای رنگ قرمز می باشد البته رنگ این خاویار متمایل به نارنجی هم بوده و در بازار یافت می شود
  2. خاویار سالمون دارای بافت و طعم بسیار عالی بوده و مورد پسند افرادی که علاقه زیاد به مصرف خاویار دارند قرار می گیرند.
  3. برای حفظ کیفیت خاویار سالمون باید در دمای -2 تا +2 نگهداری شود تا خاویار فرسوده نشود.

آشنایی با خواص خاویار سالمون برای سلامتی بدن:

  • خاویار سالمون به دلیل داشتن مقادیر زیاد ویتامین A می تواند به بازسازی بافت پوست های آسیب دیده کمک زیادی کند و بافت این پوست ها را بازسازی کند.
  • خاویار سالمون به دلیل داشتن مقادیر زیاد روغن امگا ۳ می تواند در کاهش خطر ابتلا به انواع بیماری‌ های قلبی تاثیر گذار باشد.
  • خاویار سالمون به دلیل داشتن ویتامین D می تواند به ایمنی بدن کمک زیادی کرده و بدن را در مقابل انواع و اقسام بیماری ها را مقاوم کند.
  • خاویار به دلیل داشتن امگا ۳ می تواند به طور مستقیم در کاهش افسردگی و رفع بیماری اختلال دوقطبی تاثیر مفیدی داشته باشد.
  • امگا ۳ سرشار از آهن می باشد از این رو مصرف آن برای پیشگیری از کم‌ خونی ناشی از فقر آهن بسیار تاثیر گذار بوده و همچنین برای افرادی که دچار کم خونی هستند می تواند مفید باشد.

ویتامین های موجود در خاویار سالمون:

  1. ویتامین B12
  2. کلسیم
  3. ریبوفلاوین
  4. ویتامین A
  5. ویتامین D
  6. امگا3

خاویار سالمون دارای ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های زیادی می باشد از این می‌ تواند برای بدن مفید باشد اما کالری، کلسترول و سدیم آن بالا است از این رو افراد باید در میزان مصرف خود دقت کافی داشته باشند و به صورت بی رویه از این محصول استفاده نکنند.

توزیع مستقیم خاویار سالمون دریایی

توزیع مستقیم خاویار سالمون دریایی توزیع مستقیم خاویار سالمون دریایی تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت آن دارد و امکان خرید آن را برای قشر بیشتری از جامعه فراهم می کند زیرا در حالت عادی قیمت خاویار بسیار بالا بود زیرا این غذا جزو غذاهای اشرافی و مجلل می باشد.

با توزیع خاویار سالمون دریایی به صورت مستقیم، این محصول سریع تر به دست مشتری رسیده و از امکان فاسد شدن آن پیشگیری می‌ شود و علاوه بر آن واسطه ها در این میان حذف می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما