مراکز خرید خاویار خلیج فارس

مراکز خرید خاویار سوروگا همواه تمام تلاش خود را می کند با ارائه محصولی با کیفیت بخش وسیعی از بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد. فروش عمده خاویار خلیج فارس از طریق مراکز مختلفی که در شهر های کوچک و بزرگ ایران وجود دارد انجام می شود. مشتریان برای رفع احتیاجات خود می توانند به این مراکز مراجعه کنند. خاویار خلیج فارس که از دریای خلیج صید می شوند با همدیگر تفاوت دارند. وجه تمایز این خاویار ها ممکن است از نظر نوع، اندازه، وزن و رنگ باشد.

مراکز خرید خاویار خلیج فارس

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سوروگا

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سوروگا خاویار سوروگا از لحاظ اندازه کوچکتر از دیگر خاویار می باشد ولی بسیار خوش طعم تر است. این خاویار از ماهی ازون برون به دست می آید. خاویار دریایی غنی از ویتامین A است که به اصلاح بافت پوست آسیب زده و به جلوگیری از سایش سلول ها کمک می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • به کاهش فشار خون کمک می کند: پتاسیم موجود در خاویار سوروگا است و برای کاهش فشار خون توصیه می شود، به همین دلیل این خوراکی در بین مبتلایان به فشار خون توصیه می شود.
  • کمک برای جلوگیری از حملات قلبی می شود دارای مقادیر زیادی امگا 3، بیش از 1000 میلی گرم در خاویار به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند.
  • باعث محافظت در برابر ویروس ها می گردد. و به دلیل داشتن ویتامین D یک عنصر فراوان دیگر در این خوراکی سالم است. این عنصر به حفاظت از سیستم ایمنی کمک می کند
  • به بازسازی هموگلوبین کمک بالایی می کند. و هموگلوبین جزیی از خون است که به انتقال اکسیژن در بدن کمک می کند. خاویار به افزایش سطح این ماده در جریان خون کمک می کند و در بیمارانی که تحت شیمی درمانی یا تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، توصیه می شود
  • تقویت کننده ماهیچه ها می باشد و غنی از پروتئین بوده و این در دوران کودکی، نوجوانی و بارداری بسیار توصیه می شود
  • تاثیر ضد افسردگی خوبی دارد. و به دلیل غلظت بالای امگا 3 به کاهش افسردگی و اختلال دو قطبی نیز کمک می کند

خصوصیات غذایی مهم خاویار سوروگا پاستوریزه

خصوصیات غذایی مهم خاویار سوروگا پاستوریزه خاویار سوروگا پاستوریزه جزء مواد غذایی خوش طعم و خوشایند با خواص درمانی فراوان است و پروتئین موجود در این ماده غذایی پر ارزش متشکل از اسیدهای آمینه و آرزین و هیستامین و ایزولوسین و لیزین و میتونین است. چربی های موجود در خاویار نیز به دو دسته تقسیم می شود که 25 درصد از این چربی کلسترول و 75 درصد از آن را لستین تشکیل می دهد.

خاصیت های مهم خاویار برای بدن خاویار دارای مقدار زیادی امگا 3 و فسفر است. ویتامین های A، C, D , B2 , B6 , B12 بدن را تامین می کند. به بدن شما انرژی بسیار زیادی می دهد. با خوردن خاویار می توانید پوست شاداب و با طراوتی را داشته باشید. خواص دارویی خاویار شما می توانید با خوردن خاویار از ابتلاء به بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی پیشگیری کنید

از دیگر مزایای خوردن خاویار می توان به نقش آن در سلامت سلول های عصبی اشاره کرد. خاویار شما را از ابتلاء به بیماری های التهاب مفاصل و بیماری های دستگاه گوارش و برخی از انواع سرطان ها محافظت می کند. خاویار سرشار از مقدار زیادی آهن است بنابراین برای افراد که به کم خونی مبتلا هستند ماده غذایی بسیار مفیدی محسوب می شود.

امگا 3 موجود در خاویار برای سلامت قلب بسیار مفید است و شما می توانید روزانه با خوردن 1 قاشق غذا خوری خاویار امگا 3 مورد نیاز برای بدنتان را تامین کنید. محافظت از مبتلا شدن به فشار خون و سکته و حملات قلبی از جمله خواص دارویی خاویار است. و نیز ویتامین B12 موجود در خاویار به ساخت سلول های قرمز در بدن کمک می کند.

خاویار مانند تخمه آفتابگردان دارای سلنیوم است و سلنیوم موجود در خاویار به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند سلنیوم همچنین عملکرد سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند و از رشد سلول های بدن حمایت می کند و بدن شما را از مبتلا شدن به سرطان محافظت می کند.

تفاوت های خاویار دریایی با خاوریار پرورشی

تفاوت های خاویار دریایی با خاوریار پرورشی خاویار دریایی جزء گرانبهاترین محصولات غذایی دنیاست که تنها منبع تولید طبیعی آن در دریای خزر است. اما بدلیل صید بی رویه و کاهش ذخایر این ماهیان در دریا، دسترسی به خاویار این گونه با ارزش نیز دچار مشکل شده است. با توجه به میزان تقاضای خاویار در بازارهای دنیا و کاهش تولید آن در اثر صید بی رویه و تغییر شرایط مطلوب زیستی ماهیان سبب افزایش قیمت خاویار در بازارهای جهانی می شود.

از طرفی با توجه به اینکه بسیاری از تغییرات مؤثر در کاهش ذخایر ماهیان خاویاری در دریای خزر دائمی بوده و امکان بازگشت به تولید طبیعی ماهیان خاویاری همانند سالهای گذشته غیر ممکن می باشد، چه بسا برای جبران کمبود و تامین تقاضای خاویار، ایجاد شرایط پرورشی مناسب برای این گونه با ارزش یکی از راهکارهای اساسی در دنیا محسوب می شود.

تولید خاویار پرور شب از ماهیان پرورشی، داشتن ترکیبات بیوشیمیایی تقریباً مشابه با ماهیان وحشی است که میتواند در طعم و خواص خاویار تأثیر بسزایی داشته باشد. اسیدهای چرب موجود در خاویار از پارامترهای اساسی مورد توجه می باشد که مسبب برتری ارزش غذایی خاویار نسبت به سایر غذاها شده است و به همین دلیل بررسی اسیدهای چرب خاویار ماهیان پرورشی و وحشی به عنوان یک نشانگر جهت جایگزینی خاویار ماهیان پرورشی با ماهیان وحشی محسوب می گردد. تفاوت های خاویار دریایی با خاوریار پرورشی از نظر ارزش غذایی آن می باشد.

راه های خرید خاویار سوروگا خلیج فارس

راه های خرید خاویار سوروگا خلیج فارس راه های خرید خاویار سوروگا خلیج فارس به روش های گوناگونی انجام می گیرد. خرید بهترین نوع خاویار سوروگا خلیج فارس در عین ارزان بودن مسئله ای است که مردم به آن اهمیت داده می شود. خرید یک محصول با ارزش خاویاری به طور طبیعی یک امر مهم برای مردم است.

خرید ارزان خاویار مهم نیست. خرید خاویاری مهم است که کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد. مجموعه ما خاویار سوروگا خلیج فارس باکیفیت در عین حال با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

خرید خاویار ارزان را می توانید در بهترین و اصیل ترین کیفیت و در بسته بندی های عالی از خاویار انجام نمایید. در مجموعه ما خاویار تنها به یک دلیل دارای قیمت های مناسب و متعادل می باشد که ثابت هستند نرخ ها و آن، بی واسطه بودن این برند و نمایندگی تولیدی می باشد.

برای خرید می توانید به صوررت های حضوری و حتی اینترنتی و آنلاین نیز به سایت و فروشگاه رایبد رجوع نمایید. سوابق زیاد این مجموعه باعث مشتری بسیاری می شود که به این برند رجوع کنند، زیرا کیفیت های محصولاتش بسیار عالی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما