مراکز عرضه خاویار بلوگا رویال عمده

خاویار بلوگا، نامی است که به تخم های فیل ماهی اطلاق می شود و این محصول دارای ارزش غذایی بسیار زیادی بوده و بر این اساس دارای نرخ قابل توجهی هم در بازار های خرید و فروش سطح دنیاست.

مراکز عرضه کننده خاویار بلوگا رویال، به عرضه و فروش خاویار عمده به شکل مستقیم و بدون واسطه می پردازند، که بدین ترتیب تا حدی از نرخ نهایی محصول کاسته می شود و موجب کاهش هزینه ها می گردد.

مراکز عرضه خاویار بلوگا رویال عمده

مزیت های قابل توجه خاویار بلوگا رویال

مزیت های قابل توجه خاویار بلوگا رویال برخی از افراد به دلیل اطلاع از مزیت های بسیار زیادی که خاویار بلوگا رویال برای سلامتی و تندرستی انسان ها دارد، همواره این محصول را در برنامه غذایی خود و خانواده هایشان جای می دهند و از آن بهره می برند، برای اطلاع از این خواص با ما همراه باشید.

  • خاویار سرشار از اسید های چرب امگا 3 است، که موجب سلامتی دستگاه قلب و عروق انسان می شود و خطر ابتلا به حملات و سکته های قلبی را که در اثر مشکلات مربوط به فشار خون رخ می دهد، تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
  • این محصول میزان زیادی فسفر در داخل خود دارد، که تاثیر بسیار زیادی در افزایش و تولید قشر خاکستری رنگ مغز انسان دارد و این سلول های خاکستری حرف اول را در حافظه، یادگیری و هوش می زنند و بر این اساس خاویار می تواند به تقویت مغز انسان کمک کرده و مانع از ابتلا به آلزایمر گردد.
  • این محصول سرشار از املاح معدنی مختلفی همچون آهن می باشد و بر این اساس به خون سازی در بدن کمک کرده و مانع از بروز بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن، سردرد، سرگیجه، ضعف و بیحالی ناشی از آن خواهد شد.
  • یکی دیگر از خواص خاویار بلوگا، تامین ویتامین دی مورد نیاز بدن است، که در سایر غذاها به ندرت یافت می شود و در کنار کلسیم به استحکام استخوان ها و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می نماید.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار پروسه و فرآیند تولید خاویار در کارخانه های مربوطه، به این صورت انجام می شود، که ابتدا ماهیان خاویاری ماده را در فصل تخم ریزی از داخل دریا یا حوضچه های پرورش ماهی برداشت می کنند.

سپس شکم ماهی ها را باز کرده و تمام تخم های موجود در داخل شکم آن ها را خارج می سازند، که در اصل همان خاویار می باشد.

تا جایی که ممکن است، تلاش می شود که انجام این کار موجب مرگ ماهی ها نشود، چرا که آن ها را زنده از آب خارج می کنند و بعد از خارج کردن تخم ها، مجددا شکم آن ها را می دوزند و ماهی ها را به داخل آب بر می گردانند، تا مجددا به حیات و تخم ریزی خود ادامه دهند.

بدین ترتیب هیچ آسیبی به آن ها نمی زنند و باعث کم شدن تعداد این ماهیان و انقراض آن ها نمی گردند و باعث می شوند چرخه تولید این محصول ادامه داشته باشد.

پخش کنندگان انواع خاویار عمده

پخش کنندگان انواع خاویار عمده شرکت های فعال در زمینه پخش خاویار، انواع و اقسام این محصول را به صورت انبوه از تولید کنندگان آن خریداری می نمایند و سپس در حجم عمده یا جزئی در بازار های داخلی یا خارجی به فروش می رسانند.

این شرکت ها به دلیل اینکه محصول را به شکل کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در بازار های مصرف عرضه می نمایند، سود بسیار اندکی برای فروش آن در نظر می گیرند، که برای مصرف کننده ها دارای صرفه اقتصادی زیادی خواهد بود و هزینه های خرید محصول را تا حدی کاهش می دهد.

روش های گوناگونی برای خرید و فروش این محصول استفاده می شود، که ساده ترین و سریع ترین راه حل ممکن به کار گیری درگاه های آنلاین و وب سایت های اینترنتی است.

در این راستا ما هم در این مجموعه به عرضه این محصول به شکل اینترنتی می پردازیم و آماده دریافت سفارشات شما هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما