مراکز خرید خاویار سیاه آماده کنسروی

مراکز خرید خاویار سیاه آماده کنسروی اقدام به عرضه این خاویار بسیار خوشمزه و با کیفیت نموده است و آن را در حجم های مختلف و به صورت بسته بندی صادراتی ارائه می کند و از مشتریان زیادی برخوردار است.

این مراکز انواع خاویار سیاه را در بسته بندی بسیار لوکس به خریداران و کسانی که قصد صادرات این محصول را دارند ارائه نموده همچنین نرخ ارائه این خاویار خاص را کمترین مقدار ممکن در نظر گرفته اند تا سود حاصل از تجارت آن برای خریداران مناسب باشد.

مراکز خرید خاویار سیاه آماده کنسروی

آشنایی با ارزش غذایی خاویار سیاه

آشنایی با ارزش غذایی خاویار سیاه خاویار سیاه یکی از مقوی ترین انواع خاویارها می باشد که از هر نوع ماده مغذی را می توان در آن پیدا کرد و به همین دلیل یکی از معدود مواد غذایی موجود در طبیعت است که به صورت یکجا همه این مواد را دارد؛ این خاویار سیاه پرورشی در محیط بسته و تحت کنترل از ماهیان خاص خاویاری تولید شده است و به همین جهت ارزش غذایی کم نظیری دارد.

ارزش غذایی این خاویار به مقدار پروتئین بالای موجود در آن است همچنین این محصول سرشار از انواع اسیدهای چرب امگا از نوع 3 و 6 آن است به همین علت برای سلامتی قلب فوق العاده با ارزش است و می تواند در زیبایی پوست بسیار تاثیرگذار باشد.

در این خاویار به دلیل بالا بودن درصد اسیدهای چرب ذکر شده مقدار بسیار زیادی انرژی وجود دارد و یک منبع بسیار مناسب برای تامین کالری مورد نیاز سلول های بدن است همچنین غنی از آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از ایجاد سرطان می تواند مفید باشد.

قیمت استثنایی خاویار سیاه آماده کنسروی

قیمت استثنایی خاویار سیاه آماده کنسروی قیمت استثنایی خاویار سیاه خام رابطه مستقیمی با کیفیت این محصول و حجم آن دارد و هر چه این محصول خالص تر و تازه تر باشد قیمت آن با افزایش مواجه می شود؛ قیمت روز این خاویار را می توان به طور مستقیم از مراکز خرید این محصول در بازار فروش آن جویا شد و برای کسب اطلاع از این قیمت نیازی به مراجعه حضوری نیست و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت اقدام کنند.

قیمت این خاویار در انواع مختلف آن در بخش محصولات سایت وارد شده است و خریداران می توانند با مراجعه به آن اطلاعات کاملی در مورد این محصول به دست آورده و در صورت تمایل بر اساس قیمت اعلامی ثبت سفارش آن را نهایی کنند.

قیمت را همچنین می توان از طریق ارتباط تلفنی با مراکز خرید این محصول جویا شد علاوه بر این شبکه های اجتماعی واتس اپ و تلگرام نیز می توانند به این امر کمک کنند و به این ترتیب می توان به صورت روزانه و حتی لحظه ای از قیمت این خاویار باخبر شد.

3

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  1. طور عمده پروتئین موجود در خاویار متشکل از اسیدهای آمینه آرژنین ، هیستامین ، ایزولوسین ، لیزین و میتونین است.

    مصرف خاویار از ابتلا به بیماری افسردگی و بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند؛

    چرا که در خاویار غلظت اسیدهای چرب از نوع امگا ۳بسیار بالاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما