قیمت کلی خاویار دریای خزر

همانطور که میدانید در تمام دنیا یکی از بهترین نوع خاویار، خاویار دریای خزر بوده که به دلیل کیفیت بالا و درشت بودن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است ، از این رو به طور کلی در تمام دنیا فقط 10 نوع از ماهیان خاویاری وجود دارد که پنج نوع گونه های این ماهیان در دریای خزر می باشند، لذا این امر موجب شده که دریای خزر بیشترین فروش خاویار را در بین سراسر جهان به خود اختصاص دهد.

قیمت کلی خاویار دریای خزر

اطلاعاتی درباره خاویار الماس طلایی

اطلاعاتی درباره خاویار الماس طلایی

همانطور که گفتیم 5 نوع ماهیان خاویاری در دریای خزر وجود دارند که این پنج نوع شامل:

  • فیل ماهی
  • قره برون
  • تاس ماهی
  • خاویار شیپ
  • ماهی اوزون برون

در بین انواع ماهیان خاویاری نام برده بالاترین درجه تخم خاویار را فیل ماهی به خود اختصاص داده است که این نوع ماهی دارای تخم خاویار با قطر بالا و درشت می باشد که به دلیل درشت بودن و شفافیت و همچنین کیفیت بالا آن را خاویار الماس طلایی و یا خاویار رویال نامگذاری کرده اند که در تمام دنیا جزء گرانترین تخم خاویار به شمار می آید.

لذا ما در اینجا اطلاعاتی درباره خاویار الماس طلایی را برای شما شرح می دهیم که این اطلاعات شامل: رنگ، طعم، شکل ظاهری و خواص این نوع خاویار بوده که در واقع خاویار الماس طلایی برگرفته از بزرگترین ماهی خاویاری به نام فیل ماهی بوده که در سالیان بسیار زیاد در دریای خزر زیستگاه دارد و هر دو الی سه سال اقدام به تخم ریزی می کند.

در واقع خاویار الماس طلایی توسط متخصصان، با توجه به نوع دانه خاویار و اندازه خاویار و همچنین رنگ تخم خاویار مورد بررسی قرار گرفته و پس از جداسازی آن را با بسته بندی های متفاوت و با قیمت گران در سراسر دنیا عرضه می کنند.

همچنین پارامترهای انتخابی متخصصین برای انتخاب تخم خاویار الماس طلایی شامل:

  1. قطر دان خاویار که می بایست بالای 3.1 میلی متر باشد
  2. پوسته خاویار که می بایست دارای قوام و پایداری مناسبی باشد
  3. دارای طیف رنگی مناسبی باشد

مزیت های قابل توجه خاویار رنگی

مزیت های قابل توجه خاویار رنگی

در حال حاضر در تمام دنیار انواع خاویار رنگی بسیاری وجود دارد که با توجه به نوع رنگ و کیفیت خاویار در بازار های جهانی قیمت گذاری شده و به فروش می رسند، که در واقع تمامی خاویارهای رنگی دارای مزیت های قابل توجه ای می باشند که برای بدن بسیار مفید بوده لذا برخی از این مزیت ها شامل:

  • کاهش فشار خون
  • جلوگیری از بیماری های قلبی
  • خاصیت آنتی اکسیدانی
  • ضد سرطان
  • کمک به بازسازی هموگلوبین
  • ضد افسردگی

همچنین مصرف تخم خاویار رنگی به دلیل دارای بودن مواد معدنی بسیاری که شامل: کلسیم، فسفر، آهن، چربی امگا 3، روی و پروتئین و همچنین انواع ویتامین ها، می تواند جایگزین تمامی گوشت ها و ماهی ها شده و افراد با مصرف تخم خاویار می توانند تمامی این خواص و مواد معدنی را جذب بدن کنند، همچنین تخم خاویار به دلیل دارای بودن کلسیم بالا موجب تقویت استخوان ها نیز شده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

بازار فروش خاویار دریای خزر

بازار فروش خاویار دریای خزر

در حال حاضر بازار فروش خاویار دریای خزر به دلیل کیفیت بسیار بالایی که به همراه دارد و همچنین به دلیل ارائه دهنده بهترین نوع خاویار در تمام دنیا بسیار افزایش یافته است، به طوری که سالانه مقدار قابل توجه ای از خاویار دریای خزر با بسته بندی های مخصوص روانه بازار های جهانی شده و با قیمت بسیار گرانی به فروش می رسد.

از این رو برخی از افراد سودجو تخم ماهیان معمولی را رنگ کرده و در قالب تخم خاویار به بازار عرضه می کنند لذا افراد برای تهیه تخم خاویار اصل می بایست این محصول را از مراکز تولید اصلی و معتبر تهیه و خریداری کنند و همچنین به نوع بسته بندی آن ها نیز دقت کنند.

از آنجایی که خاویار دریای خزر جزء گرانترین نوع خاویار به شمار می آید، لذا در سراسر دنیا افراد و ثروتمندان بسیاری وجود دارند که خریدار تخم خاویار ایرانی می باشند و محصول تخم خاویار را با توجه به نوع آن با قیمت بسیار بالا سفارش داده و خریداری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما