مراکز توزیع خاویار بلوگا ایرانی

خاویار یک محصول غذایی بسیار ارزشمند و گران قیمت است، که در اصل از تخم ماهیان خاویاری تشکیل شده و بر این اساس تمام خواص بدن این موجودات دریایی را در خود دارد و یکی از بهترین انواع خاویار که در ایران تولید می گردد، بلوگا می باشد.

مراکز توزیع کننده خاویار ایرانی بلوگا اصل و درجه یک، این محصول را به صورت عمده و در بسته بندی های مخصوص به دست مصرف کننده ها می رسانند.

مراکز توزیع خاویار بلوگا ایرانی

نکات مهم در انتخاب خاویار بلوگا

نکات مهم در انتخاب خاویار بلوگا معمولا افراد برای انتخاب و خرید خاویار بلوگا باکیفیت و مرغوب دچار مشکل می شوند و ممکن است نتوانند یک محصول خوب را برگزینند، پس ما در این مطلب قصد داریم در مورد خرید این محصول با شما صحبت کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

  • اولین نکته در انتخاب کردن خاویار، توجه به شکل ظاهری، سایز و بافت دانه های آن می باشد و بر این اساس هر چه دانه های خاویار اندازه درشت تری داشته باشند، از یکدیگر جدا بوده و حالت به هم چسبیده نداشته باشند، ساختار آن ها کاملا سالم بوده و له نشده باشند و در نهایت رنگ آن ها براق باشد، کیفیت بیشتری دارند.
  • خاویار بلوگا دانه هایی بزرگ، براق و سیاه رنگ دارد و از این جهت آن را به مروارید سیاه تشبیه کرده اند و به دلیل ظاهر بسیار جذاب، طعم فوق العاده و خواص بی نظیری که دارد، دارای طرفداران خیلی زیادی در تمام دنیا می باشد.
  • نوع درجه یک این محصول دانه هایی کاملا سالم دارد، که به هیچ وجه شکستگی یا پوسته ای در آن ها دیده نمی شود، در ضمن دانه های این محصول باید کاملا شفاف و شیشه ای به نظر برسند، به طوری که واقعا بتوان نام مروارید را به آن ها اطلاق کرد.

مزیت های قابل توجه خاویار بلوگا رویال

مزیت های قابل توجه خاویار بلوگا رویال خاویار بلوگا رویال، از ماهی هایی موسوم به فیل ماهی حاصل می شود، که زیستگاه اصلی آن ها در دریای خزر می باشد و بر این اساس استان های شمال کشور ما محل اصلی تولید این محصول هستند.

  • این محصول به دلیل اینکه سرشار از فسفر است، موجب تقویت مغز شده، قدرت حافظه و یادگیری را افزایش می دهد، با افزایش قشر خاکستری مغز انسان از بروز آلزایمر، فراموشی و زوال عقل در سنین پیری پیشگیری می کند و در کل برای تقویت قدرت ذهنی بسیار مناسب است.
  • در ضمن این محصول طبیعی سرشار از آهن و فولیک اسید است، که به تامین منابع مورد نیاز بدن کمک شایانی می کند و موجب افزایش خون سازی در بدن شده، از بروز کم خونی ناشی از فقر آهن در افراد جلوگیری به عمل می آورد.
  • اسید های چرب غیر اشباع و امگا 3 موجود در بافت این ماده غذایی، به عملکرد بهتر دستگاه قلب و عروق انسان کمک می نماید و از انسداد و گرفتگی رگ های خونی پیشگیری می کند و بدین ترتیب موجب سلامتی و تندرستی هر چه بیشتر افراد خواهد شد، در نتیجه مصرف آن به بیماران قلبی توصیه می شود.

فروش مستقیم خاویار بلوگا ایرانی

فروش مستقیم خاویار بلوگا ایرانی مراکز فعال در زمینه پخش و فروش خاویار بلوگا ایرانی اصل، این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از تولید کننده های آن در حجم زیاد خریداری می کنند و سپس به صورت بسته بندی های جزئی و کوچک در بازار های خرید و فروش عرضه می نمایند.

این مراکز به دلیل خرید محصول با نرخ تولیدی، سود کمتری را برای فروش آن در نظر می گیرند، که موجب کاهش نرخ نهایی محصول خواهد شد، در نتیجه خرید آن برای مصرف کننده ها صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

عزیزانی که قصد تهیه این محصول ویژه را دارند، می توانند از راه های مختلفی به مراکز اصلی فروش آن دسترسی داشته باشند، که راحت ترین راه ممکن به کار گیری درگاه های آنلاین خرید و فروش این محصول همچون همین وب سایت می باشد، که امکان خرید از راه دور را برای آن ها ایجاد کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما