مراکز توزیع خاویار سالمون اصل

خاویار اصل یکی از عمده ترین محصولاتی است که در کشور تولید شده و به عنوان یکی از صادرات مهم غیر نفتی ایران شناخته می شود، این محصول منحصر به فرد و ارزشمند از طریق ماهیان خاویار پرورشی یا دریایی تولید می شود، مراکز توزیع خاویار سالمون اصل انواع این محصول را با کیفیتی درجه یک و مطلوب به صورت عمده و مستقیم عرضه می کند، امکان خرید و سفارش آنلاین خاویار سالمون مرغوب برای خریداران در سراسر کشور مهیا می باشد.

مراکز توزیع خاویار سالمون اصل

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار از آنجا که صادرات خاویار یکی از مهم ترین و سودآورترین تجارت ها در کشورمان محسوب می شود تولید خاویار هم با استقبال بی نظیر پرورش دهندگان آبزیان همراه شده است، فرآیند تولید خاویار شامل مرحله اول رشد ماهی خاویاری و در نهایت بسته بندی خاویار آن می باشد، ماهیان خاویاری از زمانی که به شکل لارو هستند در استخرهای مخصوص نگهداری و پرورش داده می شوند.

بعد از رشد ماهی خاویار و تخم گذاری آن وارد مرحله فرآوری و برش شکم می شود، عمل جداسازی خاویارها از بدن ماهی انجام گرفته و درون تاس های آب خنک قرار داده می شوند، برای جدا کردن سایر اجزای ماهی از خاویار عمل الک کردن خاویار با استفاده از الک های مخصوص انجام می شود، در مرحله بعدی خاویارها آبکشی شده و کاملا پاکسازی شده و وارد مرحله نمک زنی می شوند.

میزان نمک اضافه شده بستگی به وزن خاویار دارد و جالب است بدانید انجام مراحل ذکر شده شاید خیلی ساده به نظر برسد اما نیاز به تخصص فوق العاده ای دارد و باید توسط خاویارساز انجام شود تا نوع و سایز خاویار ورد نظر مشخص شده و فرآوری آن صورت بگیرد، در مرحله پایانی خاویار درون ظرف اصل و مادر قرار گرفته و بعد از بسته بندی به سردخانه منتقل می شود.

مزیت های غذایی خاویار سالمون اصل

مزیت های غذایی خاویار سالمون اصل هر چند مصرف خاویار سالمون در کشور ما به دلیل قیمت و ارزش بالای آن بسیار کم است اما باید اذعان کرد که مزیت های غذایی خاویار سالمون اصل فراوان بوده و به عنوان یک ماده غذایی با ارزش و مفید شناخته می شود، آنچه که خاویار سالمون را از سایر خاویارها متمایز می کند رنگ سرخ و قرمز آن است که منحصر به این ماهی می باشد.

مصرف خاویار سالمون سبب کاهش ابتلا به بیماری های قلبی می شود زیرا این محصول سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است که در بدن ترکیبات مفیدی را ایجاد می کنند، این محصول به عنوان بهترین تغذیه برای خانم های باردار در نظر گرفته می شود که در تقویت بدن مادر و جنین تاثیر بسزایی دارد و می تواند مواد و ویتامین هایی مورد نیاز بدن مادر را تامین کند.

از بارزترین مزیت های این محصول باید به تاثیر ویژه آن بر پوست اشاره کنیم، ویتامین ها و آمینو اسیدهای موجود در این خاویار به سلامت پوست کمک کرده و با مرطوب نگه داشتن آن باعث کاهش روند پیری پوست می شوند و همچنین پوست را در برابر اشعه مضر خورشید و خشکی هوا محافظت می کنند.

صادرات انواع خاویار سالمون اصل

صادرات انواع خاویار سالمون اصل صادرات انواع خاویار سالمون اصل از رونق بسیار زیادی برخوردار است، همان طور که می دانید به طور کلی صادرات خاویار از مهم ترین صادرات در کشور به شمار می رود و در این میان خاویار سالمون بخش ویژه ای از صادرات این محصول را به خود اختصاص داده و سالانه مقادیر انبوهی از خاویار سالمون به سایر کشورها ارسال می شود.

صادرات خاویار اصل سالمون با کیفیت منحصر به فرد و مرغوبیت درجه یک انجام می شود به همین دلیل توانسته است به خوبی مشتریان خارجی خود را پیدا کرده و رضایت و اعتماد آنها را بدست آورد، این کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب خاویار سالمون قرار گرفته و این خاویار را به یک محصول ارجح از نگاه مشتریان تبدیل کرده است که تمام پارامترهای لازم را دارا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما