قیمت عمده خاویار بلوگا رویال

به طور معمول خاویار ها دارای دو نوع به نام خاویار دریایی و خاویار پرورشی هستند که نوع خاویار بلوگا که خاویاری دریایی است یکی از صادراتی ترین و مرغوب ترین نوع خاویار در کشور است و از فیل ماهی به دست می آید، صادرات خاویار بلوگا رویال این محصول با کیفیت را با قیمت مناسب به دیگر کشور ها صادر می کنند، قیمت عمده خاویار بلوگا رویال بسیار مناسب تر برای مصرف کننده در می آید و خرید به صرفه تری است.

قیمت عمده خاویار بلوگا رویال

ویژگی های مهم خاویار بلوگا رویال

ویژگی های مهم خاویار بلوگا رویال اندازه دانه خاویار در ارزش غذایی آن رابطه مستقیمی دارد و هرچه اندازه تخم بزرگتر شود مغذی تر و ارزش غذایی آن بالاتر است، سفت بودن و محکم بودن تخم خاویار پرطرفدار تر و پرفروش تر از دانه های نرم تر آن است، عطر و طعم خاویار بی نظیر و سبب فروش بیشتر آن می شود.

خاویار در ایران انواع مختلفی نظیر بلوگا و سوروگا و آسترا و بری و طلایی و فشرده دارد که با همین نام ها در بازار به فروش می رسند، خاویار کشور ما در صادرات پر سود و پررونق است، در نوع خاویار بلوگا ژله ای مانند که بسیار خوشمزه و لذیذ است از آب میوه های مختلف با فرآیند های مختلف این نوع تهیه می شود و به دلیل خواص و ارزش غذایی که دارد برای کودکان نیز بسیار مناسب می باشد.

پخش انواع خاویار ژله ای در رنگ های مختلف از جمله خاویار سبز، قرمز به روش های مختلف صورت می گیرد و سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها به خصوص ویتامین C و گروه B، املاح و مواد مغذی است. از مزیت های خاص مصرف خاویار ژله ای باید به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد و وجود ویتامین های مختلف در آن سبب بالا بردن سیستم ایمنی بدن کودک و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها می شود.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بلوگا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بلوگا در دریای خزر 5 نمونه خاویار بدست می آید، خاویار بولگا دارای گوشتی باکیفیت و خوش پخت و خوش طعم و لذیذ است، به طور کلی خاویار های موجود در سراسر دنیا به سه دسته سرخ و سیاه و طلایی تقسیم شده اند که از نظر قیمتی نرخ قیمتی خاویار قزل آلا و سالمون و دیگر انواع دارای نرخ ثابت و مشخصی نیستند، شما می توانید از طریق سایت های فروش معتبر قبل خرید نرخ ها را بررسی کنید.

به تخم ماهیان خاویار خاویار می گویند که در رنگ و طعم های مختلف به بازار فروش عرضه می شود و هر کدام خواص خود را دارد و در بازار فروش دو نوع دریایی و پرورشی به فروش می رسد.

در تولید خاویار بلوگا و به طور کلی انواع خاویار بسته بندی شده که به دست ما می رسد این محصول را با نمک فرآوری می کنند که میزان نمک آن استاندارد و بدون ضرر و ملایم است، با وجود نمک ملایمی که در خاویار وجود دارد ماندگاری و دوام آن بالاتر می رود و طعم آن نیز بهتر می شود و سبب لذت بیشتر در مصرف و خوش خوراک تر شدن آن می شود.

در انواع خاویار تنوع رنگی را می بینیم و رنگ های سیاه و سفید و سبز و قمز و طلایی در این بین از رنگ های اصلی یک خاویار هستند، از نظر سایز دانه ها نیز تنوع دارند مثلا سایز بزرگ خاویار بلوگا طلایی و سیاه کوچک خاویار سلوگای خاکستری است.

پخش خاویار بلوگا به صورت مستقیم

پخش خاویار بلوگا به صورت مستقیم خاویار های ایران در نوع خود بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و به کشورهای دیگر صادر می شوند، در دریای خزر بیشترین درصد خاویار تامین می شود که بزرگترین آن فیل ماهی و کوچکترین آن ازون برون است؛ از نظر طعمی خاویار ها طعم های متنوعی نظیر طعم مدیترانه ای و شور و خامه ای و کره ای دارند، پخش خاویار بلوگا به صورت مستقیم آن را در کیفیت بالا و در بسته بندی های استاندارد و مناسب به شعب معتبر در سراسر کشور عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما