مراکز توزیع خاویار بلوگا صادراتی

خاویار بلوگا جرو کم یاب ترین و البته با کیفیت ترین نوع خاویار در دنیا است که دارای چندین گونه مختلف است و همه آن ها خاصیت بسیار زیادی برای بدن دارند و البته قیمت بالایی هم به خود اختصاص داده اند.

مراکز توزیع خاویار بلوگا صادراتی این نوع خاویار را به صورت کاملا بهداشتی و با بسته بندی های کاملا پلمپ شده به بازار عرضه می کنند، قابل ذکر است که کشورهای عربی جزو کشورهای پر متقاضی خاویار بلوگا صادراتی ایرانی هستند.

مراکز توزیع خاویار بلوگا صادراتی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بلوگا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بلوگا

خاویار بلوگا از فیل ماهی گرفته می شود و به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا در دنیا کاملا شناخته شده است این خاویار جزو خاویارهای گران قیمت است که عطر و طعم فوق العاده ای دارد.

فرآیند تولید خاویار بلوگا:

خاویار بلوگا از فیل ماهی که غالبا طول عمر 80 ساله است تولید می گردد و برای بدست آوردن خاویار چندین سال زمان لازم است به همین خاطر خاویار جزو مواد غذایی گران قیمت است در طی این سال ها باید ماهی به بهترین شکل پرورش داده شود تا بتوان در نهایت خاویار با کیفیتی از آن بدست آورد.

فاکتورهای مورد توجه در هنگام خرید خاویار بلوگا:

  • درهنگام خرید دقت کنید که ظرفی که خاویار در آن قرار گرفته است دچار ضربه خوردگی و آسیب نباشند و بدنه کاملاً سالمی را داشته باشد.
  • اطلاعات مربوط به خاویار که شامل نوع خاویار، میزان مواد مغذی، تاریخ تولید و انقضا و … می باشد باید روی بسته بندی خاویار بلوگا درج شده باشد.
  • خاویار بلوگا درجه یک باید دارای رنگ بسیار شفاف باشد زیرا این قضیه نشان دهنده ی کیفیت بالا و عدم ماندگی و فرسودگی خاویار می‌ باشد چنانچه خاویار فاسد شده باشد می تواند تاثیرات بسیار زیان آوری برای بدن داشته باشد.
  • بسته بندی های خاویار باید به طور کامل پلمپ و بسته باشد زیرا در غیر این صورت ممکن است هوا به داخل درون ظرف خاویار نفوذ کرده و باعث خراب شدن خاویار شده باشد.
  • خاویار را اگر به صورت عمده و از مراکز عمده فروش خریداری کنید از نظر اقتصادی برایتان مقرون به صرفه تر خواهد شد و با هزینه کمتر می‌ توانید حجم بیشتری خاویار تهیه نمایید.
  • خاویار باید دارای شکل یکدست و درشتی باشد.

صادرات انواع خاویار بلوگا صادراتی

صادرات انواع خاویار بلوگا صادراتی

صادرات انواع خاویار بلوگا صادراتی در سال های اخیر توانسته است سبب ایجاد درآمد بالایی برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان کشورمان شده به نحوی که در بخش صادرات مواد غذایی کشورمان، صادرات خاویار بیشترین سهم را به خودش اختصاص داده است و دلیل پر طرفدار بودن خاویار ایرانی، کیفیت بالا و اصل بودن این خاویار است.

با توجه سطح درآمد ایرانیان، معمولا بازار فروش خاویار در ایران محدود است و به همین دلیل بهتر است تولید کنندگان و عرضه کنندگان کمی در قیمت خاویار تعادل ایجاد کنند تا همه مردم بتوانند از خواص این ماده غذایی غنی از ویتامین بهره مند شوند.

برخی از عوامل تعیین کننده قیمت صادرات خاویار بلوگا به شرح زیر است:

  1. نوع خاویار
  2. کیفیت خاویار
  3. حجم خاویار
  4. برند ارائه کننده خاویار
  5. قیمت به روز و آپدیت شده فروش خاویار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما