قیمت کلی خاویار آسترا طلایی

یکی از خوراکی های بسیار لذیذ و دوست داشتنی که دارای طعم بسیار عالی می باشد و دارای خواص بسیار فراوانی است خاویار است. خاویار به تخم ریزی های ماهی خاویار در دریا و رودخانه به خصوص دریای خزر می گویند.

خاویار طلایی از ویژگی های خاویار آسترا بوده که بسیار کمیاب و دست نیافتنی میباشد و دارای متقاضیان بسیار زیادی میباشد و به خصوص توسط افراد بیماری که سیستم دفاعی ان ها بسیار ضعیف بوده مناسب است.

قیمت کلی خاویار آسترا طلایی

آشنایی مختصر با خاویار آسترا طلایی

آشنایی مختصر با خاویار آسترا طلایی خاویار های آسترا طلایی دارای رنگ روشن و طلایی هستند و رنگ آن ها دلیل بر کهنه بودن یا تازه بودن خاویار ها می باشد و از آن جایی که این خاویار ها دارای رنگ روشنی هستند به این خاویار های آسترا، خاویار طلایی می گویند.

خاویار آسترا طلایی دارای عطر و طعم بسیار بی نظیر و شگفت انگیزی می باشد و با رد شدن از جند کیلومتری ان می توان بوی ان را متوجه شد البته اگر تازه باشد بوی ان به مشام می رسد از ان جایی که رنگ ان ها شفاف می باشد و اگر کمی کدر باشد بدانید که ان ها قدیمی هستند و ان را خریداری نکنید.

این گونه خاویار ها دارای دانه های بسیار درشتی می باشند و کمتر جایی دیده می شود که در بین ان ها خاویار ریز پیدا شود.این ها بیشتر در استان های شمالی کشور در دریای خزر واقع در استان گیلان یافت می شوند پس برای تهیه خاویار تازه می توانید به این استان و دریای آن مراجعه کنید.

از خصوصیات خاویار طلایی پاستوریزه چه می دانید؟

از خصوصیات خاویار طلایی پاستوریزه چه می دانید؟ خاویار طلایی پاستوریزه دارای مقدار بسیار زیادی کلسیم و مواد معدنی می باشد که باعث رشد مو و جلو گیری از ریزش موی افزاد می شود از ان جایی که این ماده ی خوراکی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد، در نتیجه به افراد انرژی بسیار زیادی می دهد و ان ها را شاداب و زرنگ می کند.

این گونه خاویار ها دارای قیمت بسیار ارزان تری در مقابل سایر خاویار ها می باشند و به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیاد تری می باشند البته کسانی هستند که این خاویار ها را به صورت کلی و عمده خریداری می کنند که قیمت تمام شده محصول برای ان ها کمتر تمام می شود و خاویار به صورت پاستوریزه های کوچک قیمت کمتری دارد.

از دیگر خصوصیات این نوع خاویار می توان برای درمان استرس و اضطراب و افسردگی اشاره نمود و افرادی که دارای این مشکلات و اختلالات روانی هستند با مصرف خاویار آسترا کاملا آرام می شوند و همچنین برای عملکرد هر چه بهتر دستگاه گوارش و لوله گوارشی خواهد شد و افرادی که از مشکل یبوست رنج می برند و در امان نیستند، با خوردن این غذا دچار روندگی شده و مشکل ان ها برطرف خواهد شد.

همچنین برای جلو گیری و مانع از ایجاد انواع سرطان ها مصرف ان بسیار موثر واقع شده و انواع مختلف درد را کاهش داده ک مثل یک مسکن و آرام بخش عمل می کند و گاهی پیش آمده که بیماری سرطان را از افراد دور می کند و یا کاملا افرادی را که به سرطان مبتلا هستند، ان ها را بهبود می بخشد.

مراکز پخش خاویار آسترا طلایی

مراکز پخش خاویار آسترا طلایی امروزه مراکز بسیار کمی به پخش این گونه خاویار مشغول می باشند زیرا با توجه به صید و ماهی گیری بی رویه ی ماهی خاویار، این گونه خاویار ها در جهان کمیاب و نایاب شده است و باعث شده که تخم این ماهی ها بسیار بسیار کم باشد.

از ان جایی که این خاویار ها کمیاب بوده اند این موضوع باعث شده است که قیمت ان ها بسیار بالا باشد و گران باشند و کمتر کسی توان خرید ان را دارد و به دلیل این موضوع پخش خاویار آسترا توسط کمتر مراکزی انجام می شود اما دارای درآمد بسیار بسیار بالا و زیادی از فروش این ها می توانند داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما