قیمت کلی خاویار سوروگا دریایی

سوروگا نام یکی از انواع ماهی های خاویاری است، که به منظور تولید کردن خاویار سوروگا دریایی بیشتر این ماهی را در حجم زیادی پرورش می دهند و بر این اساس خاویار پرورشی را تولید و به بازار های مصرف عرضه می کنند. شرکت های پخش خاویار سوروگا پرورشی، این محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در بازار های مصرف عرضه می کنند و با نرخ مناسبی به فروش می رسانند.

قیمت کلی خاویار سوروگا دریایی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سوروگا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سوروگا ماهی سوروگا یا همان ازون برون معروف، یک نمونه از ماهی هایی است که خاویار تولید می نماید و از این رو دارای ارزش تجاری بسیار زیادی می باشد و به صورت گسترده ای تولید می شود. خاویار سوروگا ژله ای به عنوان ریز ترین انواع خاویار شناخته می شود و دانه های کوچک، نرم، منعطف و ژله مانندی دارد، این دانه ها حالتی چسبنده دارند و رنگ آن ها زیتونی مایل به خاکستری می باشد.

طعم این خاویار بسیار خاص و لذیذ است و عطر ویژه ای دارد، دانه های نرم آن بسیار آسیب پذیر و حساس هستند و ممکن است در اثر کمی فشار به راحتی حالت خود را از دست بدهند و از این رو باید آن ها را با دقت مورد استفاده قرار دهید.

مهم ترین مشخصه این محصول، دانه های بسیار ریز و چسبناک به همراه رنگ خاکستری تیره آن ها می باشد، در ضمن این محصول نسبت به سایر انواع خاویار دارای قیمت ارزان تری است و اکثر مردم توانایی خرید آن را خواهند داشت. به همین دلیل هم این نوع خاویار دارای طرفداران خیلی بیشتری در تمام دنیا است و رونق زیاد تری در بازار های مصرف دارد.

مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا ژله ای

مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا ژله ای خاویار یکی از انواع غذاهای پر انرژی و مقوی و بسیار گران قیمت است که به دلیل قیمت بالایی که دارد زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرد اما دارای خواص بسیار بالایی برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن می باشد، همچنین دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند، خاویار یا همان مروارید سیاه از تخمک بارور نشده از تخمدان ماهی ماده خاو یاری است و دارای انواع مختلفی می باشد.

به طور کلی خاویار سوروگا دارای دو مدل دریایی و پرورشی است که خاویار سوروگا پرورشی به دلیل کیفیت پایین تری که نسبت به رقیبان خود دارد از قیمت پایین تری برخوردار است که این محصول از نوعی خاویار ماهی به نام ازون برون در دریای خزر تشکیل شده که تقریبا 15درصد وزن این ماهی را تشکیل می دهد و جزو ریزترین نوع خاویار ماهی بود و مدت زمان شش الی هشت سال برای تهیه و تولید آن زمان لازم است، رنگ دانه های آن خاکستری تیره است.

طعم و مزه این خاویار بسیار عالی است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، البته لازم به ذکر است که نسبت به سایر نمونه های خاویار از کیفیت پایین تری برخوردار است، چرا که تخم های ماهی ازون برون ریز هستند و از مقاومت کمی برخوردار می باشند، سن بلوغ این خاویار پایین بوده و بین هشت تا دوازده سال می باشد، و از وزن سبکی برخوردار است و طول آن بین یک تا یک و نیم متر است.

نکات کلیدی در انتخاب خاویار سوروگا سیاه

نکات کلیدی در انتخاب خاویار سوروگا سیاه خاویار سوروگا از ماهی از ماهیان موجود در دریای خزر بهره برداری می شود، به خاویار سوروگا آسترا نیز می گویند، خاویار سوروگا سیاه را می توانید در طیف رنگ های فراوانی از قبیل طلایی، قهوه ای ، قرمز و… خریداری کنید، یکی از دلایل محبوبیت خاویار سوروگا رنگ چشم نواز و طعم فوق العاده آن می باشد. رنگ های زیبای این نوع خاویار که هنگام سرو در بشقاب جذابیت بصری دو چندانی را به مشتری هدیه می دهد از بارز ترین ویژگی های آن به شمار می رود.

خاویار سوروگا سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین های مفیدی است که می تواند انرژی ما را در طول روز تامین کند و به همین دلیل است که تمایل به مصرف آن در صبحانه دوچندان است. خاویار سوروگا سرشار از اسید های چرب مفید و امگا 3 است که از جذب بی رویه کلسترول های مضر به خون جلوگیری کرده و از ابتلا به انوع بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند همچنین التهابات مفاصل را تسکین می دهد.

مصرف منظم خاویار سوروگا مانع از ابتلا به بیماری هایی نظیر رماتیسم و حتی سرطان در سنین بالاتر می شود، بیماری های دستگاه گوارشی را برطرف می کند و به افرادی که به کم خونی دچار هستند کمک می کند، خاویار سرشار از آهن و ویتامین b12 می باشد، خاویار را می توانید در هنگام صبحانه به همراه زرده تخم مرغ و انواع سبزیجات معطر و همچنین مقداری پیاز و نان تست میل کنید.

پخش خاویار سوروگا دریایی به صورت مستقیم

پخش خاویار سوروگا دریایی به صورت مستقیم مراکز فعال در زمینه تولید خاویار سوروگا پرورشی، این محصول را با پرورش دادن ماهی ازون برون در داخل استخر ها و دریاچه های مخصوصی تولید می نمایند، سپس بسته بندی کرده و به وسیله شرکت های پخش در بازار های مصرف سطح کشور عرضه می کنند.

این شرکت ها به دلیل خرید محصولات از تولید کنندگان آن ها و حذف واسطه های فروش، کمترین میزان سود ممکن را برای فروش آن ها در نظر خواهند گرفت و در نتیجه نرخ خیلی مناسب تری را به خریداران ارائه می دهند، که موجب جلب رضایت آن ها خواهد شد.

روش های مختلفی هم برای فروش این محصولات وجود دارد، که یکی از آن ها به کار گیری درگاه های آنلاین پخش و فروش می باشد. در این راستا، ما نیز در این مجموعه شرایطی را برای همه شما فراهم کرده ایم، که این محصول را به سادگی و از هر جای این کشور که هستید خریداری کنید.

خاویار سوروگا در زمره خوراکی های لوکس قرار می گیرد و به همین دلیل رقابت فراوانی بین فروشندگان خاویار سوروگا وجود دارد، همان طور که می دانید مرغوبترین خاویار های جهان در کشور ما تولید و بهره برداری می شوند از این رو این صنعت ارزآوی بسیاری برای ایران دارد، پخش خاویار سوروگا در شرایطی کاملا بهداشتی انجام می پذیرد.

برای خرید هر نوع خاویاری که مد نظر دارید تنها لازم است با مراجعه به یکی از فروشندگان معتبر این محصول نسبت به خریداری کردن خاویار مصرفی خود اقدام کنید، برای دریافت اطلاعاتی در زمینه شیوه تشخیص خاویار مرغوب از تقلبی و همچنین دریافت لیست به روز شده قیمت این محصول می توانید با مراجعه به متخصصین این زمینه، اطلاعات مورد نظر خود را بیابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما