قیمت کلی خاویار سرخ دریای خزر

خاویار سرخ دریای خزر یکی از بهترین و پر خواص ترین خاویار های موجود در جهان است . دریای خزر به طور متداول بیشتراز۹۰درصد از خاویار جهان را تولید کرده و به کشورهای مختلف صادر میکند . خاویار ها یکی از منابع مهم ویتامین ها در بطن ماهیان هستند البته نه هر ماهی بلکه ماهیان معدودی ازجمله ،اوزون برون که یکی از انواع مرسوم در دریای خزر هست نام برد.

قیمت کلی خاویار سرخ دریای خزر

خصوصیات مهم خاویار سرخ تازه

خصوصیات مهم خاویار سرخ تازه خاویار استر یکی از گونه های کمیاب و باارزش موجود در دریای خزر است که میتوان این نوع را در نوبه خود یکی از پرطرفدار ترین نوع خاویار طلایی نام برد که ایران اولین و بزرگترین تولید کننده این نوع خاویار مرغوب نام برد.

خاویار های گونه های مختلفی دارند مانند خاویار سرخ و خاویار سیاه که رایجترین آنها هستند .از نظر پزشکان و متخصصان خاویار قرمز یا همان خاویار سرخ به نسبت از پروتیین ها و ویتامین های بالایی برخوردار است.

از خصوصیات مهم خاویار سرخ تازه دارا بودن آن از ویتامین‌های ضروری ریزمغذی ها و ویتامین های مهم است .

خاویار سرخ دارای ویتامین هایی است که کمتر در مواد غذایی روزمره یافت میشوند ازجمله ویتامین های A,D,EوKکهبسیار کمیاب بوده و بسیار مهم وجود این ویتامین که خود گروهی از ویتامین ها را شامل میشود واز خواص آن میتوان به انعقاد خون و همینطور برای سلامت و استحکام استخوان ها نیز نام برد .البته که به غیر از ویتامین های محلول در چربی میتوان به منبع عظیمی از کلسیم و فسفر در این نوع خاویار نام برد.

البته خاویار سرخ علاوه بر دارا بود چربی بدون کلسترول دارای مقادیر فراوانی از ویتامین دی است .که علاوه بر سلامت استخوان ها شادابی و سر زنده بودن را به بدن شما تقدیم می کند .افرادی که مبتلا به کم خونی یا فقر آهن هستند می‌توانند با قرار دادن این ماده شگفت انگیز در برنامه غذایی خود از این مشکل رهایی پیدا کنند.

تحقیقات بدست آمده تا امروز نشان داده است که افرادی که از خاویار استفاده کرده اند نسبت به افراد دیگر از سلامت روحی و جسمی بالاتری برخوردار اند و کمتر به بیماری های افسردگی و آلزایمر مبتلا شده اند.

پس از اینرو میتوان از خاویار بعنوان یک مکمل غذایی طبیعی بهره مند شد وزندگی سالم تر و شاداب تری را به ارمغان آورد.

همه چیز درباره خاویار آسترا سرخ

همه چیز درباره خاویار آسترا سرخ خاویار آسترا سرخ دارای ویژگیهای گوناگونی است که این نوع را از دیگر انواع خاویار ها متمایز میکند .

میتوان از ویژگی های خاویار آسترا سرخ به این اشاره کرد که ماهی این نوع خاویار هر ۱۰سال یک بار تخم گذاری یا تولید خاویار می کنند همین امر باعث شده که این نوع خاویار مزه ای طرد و خاص داشته باشد و هنگامی که زیر دندان می رود ترقی صدا دهد این حس بسیار لذت بخشی است و همینطور این خاصیت باعث شده مزه آن نیز تحت تأثیر قرار بگیرد مانند آن که شما چند نوع خوراکی خوشمزه دوست داشتنی را همزمان در یک وعده غذایی و در یک قاشق حس می کنید و این حس بسیار زیبا و دلنشین است.

رنگ خاویار آسترا روشن و شفاف است و همینطور تفاوت های بسیاری هم نسبت به دیگر خاویار ها دارد به گونه ای که به هیچ عنوان بوی زننده و تندی‌ ندارد به طوری که شما هنگام مصرف اصلا از بوی آن نمی توانند تشخیص دهید که یک غذای دریایی است.

بازار پخش خاویار سرخ دریای خزر

بازار پخش خاویار سرخ دریای خزر خاویار به دلیل قیمت بالا درازای مقدار کمی از آن به غذای شاهانه معروف است ما با بدست گرفتن بازار پخش خاویار سرخ در تلاشیم علاوه بر کمک به تولیدات تولید کنندگان این نوع آبزیان برای صادر کردن آن. بازار داخلی را نیز از این خیر بی نصیب نکنیم و با بالابردن تولید و نگه داشتن کیفیت در همان کیفیت سابق و حتی بهتر قیمت را منصفانه تر برای هموطنان خود در نظر بگیریم .

شما هم اکنون میتوانید برای خرید منصفانه تر و با ارزش تر محصول خاویار سرخ پخش کنندگان ما هم از تولید ما حمایت کنید هم سلامت خود مراقبت کنید .ما محصول درجه یک را تقدیمتان میکنیم تا مزه آن به هیچ عنوان فراموشتان نشود .

همچنان افتخار ما حسن انتخاب شماست .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما