قیمت انواع خاویار ماهی سالمون

ماهی های سالمون دارای ارزش غذایی بالایی هستند ، این ماهی ها در آب های شیرین متولد می شوند و پس از تولد به اقیانوس میروند و برای تخم گذاری به آب های شیرین یا همان مکان تولدشان بر میگردند که به تخم های این ماهی ها ، خاویار ماهی سالمون می گویند .

قیمت انواع خاویار ماهی سالمون

آشنایی مختصر با خاویار سالمون سیاه

آشنایی مختصر با خاویار سالمون سیاه خاویار سالمون سیاه منبع غنی امگا ۳ است . اسید چرب امگا ۳ برای تقویت و سلامت کارکرد مغز و قلب بسیار مفید است . مصرف این ماهی و خاویار آن برای جوانان و بزرگسالانی که مشغول به تحصیل هستند توصیه می شود ‌.

همچنین این ماهی دارای ویتامین D می باشد که برای جلوگیری از پوکی استخوان و درمان افسردگی مفید می باشد .

علاوه بر اینها خاویار سالمون سیاه دارای مقادیر زیاد فسفر می باشد که برای تقویت حافظه بسیار مناسب است و به اضافه برای بزرگسالان و سالمندان بهترین گزینه برای جلوگیری از آلزایمر و زوال عقل می باشد .

راه های زیادی برای تشخیص خاویار سالمون سیاه اصل و تقلبی در بازار وجود دارد . این تخم ها همگی به یک اندازه و شکل و رنگ می باشند اگر این چنین نبود احتمال تقلبی بودن این خاویار وجود دارد .

همچنین رنگ خاویار سالمون سیاه تازه ، به رنگ مشکی بوده و هر چقدر از زمان تولید آن گذشته باشد این خاویارها به رنگ خاکستری در می آیند .

خاویار سالمون سیاه مزه بسیار مطلوب و دلنشینی دارد که با اکثر ذائقه ها سازگاری دارد و فاقد هرگونه بوی خاص است اما اگر از زمان تولید آن گذشته باشد این خاویار بوی زهم و بدی می دهد که یکی از نشانه های تازه نبودن این خاویار است .

اگر در روز به میزان یک قاشق سوپ خوری خاویار سالمون سیاه را مصرف کنید به کنترل سیستم عصبی خود کمک کرده ، همچنین از بدن برای جلوگیری از ابتلا به سرطان محافظت کرده اید ، علاوه بر این ها روند پیری را کاهش داده و با مصرف این خاویار برای سلامت پوست و مو مفید واقع شده اید .

خاویار سالمون سیاه را همراه با گوشت ماهی سالمون سرو می کنند زیرا تاثیر گذاری آن را بیشتر میکند .

مراکز خرید خاویار ماهی سالمون

مراکز خرید خاویار ماهی سالمون در سراسر جهان خاویار سالمون خواهان زیادی دارد و ایران نیز مستثنی از این ماجرا نیست . خاویار ها در بسته بندی های مناسب و استاندارد ب صورت مستقیم و غیره مستقیم عرضه بازار می شوند و به دست مشتریان می رسند . برای خرید خاویار سالمون سیاه می توان به نمایندگی معتبر آنها در سراسر کشور مراجعه کرد تا بهترین و با کیفیت ترین خاویار را تهیه کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما