قیمت انواع خاویار سرخ

اگر طرفدار خاویار هستید ، احتمالاً تاکنون می دانید که خاویار طیف وسیعی از رنگها را شامل می شود نارنجی ، قرمز ، قهوه ای ، سیاه و حتی آبی. خاویار سیاه ماهی خاویاری سیاه اغلب به عنوان گرانترین خاویار در جهان ذکر می شود ، اما برای یک تجربه خاویار واقعاً منحصر به فرد ، شما می خواهید که نهایت خاویار را امتحان کنید: خاویار سرخ.

قیمت انواع خاویار سرخ

آنچه درباره خاویار سرخ نمیدانستید

آنچه درباره خاویار سرخ نمیدانستید خاویار اساساً قلیه (تخم مرغ هایی است که گاهی اوقات به آن “توت” یا “مروارید” نیز گفته می شود) ماهی خاویاری ماده ، یک بزرگ می تواند تا بیش از 3000 پوند رشد کند ، اما به طور متوسط ​​60 پوند است – ماهی مهاجر که در آب های سرد نیمکره شمالی بیش از 250 میلیون سال. ماهیان خاویاری عمدتا در دریای خزر ، که در ساحل دو کشور عمده تولید خاویار در جهان ، روسیه و ایران قرار دارد یافت می شود.

اما در دریای سیاه ، برخی از مناطق اقیانوس آرام شمال غربی و مناطق اقیانوس اطلس جنوبی در شمال نیز یافت می شود آمریکا ، و در دریاچه های بزرگ و رودخانه های اروپا معمول است. گرچه ماهی آب شور است اما در آب شیرین تخم ریزی می کند.

پادشاهان انگلیس در قرون وسطی، تمام ماهیان خاویاری را برای مصرف خود اختصاص داده و “ماهی سلطنتی” را که فقط برای سلطنت اختصاص داده شده بود ، به آن نشان دادند. با این حال ، این پارسیان بودند که برای اولین بار قلیه ماهی خاویاری را تهیه و خوش مزه کردند کلمه “خاویار” در واقع از کلمه فارسی “kav-yar” است که به معنی “کیک قدرت” است ، زیرا مردم ایران نسبت بسیاری از داروهای خاویار. پارسیان تخمهای ماهی را در رودخانه کورا جمع آوری می کردند ، اما سنت نمک زدن قلیه ماهی برای مصرف در واقع از چین آغاز شد ، جایی که تخمهای کپور به این روش تهیه می شدند.

اولین رکورد شناخته شده خاویار به محقق یونانی ارسطو برمی گردد. در قرن چهارم پیش از میلاد ارسطو این ظرافت را به عنوان تخمهای ماهیان خاویاری توصیف کرد که در میان شیپورها و گلها به عنوان ضیافت ها بشارت داده می شود. اما این روسیه و تزارهای روسیه بودند که خاویار را به دنیای تجملات کامل منتقل کردند. عصای طلایی ماهیان خاویاری استرلت که اکنون تقریباً در معرض نابودی قرار گرفته اند – خاویار “شاهنشاهی” ، ظریف ترین و محبوب ترین نوع خاویار موجود را تولید می کند. با گذشت زمان ، خاویار لذیذ به تمام کشورهای اروپا گسترش یافت ، و تقریباً توسط هر فرهنگی ارزشمند بود. یک شیشه خاویار در قرن دوم قبل از میلاد برابر با صد گوسفند بود و این امر منحصر به شهروندان طبقه بالاتر بود.

کیفیت انواع خاویار سرخ

خاویار سفید ، خار ماهیان خاویاری آلبینو است. انواع مختلفی از خاویار سفید را می توان یافت که با ارزش ترین آنها خاویار ماهیان خاویاری آلبینو بلوگای ایرانی است که اغلب از آن به عنوان خاویار hلماس یاد می شود. عصای خاویار آلماس از ماهیان خاویاری نادر آلبینو بلوگا استخراج می شود که فقط در آب های بکر خزر و دریاهای سیاه یافت می شود. این ماهیان خاویاری معمولاً بین 60 تا 100 سال سن دارند ، ماهیان مسن تر به داشتن یک قلیه خوشبو و نرم تر ترجیح می دهند.

خاویار ماهیان خاویاری استرلین آلبینو که در بلژیک صید شده اند نیز سفید است ، از لحاظ ظاهری شبیه خاویار بلوگای سفید است. قورباغه ماهی خاویاری استرلت معمولاً در رتبه دوم بعد از ماهیان خاویاری بلوگا قرار دارد که تمایل به داشتن طعم خامه ای و غنی تری دارد. همین امر در مورد تنوع سفید ماهی های آلبینو صدق می کند.

ماهیان خاویاری آلبینو در طبیعت نادر هستند و در درصد کمی از ماهیان خاویاری به دلیل یک اختلال ژنتیکی که تولید ملانین را مهار می کند ، رخ می دهد. کمبود ماهیان خاویاری آلبومین باعث شده است که غذای معدودی از افراد لذت ببرند که توانایی خرید برچسب قیمت گزاف آن را دارند که می تواند تا کیلویی ده ها هزار دلار تقریبا سه برابر قیمت خاویار ماهیان خاویاری سیاه بلوگا باشد. خاویار سفید ماهی بلوگای ایرانی ، خاویار آلماس ، طبق رکوردهای جهانی گینس رسما گرانترین غذای جهان است.

خاصیت بهترین خاویار سرخ

خاصیت بهترین خاویار سرخ ارائه خاویار سرخ به دلیل دارا بودن استیل کولین (یک انتقال دهنده عصبی که نقش مهمی در احتباس حافظه دارد) به عنوان داروی خماری شناخته می شود که باعث ایجاد معده می شود و تحمل بدن در برابر الکل را افزایش می دهد. آرژنین ، یک گشادکننده عروقی در خاویار ، به افزایش جریان خون کمک می کند ، بنابراین ادعا می شود که به عنوان داروی ضد قارچ شناخته می شود .2 جای تعجب است که شرکت های هواپیمایی حدود پنجاه درصد خاویار جهان را برای خدمت به مسافران درجه یک خود خریداری می کنند.

همانند آلماس ، خاویار بلوگا در اصل از ماهیان خاویاری است که در دریای خزر زندگی می کنند. خاویار بلوگا بعنوان دومین نوع پرخرج خاویار ، شاید همان چیزی باشد که اکثر مردم هنگام خیال خاویار فکر می کنند. اگرچه خاویار بلوگا شایعتر از خاویار آلماس است ، اما خاویار بلوگا هنوز نسبتاً نادر است و در گذشته به خانواده های برجسته سلطنتی اختصاص داشت. خاویار بلوگا بزرگترین تخم مرغ منفرد را در بین خاویار دارد. هر گوی می تواند به اندازه یک نخود باشد و از یک نقره کمرنگ یا خاکستری تا یک سیاه تیره و مایل به رنگ متفاوت است. عطر و طعم یک نمک کره کره متعادل است. بهتر است به جای هر چیز دیگری که ممکن است از طعم لطیف خاویار منحرف شود ، با حداقل همراهی ساده ، مانند نقاط بلینی یا نان تست ، لذت ببرید.

متأسفانه ، اکثر مردم به ندرت از مزایای شگفت انگیز این غذای فوق العاده بهره مند می شوند ، زیرا معمولاً فقط در موارد خاص اختصاص دارد. با این حال ، یکی از راه های تبدیل این غذای خوشمزه به بخشی منظم از رژیم غذایی شما ، درک و بهره برداری از طیف متنوعی ، کیفی و هزینه ای خاویار است که امروزه در دسترس است. به علاوه ، امکان خرید آنلاین خاویار نیز باعث شده است که این کرایه انحطاطی بسیار در دسترس تر باشد. با این حال بررسی نحوه خوردن خاویار فقط در مورد قیمت و ارزش غذایی نیست. اضافه کار ، علاقه مندان به خاویار هنگام یافتن راه های ابتکاری برای خوردن و عرضه خاویار سرخ ، از منافع خاصی برخوردار می شوند. بنابراین ، اگر به دنبال یک راه کوتاه برای تبدیل شدن به علاقه مندان به خاویار هستید ، به روش های زیر برای خوردن خاویار نگاهی بیندازید.

روس تشخیص خاویار سرخ تازه

امروزه عوامل مختلفی باعث شده است که صنعت خاویار آمریکا جهش بزرگی به جلو داشته باشد. کاهش جمعیت ماهیان خاویاری دریای خزر ، آشفتگی سیاسی در کشورهای بزرگ تولید کننده خاویار – روسیه و ایران – و پذیرش گسترده دیگر انواع قلیه ماهی – از جمله کلوخه ماهی ، هاکلب ، ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا – از جمله “خاویار” ، تقاضای بیشتری برای خاویار آمریکایی ایجاد کرده است که به گفته صاحب نظران جایگزینی مناسب و مقرون به صرفه برای خاویارهای روسی و ایرانی است. غلبه ایالات متحده بر تولید خاویار به دلیل انقراض تقریباً ماهیان خاویاری در آب های آمریکا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

انواع خاویار سرخ وجود دارد: آلماس ، بلوگا ، اوسیتر و سروگا. از نظر اندازه ، رنگ و طعم متفاوت هستند. این تفاوت ها و همچنین در دسترس بودن هر نوع جداگانه ، در تعیین هزینه و ارزش هر خاویار نقش دارد.

ماهیان خاویاری پرستاره رایج ترین ماهیان خاویاری خاویار است و همچنین تولید مثل آن سریعتر از ماهیان خاویاری بلوگا یا اوسیتر است. در نتیجه ، خاویار Sévruga در دسترس ترین و کم هزینه ترین نوع خاویار است. به عنوان کوچکترین ماهیان خاویاری خاویار ساز ، ماهیان خاویاری پرستار کوچکترین تخمها را نیز تولید می کنند. تخمها خودشان به رنگ خاکستری روشن مرواریدی هستند. مشخصات عطر و طعم شامل یک عطر و طعم دریایی برجسته است ، و به دنبال آن نت های مغذی و خامه ای ظریف تری ارائه می شود. گرچه هیچ چیز نمی تواند جایگزین تجربه عملی چشیدن خاویار شود ، اما امیدوارم که این راهنما پیش زمینه ای را به شما ارائه دهد که برای شما مفید خواهد بود.

نحوه مصرف خاویار سرخ

نحوه مصرف خاویار سرخ قلع خاویار خود را در پشت یخچال نگهداری کنید. به طور معمول ، قسمت پشت یخچال سردترین قسمت است که به حفظ طعم و بافت خاویار کمک می کند. قالب را تا زمانی که آماده خوردن آن نشوید ، باز نکنید ، زیرا این باعث کاهش ماندگاری آن می شود.

بهتر است فقط مقداری را که انتظار دارید در یک جلسه بخورید خریداری کنید. با این حال ، اگر خاویار باقیمانده دارید ، آن را به قالب اصلی برگردانید ، یک تکه پلاستیک روی آن قرار دهید و قالب را به طور محکم ببندید. سپس قالب را به مدت 1-3 روز داخل یخچال قرار دهید تا طعم آن تازه بماند.

برای حفظ عطر و طعم ، فقط هنگام سرو خاویار از ظروف و قاشق های روکش شده استفاده کنید. از سرو خاویار با قاشق یا ظرف فلزی خودداری کنید ، زیرا غذای خوشمزه طعم های فلزی را به خود جذب می کند. اگر یکی از این قاشق های خاص را ندارید ، به جای آن یک قاشق پلاستیکی یا چوبی ساده بگیرید.

می توانید قاشق خاویار را در فروشگاه محلی خود در قسمت ظروف آشپزخانه یا به صورت آنلاین با خرده فروشان عمده خریداری کنید.

خاویار را روی یخ خرد شده سرد نگه دارید در حالی که بیرون آن را نشسته اید. خاویار یک غذای ظریف است که باید آن را سرد نگه داشت. این به حفظ طعم و کیفیت محصول کمک می کند. اگر یخ خرد شده در دست ندارید ، می توانید کاسه خاویار را روی کیسه یخ قرار دهید.

یک قاشق کوچک خاویار ساده بخورید تا طعم لطیف آن را تجربه کنید. برای استفاده بیشتر از این تجربه ، خاویار را به بینی خود آورده و رایحه را استشمام کنید ، سپس مقدار کمی میل کنید. سعی کنید خاویار را نجوید وگرنه ممکن است برخی از طعم های لطیف تر و همچنین بافت منحصر به فرد را از دست بدهید. در عوض ، با استفاده از زبان خود تخمها را در دهان خود بچرخانید.

خاویار بسیار غنی است و هدف آن چشیدن یا سرو به مقدار کم است. اگر آن را ساده می خورید ، به ازای هر مزه ، 1/2 قاشق چایخوری (67/2 گرم) خاویار را هدف بگیرید. اگر آن را در وعده غذایی یا پیش غذا قرار می دهید ، تقریباً 1-3 قاشق چایخوری (16/5/33 گرم) خاویار استفاده کنید

خاویار به دلیل عطر و طعم متمایز و قیمت بالا شناخته شده است. بنابراین ، به عنوان یک مهمان در یک کار زیبا یا در خانه شخصی ، خوردن خاویار در بخشهای کوچک نه تنها مودبانه بلکه آداب و معاشرت خوب است. چه از پشت دست خود خاویار بخورید ، چه روی بلینی روسی یا با ماهی سالمون دودی ، خاویار قدرت لذت کام و همچنین تأمین مزایای بی شماری برای سلامتی را دارد.

خاویار سرخ را از کجا بخریم؟

با گذشت سالها ، بازار آنلاین خاویار رشد چشمگیری داشته است. با این رشد مارک های خاویار مشکوک تری به وجود می آیند. به همین دلیل ، مالک براون ، راد میچل ، این راهنما را تنظیم کرد. راد تقریباً 40 سال تجربه در تجارت خاویار دارد. وی یک متخصص برجسته جهانی در این زمینه است. میله اطمینان می دهد که تمام خاویاری که از شرکت بازرگانی خارج می شود برای شادابی و کیفیت در بالاترین استاندارد قرار دارد.

گرانترین غذای خاویار و در واقع گرانترین غذای جهان “آلماس” از ماهی ایرانی بلوگاست 1 کیلوگرم (2 پوند 3 اونس) از این “طلای سیاه” به طور منظم با قیمت 20،000 پوند (در آن زمان 34،500 دلار) فروخته می شود. الماس از تخمهای یک ماهی خاویاری نادر آلبینو بین 60 تا 100 سال تولید می شود که در جنوب دریای خزر شنا می کند که آلودگی ظاهراً کمتر است. واردات خاویار سرخ به طور سنتی مستقیماً از پوست بین انگشت اشاره و شست خورده می شود. تخمها به آرامی در اطراف دهان می غلتند و پاپ می کنند تا طعم آن آزاد شود.

فروشنده انواع خاویار سرخ

فروشنده انواع خاویار سرخ الماس گرانترین و اختصاصی ترین نوع خاویار است. خاویار آلماس به عنوان یك غذای خوشمزه در یونانیان باستان كه آن را از ناحیه ای كه امروزه با نام كریمه در جنوب اوكرایا شناخته می شود ، وارد كرده اند. طبق کتاب رکوردهای جهانی گینس ،خرید خاویار سرخ به طور منظم به ازای هر کیلوگرم 34500 دلار آمریکا فروخته می شود و این ماده گرانترین غذا در جهان است.

خاویار آلماس چه هزینه ای دارد؟ چند عامل وجود دارد. فروشندگان خاویار سرخ منحصراً از بازرگانی خاویار سرخ آلبینو بلوگا است که بیش از 100 سال قدمت دارند. در حالی که بسیاری از ماهیان خاویاری بیش از 100 نفر زندگی می کنند ، ماهیان خاویاری آلبینو بلوگا بسیار نادر هستند و بیشتر در کنار ایران در دریای خزر زندگی می کنند.

تخمها خود سفید و صاف هستند. خاویار ماهیان خاویاری بالای 100 سال دارای بافت اسفنجی نسبت به خاویار ماهیان جوان است. مشخصات نرم و طعم خاویار آلماس از طریق نمک سازی ظریف حاصل می شود که طعم متمایز و در عین حال خامه ای خاویار را ترسیم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما