مراکز خرید خاویار صد گرمی

خاویار جزو غذاهای پر خاصیت و البته گران قیمت می باشد که بسیاری از مردم شاید توان خرید این محصول را به دلیل قیمت بالا نداشته باشند، این محصول دارای عطر و طعم بسیار خوبی است و در بین افرادی که با مزاجشان سازگار است، بسیار پر طرفدار می باشد.

قابل ذکر است که سایت شرکت ما به عنوان یکی از مراکز خرید خاویار صد گرمی، سابقه طولانی در بازار عرضه و فروش این محصول دارد و آماده خدمات دهی به مشتریان محترم می باشد.

مراکز خرید خاویار صد گرمی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار فشرده

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار فشرده

معرفی خاویار فشرده:

خاویار فشرده به آن دسته از خاویار هایی گفته می ‌شود که از ترکیب چندین نوع از خاویار حاصل می شود و مجموع آن در یک بسته بندی قرار گرفته و به مشتری عرضه می ‌شود.

خاویار فشرده دارای خواصی مانند خاویار های دیگر است ولی ممکن است ارزش غذایی آن ها با همدیگر یکسان نبوده و دارای ارزش غذایی درجه یک نباشد.

ویتامین های موجود در خاویار فشرده:

  1. ویتامین A
  2. ویتامین D
  3. امگا3
  4. آنتی اکسیدان
  5. مواد معدنی

به طور کلی برای اینکه اکثر مردم بتوانند با وجود قیمت بالای خاویار از ارزش غذایی آن استفاده کنند برخی از تولیدکنندگان اقدام به تولید خاویار فشرده می کنند این نوع خاویار ها علاوه بر اینکه تا حدودی کیفیت و ویتامین ‌های خاویار های دیگر را دارند، قیمت مناسبی هم داشته و امکان خرید آن برای مردم وجود دارد.

قابل ذکر است که معمولا خاویار فشرده بخاطر شکل ظاهری و دانه های شکسته اش، مردم در جهت امورات درمان هم از آن استفاده می کنند.

تاثیر مصرف خاویار فشرده بر سلامتی بدن:

خاویار فشرده به دلیل داشتن سطح بالای پروتئین و اسید های آمینه مورد نیاز بدن، می تواند جهت تقویت کردن ماهیچه ها و همچنین عضلات بدن بسیار تاثیر گذار و مفید باشد و قابل ذکر است که چربی مفید آن هم می تواند ناراحتی های اعصاب را آرام کند.

بهترین شرایط نگهداری خاویار فشرده:

بهتر است خاویار فشرده را در سردترین قسمت یخچال و در دمای 2 الی 2- درجه سانتی گراد نگهداری کنید تا ماندگاری بهتری داشته باشد و کیفیت آن به خوبی حفظ شود.

بازار پخش خاویار صد گرمی

بازار پخش خاویار صد گرمی

با توجه به خواص منحصر به فرد و قیمت مناسب تر بسته بندی های کم حجم خاویار، امروزه بازار پخش خاویار صد گرمی بسیار پر رونق است و مردم استقبال خوبی از آن کرده اند، از اینرو برای تولیدکنندگان هم تولید این نوع خاویار به صرفه است و سبب درآمدزایی آن ها شده است.

به طور کلی با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار عرضه خاویار، نمی توانیم قیمت دقیقی برای این محصول در نظر بگیریم ولی چنانچه شما مشتریان محترم تمایل به اطلاع از قیمت های تقریبی خاویار داشته باشید، بهتر است با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما