قیمت عمده خاویار طلایی دریای خزر

خاویار طلایی دریای خزر از جمله معروف ترین و ارزشمندترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود که به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد یکی از خوشمزه ترین و پرفروش ترین خاویارهای تولیدی ایران شناخته می شود، قیمت عمده خاویار طلایی دریای خزر را می توانید از طریق این مرکز فروش معتبر استعلام کنید، قیمت خاویار طلایی تحت تاثیر عوامل مختلف و مهمی همچون هزینه های تولید و نوسانات نرخ ارز قرار دارد اما قیمت به روز این محصول در سایت اختصاصی ما قرار داده شده است.

قیمت عمده خاویار طلایی دریای خزر

ناگفته ها در مورد خاویار بلوگا طلایی

ناگفته ها در مورد خاویار بلوگا طلایی ایران یکی از اصلی ترین مراکز تولید و پرورش ماهیان خاویاری محسوب می شود که سالانه مقادیر قابل توجهی از تولیدات خاویاری خود را به سایر کشورها صادر می کند، خاویار ایران انواع متفاوت و متنوعی دارد و خاویار بلوگا طلایی یکی از بهترین نمونه های این محصول است که طرفداران زیادی داشته و در بین خریداران خارجی از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد.

خاویار بلوگا از نوعی ماهی خاویاری به نام فیل ماهی بدست می آید، این محصول دارای رنگی روشن بوده و به همین دلیل به خاویار طلایی مشهور شده است، شفافیت فوق العاده، طعم بی نظیر و دلچسب و رنگ قهوه ای روشن از بارزترین خصوصیات این خاویار می باشد که آن را به یکی از مرغوب ترین اقسام خاویارهای تولید شده در کشور تبدیل کرده است.

این محصول در بسته بندی های مخصوص و اورجینال خاویار طلایی به کشورهای متقاضی ارسال می شود و علاقمندان زیادی نیز در داخل کشور به خود اختصاص داده است، این خاویار از نظر قیمت گرانتر از سایر انواع خاویار می باشد و همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است که مصرف آن برای رفع افسردگی و بهبود عملکرد مغز و حافظه بسیار مفید خواهد بود.

باکیفیت ترین انواع خاویار رنگی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار رنگی کدامند؟ همان طور که می دانید ایران حدود 90 درصد از کل خاویار دنیا را تامین می کند و از این نظر یکی از تولید کنندگان مهم و اصلی در این حوزه محسوب می شود، ماهیان خاویاری موجود در دریای خزر یا مزارع پرورش آبزیان بسیار مختلف هستند و در نتیجه خاویار بدست آمده از آنها نیز ارقام گوناگونی دارند، رنگ اکثر خاویار تولید شده در کشور سیاه و قهوه ای تیره است اما در این میان خاویارهای کمیاب هم هستند که رنگی و روشن می باشند.

باکیفیت ترین انواع خاویار رنگی نمونه هایی هستند که به رنگ روشن بوده و معروف به خاویار طلایی می باشند، برخی دیگر از این محصولات به رنگ قرمز روشن بوده و به نام خاویار سرخ شناخته می شوند، می توان گفت خاویار طلایی و خاویار سرخ دو نمونه از مهم ترین انواع خاویار رنگی تولید شده در ایران هستند که از نظر طعم و مزه جزو مطلوب ترین و درجه یک ترین محصولات می باشند.

خاویار رنگی معمولا نسبت به سایر نمونه ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند چرا که بسیار نادر و کمیاب بوده و هر چند سال یکبار تولید می شوند، این محصول از لحاظ مواد غذایی هم بسیار غنی بوده و در زمره پرخاصیت ترین انواع خاویار به شمار می آیند که مشتریان خاص خود را دارند.

عرضه بدون واسطه خاویار طلایی دریای خزر

عرضه بدون واسطه خاویار طلایی دریای خزر عرضه بدون واسطه خاویار طلایی دریای خزر به صورت عمده و انبوه از طریق این شرکت بارگانی معتبر و باسابقه انجام می شود، اگر قصد خرید کلی خاویار طلایی را دارید پیشنهاد می کنیم سفارشات خود را از طریق این مرکز اصلی فروش انجام دهید تا از کیفیت فوق العاده و اصل بودن این محصول اطمینان حاصل کرده و با آسودگی خاطر از مرغوبیت و قیمت مناسب نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت عرضه خاویار طلایی به دلیل فروش بدون واسطه و کاملا مستقیم آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است زیرا در جریان توزیع این خاویار هیچ واسطه ای وجود نداشته و خریدار در ارتباط با فروشنده اصلی خاویار طلایی قرار می گیرد و در نتیجه آن را به قیمت واقعی و تولیدی دریافت خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما