مراکز عرضه خاویار بری صادراتی

ممنوعیت صید تجاری ماهیان خاویاری در دریای خزر از سال ۲۰۱۰ آغاز شده و قرار است کشورهای عضو کمیسیون حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع زنده دریای خزر، آثار ممنوعیت صید این گونه ماهی را بررسی و نتایج را اعلام کنند. صید تجاری ماهیان خاویاری در دریای خزر بر اساس این تصمیم همچنان قاچاق محسوب می شود، نیروهای یگان حفاظت از منابع آبزیان سازمان شیلات و نیروهای دریایی و مرزبانی ناجا با متخلفان صید ماهیان خاویاری مطابق قانون برخورد می کنند.خاویار بری صادراتی کارایی زیادی دارد

مراکز عرضه خاویار بری صادراتی

مزیت های قابل توجه خاویار بری دریایی

مزیت های قابل توجه خاویار بری دریایی خاویار یکی از خوراکی های لذیذ و مغذی است که طرفداران بسیار زیادی در سر تا سر دنیا دارد، خاویار از تخم ماهی های خاویار به دست می آید و انواع متفاوتی دارد. دریای خزر در ایران مهم ترین و بزرگ ترین زیستگاه ماهی های خاویار است که بیشتر تولید خاویار ایران را به عهده دارد. طعم خاص و ویژه خاویار و خواص بی نظیر آن این ماده غذایی را به عنوان یک ماده غذایی شگفت انگیز در دنیا تبدیل کرده است

که در زیر به بررسی خواص و ویژگی های آن خواهیم پرداخت. وجود مقدار زیادی آنتی اکسیدان در خاویار باعث می شود این ماده غذایی ارزشمند برای افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار مفید باشد و برای جلوگیری از ابتلا به سرطان و هم چنین کمک به درمان سرطان مفید واقع شود. وجود مقادیر فراوان ویتامین آ در خاویار این ماده غذایی را برای پوست بسیار مفید و کاربردی کرده است و به ترمیم بافت های پوستی آسیب دیده کمک شایانی خواهد کرد.

علاوه بر این ویتامین E موجود در خاویار مرطوب کننده قوی و عالی برای پوست است و درمان خشکی های مزمن پوست را ترسیع می کند. هم چنین این دو ویتامین با افزایش گردش خون برای پیشگیری از ابتلا به بیماری پارکینسون مفید است. و از طرفی سیستم ایمنی را تقویت می کند.

خاویار مقادیر بسیاری پتاسیم دارد که این ماده برای کمک به درمان فشار خون بالا بسیار مفید است به همین دلیل برای کنترل فشار خون و هم چنین افرادی که فشار خون دارند توصیه می شود این ماده غذایی ارزشمند را در سبد غذایی خود قرار دهند. خاویار حاوی مقدار زیادی اسید های چرب مفید از جمله امگا 3 است که وجود این ماده ارزشمند باعث می شود خاویار برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی مفید باشد و هم چنین برای کمک به پیش گیری از آلزایمر مفید است.

روش های فروش خاویار بری صادراتی

روش های فروش خاویار بری صادراتی فروش خاویار بری دریایی در ایران بسیار زیاد است، چون ایران بزرگترین و بیشترین تولیدی خاویار سبز را دارد که برگرفته از ماهیان خاویاری دریای خزر مثل ازون برون، تاس ماهی و … است.‌ ایران بزرگ ترین تولید کننده خاویار سبز است.

برای همین در خرید این محصول باید به آن توجه کرد که مورد تایید دامپزشکی باشد و درب قوطی آن پلمپ شده باشد. بنابراین اگر می خواهید بهترین و طبیعی ترین خاویار را بصورت خالص خریداری کنید با این مرکز تماس بگیرید. برای آگاهی از قیمت خاویار سبز می توانید به سایت شرکت خاویار سبز مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما