قیمت انواع خاویار فشرده پرورشی

مراکز توزیع خاویار فشرده صادراتی نوع بسیار با کیفیت این محصول را از دریای خزر و مراکز پرورشی شمال کشور تهیه نموده و علاوه بر بخش آن در بازار داخلی نسبت به صادرات این محصول از اقدامات بسیار گسترده ای انجام می دهند. ایران جزو کشورهای بزرگ تولید کننده خاویار به شمار می‌آید و این محصول را به کشورهای همسایه و کشورهای خارجی مجاور صادر می‌ کند. صادرات خاویار باعث ارزآوری بسیار خوبی به کشورمان شده است.

قیمت انواع خاویار فشرده پرورشی

نکات کلیدی در انتخاب خاویار فشرده

نکات کلیدی در انتخاب خاویار فشرده دقت داشته باشید که به دلیل گران بودن این محصول بسیاری از سودجویان نسبت به عرضه نوع تقلبی آن به بازار فروش اقدام نموده اند بنابراین برای اینکه یک محصول اصل و درجه یک خریداری نمایید حتماً آن را از مراکز معتبر خریداری کنید و به برند روی بسته بندی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که خاویار هایی که از ماهی های آزاد دریای خزر گرفته می‌شوند بسیار باکیفیت‌تر از خاویار های پرورشی هستند البته این مسئله نیز قابل چشم پوشی نیست که خاویار هایی که از آبهای آزاد به دست می آیند دارای قیمت بسیار بیشتری نسبت به خاویار های پرورشی هستند.

برای خرید عالی و درجه یکی محصول همان طور که قبلا هم گفتیم به بسته بندی و نکات درج شده روی جلد آن دقت کنید حتماً توجه داشته باشید که این محصول توسط گروه دامپزشکی ویژه تایید شده باشد. بهتر است بدانید که خاویار هایی که عمدتاً با عنوانخاویار فشرده پرورشی به بازار عرضه می شوند اغلب از ماهی هایی به نام تاسماهی گرفته می شوند تا زمانی که یکی از ماههای فراوانی آبهای آزاد خزر است اما این ماهی را در مراکز پرورش ماهی نیز تکثیر کرده‌اند و در آن مراکز نیز نسبت به تولید خاویار اقدامات گسترده ای انجام داده اند.

خاویار سیاه فشرده جزو با کیفیت ترین خاویار های موجود در بازار فروش داخلی و همچنین بازار خارجی می‌باشد این خاویار علاوه بر طعم و مزه بسیار عالی که دارد دارای خواص بسیار زیادی نیز می باشد بنابراین حتماً دقت داشته باشید تا نوع اصلی و درجه یک آن را خریداری نمایید

پخش کنندگان خاویار فشرده پرورشی

پخش کنندگان خاویار فشرده پرورشی مرکز پخش خاویار فشرده اغلب نوع درجه یک و عالی این محصول را که از آب‌های آزاد تهیه می‌شود به کشورهای خارجی صادر می کند دقت داشته باشید که حجم بسیار زیاد این نوع آبیاری در بازار داخلی از نوع ماهی های پرورشی می باشد.

اگر شما نیز خواهان خرید خاویار های باکیفیت زیاده فشرده از آب های آزاد هستید می توانید این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی بسیار عالی از وب سایت فروشگاهی ما خریداری نمایید ما این محصول را بدون دخالت دست واسطه ها برای مشتریان عزیزمان با قیمتی بسیار عالی در معرض فروش قرار داده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما