مراکز خرید خاویار قرمز دریای خزر

قیمت خاویار قرمز دریای خزر برای فروش داخلی و برای صادر کردن این محصول ایرانی به کشورهای خارجی از طریق نمایندگی های تولیدی ماهیان خاویار در کشور ما صورت می گیرد خاویارهای درجه یک مرغوب ایرانی به عصر دایناسورها باز می گردد.

برای خرید خاویار دریای خزر به دلیل مرغوبیت و انواع مختلف آن می توانیم به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کرد و محصول با کیفیت را خریداری کنیم اگر به صورت عمده خریداری شود قیمت آن مناسب تر و به صرفه تر است.

مراکز خرید خاویار قرمز دریای خزر

مشخصات مهم خاویار آسترا قرمز

مشخصات مهم خاویار آسترا قرمز خاویار آسترا قرمز دارای طعم بسیار لذیذ و جذاب می باشد این خاویار از ماهیانی چون تاس ماهی که در سه گونه چالباش ، قره برون و شیپ می باشد تولید می شود گوشت قره برون دارای رنگ سفید و چربی کمتر می باشد ، گوشت ماهی چالباش گوشتی زرد رنگ ودارای طعمی ضعیف تر نسبت به قره برون می باشد و اما ماهی شیپ دارای خاویار ریزتری می باشد که پرورش دهندگان کمتر از آن برای پرورش استفاده می کنند.

ولی به طور کلی می توان گفت خاویار آسترا دارای طعم لذیذ و جذاب می باشد تولید این نوع خاویار حدود 8 تا 10 سال زمان می برد اگر این خاویار در شرایط ایده آل تولید شود دارای طعم گردو تازه می باشد.از مشخصات خاویار سرخ می توان :1- قیمت ارزان آن :چون بیشتر مردم از خولص خاویار قرمز بی خبر هستند و کمتر فروش دارد .

2- خاویار سرخ شیرین تر است نسبت به سایر خاویارها

4- برای بهبود بینایی و کاهش سرطان مفید می باشد .

4- خوردن این خاویار برای همه ی سنین سفارش شده است .

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار همانطور که می دانید خاویار از ماهیانی چون تاس ماهی، چالباش و دماغ سیاه و غیره از دریای خزر که قدمت چند هزار ساله دارند تولید مکی شود و یک ماده با ارزش و مقوی می باشد این ماهیان توسط پرورش دهندگان نگهداری می شوند سپس خاویار آن استخراج می شود و برای فروش در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود .

چون از لحاظ قیمت ممکن است بعضی از افراد نتوانند این ماده مقوی را خریداری کنند آن را در بسته بندی های کوچک تر 50 گرمی برای فروش به بازار عرضه می کنند خاویار یک غذای اشرافی به حساب می آید و یک وعده غذای مقوی و ارزشمند است در سرو خاویار باید توجه داشته باشیم :

1- خاویار نباید در ظروف فلزی قرار گیرد چون طعم آن فرق می کند حتی از قاشق فلزی نیز استفاده نشود .

2- سعی کنید خاویاری را که می خرید طی چهار روز مصرف کنید و خاویاری را که بعد از هر وعده ی غذایی اضافه آمد به ظرف خودش انتقال دهید و درب آن را محکم ببندید تا طعم آن حفظ شود .

قیمت انواع خاویار قرمز دریای خزر

قیمت انواع خاویار قرمز دریای خزر تولید خاویار در ایران دارای رونق فراوانی است و فروش خاویار در داخل کشور قیمت آن مناسب تر از قیمت صادراتی خاویار می باشد قیمت خاویار به روز حساب می شود برای همین دارای نوساناتی است .

برای خریداری خاویار قرمز دریای خزر نیز می توانیم آن را به صورت حضوری از شرکت های شناخته شده خریداری کرد ولی این محصول را نیز می توانیم از سایت های اینترنتی به صورت عمده و مناسب تر در داخل ایران سفارش و خریداری کرد برای اینکه صادرات این محصول بهتر و راحتر انجام شود آن را در قوطی های 50 و 150 گرمی صادر می کنند این کار برای مصرف کننده نیز به صرفه تر است چون خاویار بهتر است تازه استفاده شود و ، وقتی که سر قوطی خاویار باز شد تا 4 روز قابل استفاده است .

انواع خاویار دریای خزر به کشور های ایتالیا ،آلمان ،عمان و دیگر کشور های همسایه صادر می شود خاویار قرمز دریای خزر در انواع مختلفی از جمله :خاویار ماهی بلوگا ،خاویار ماهی اوزون برون ، و خاویار فیل ماهی می باشد که دارای اهمیت و کیفیت خاصی می باشند.

قیمت این نوع خاویار هم بستگی به :1- میزان کیفیت خاویار 2- افزایش قیمت ارز در بازار 3- نوع ماهی خاویار که خاویار از آن تولید شده 4- هزینه های مثل حمل و نقل آن و هزینه های استخری که پرورش داده شده اند می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما