قیمت انواع خاویار سیاه آماده

خاویار سیاه موسوم به مرواردی سیاه از نوع مرغوب ترین خاویار ایرانی است. بطور کلی خاویار ایرانی از محبوبیت بسیاری در دنیا برخوردار است ولی نوع خاویار سیاه آماده، محصولی است بدون رقیب در بازارهای جهانی خاویار. ولی آنچه که حادز اهمیت هست ناگفته های بسیار در مورد خاویار بری سیاه و همچنین شناخت باکیفیت ترین انواع خاویار های ایرانی و البته عرضه و خرید بدون واسطه آنها وجود دارد که به ترتیب در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

قیمت انواع خاویار سیاه آماده

ناگفته ها در مورد خاویار بری سیاه

ناگفته ها در مورد خاویار بری سیاه خاویار بری در اصل حاصل از نوعی ماهی سیبری تولید میشود و بطور اصل نمیتوان گفت که نوعی خاویار بومی ایرانی است. ولی چند سالی است که این نوع ماهی در ایران پرورش داده میشود و خاویار دریایی تولید شده از آن نیز به بازارهای جهانی عرضه میگردد. از مشخصات این خاویار میتوان به رنگ تیره و طعم بی نظیر آن اشاره نمود و البته قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر آن نیز بسیار مورد توجه خریداران عمده است.

خاویار بومی ایرانی در واقع به سه نوع بولگا، آسترا و سوروگا تقسیم میشود. که مشهورترین، گرانترین و مرغوب ترین نوع خاویار در دنیا خاویار دریای خزر هست. خاویار بری شباهت بسیار به نوع سوروگا دارد و عمدا یا سهوا گاهب به عنوان خاویار سوروگا نیز به فروش میرسد. و به دلیل ارزانتر بودم آن نسبت به نوع اصیل ایرانی مشتریان زیادی را به خود جدب میکند در حالیکه این خاویار خاویار بومی ایرانی نیست.

خاویار بری از نوعی ماهی سیبری موسوم به تاس ماهی بجود می آید. دانه های این نوع خاویار از لحاظ اندازه ریز تر و از لحاظ مایل به توسی هستند. دانه های این خاویار در نگاه غیر متخصصانه مشابه دانه های نوعی خاویار ایرانی موسوم به اوزون برون یا سوروگا است که همین تشابه سبب اشتباه خریدار در تشخیص اصل بودن یا نبودن خاویار سوروگا می باشد.این نوع خاویار البته خواص بسیار زیادی و ظعم بسیار ذلپذیری نیز دارد ولی به علت تولید این نوع خاویار در سننین پایین توسط ماهی و دانه های ریزتری که نسبت به نوع بومی ایرانی دارد، با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی کدامند؟ بطور عمده میتوان چنین بیان نمود که دریار خزر تامین کننده بیش از 90 درصد خاویار جهان است. و این نشان از کیفیت بی رقیب خاویار ایرانی در جهان بوده. ولی خود خاویار ایرانی نیز دارای درجه بندی های متعددی است که در این بخش آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

انواع ماهی های خاویاری ایرانی شامل، فیل ماهی، تاس ماهی یا قره برون، ماهی شیپ و ماهی ازون برون مشهور به سوروگا می باشند. دریای خزر بزرگترین منبع ماهیان خاویاری در جهان است . باکیفیت ترین طبق آمار، خاویار ماهی فیل ماهی است که به بولگا امریال مشهور است و به پادشان ماهیان خاویاری شهرت دارد.

زمان بارور شدم ماهی خاویار 12 سال به ظول می انجامد به همین دلیل این نوع خاویار مرغوب ترین نوع خاویار است. که معمولا 10 تا 15 درصد وزن ماهی مربوط به خاویار درون آن هست و هرچه ماه بزرگتر و سنگین تر باشد بنابراین مقدرا خاویار بیشتری درون خود نگهداری میکند.

عرضه بدون واسطه خاویار سیاه آماده

عرضه بدون واسطه خاویار سیاه آماده خاویار یکی از گرانترین و خوشمزه ترین غذا ها است که قیمت بسیار بالایی دارد. خاویار به خاطر ارزش غذایی و سلامتی بالا به مراورید سیاه معروف است. قیمت خاویار در ایران بسته به نوع خاویار ، پرورشی یا وحشی بودن آن بسیار متفاوت است .

محصولات مجموعه مهر خاویار به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع خاویار ایرانی آماده پخش و عرضه خاویار سیاه بصورت عمده مشتریان عزیز ارائه می‌شود.تلاش این مجموعه فعالیت در زمینه های داخلی و خارجی و ارائه انواع خاویار اصل با کیفیت در خور شآن مشتریان خود است. تمرکز این مجموعه بر رضایت و خرسندی مشتری از محصولات خریداری شده و اطمینان از کیفیت و اصل بودن انها است. به منظور خرید انواع مرغوب خاویار سیاه، میتوانید از طریق راه های تماس معرفی شده در سایت با ما در ارتباط باشد. مجموعه مهر خاویار آماده همکاری بصورت وسیع در بازارهای داخلی و خارجی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما