مراکز پخش خاویار دریای خزر

خاویار دریای خزر یکی از شناخته شده ترین انواع خاویار در کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی به شمار می رود و هر ساله میزان صادرات بسیار زیادی به سایر کشورها دارد. مراکز پخش خاویار دریای خزر در اکثر موارد ترجیح می دهند محصول مورد نظر را به سایر کشورها صادر نمایند، اما در بعضی از موارد محصولات را در داخل ایران نیز به فروش می رساند و آن را به روش های اینترنتی در اختیار مردم در سراسر نقاط ایران قرار می دهند.

مراکز پخش خاویار دریای خزر

5 ویژگی مهم خاویار ژله ای

5 ویژگی مهم خاویار ژله ای خاویار ژله‌ای دارای ویژگی های بی نظیری است که آن را از سایر انواع محصولات متمایز می سازد، پنج ویژگی مهم خاویار ژله ای عبارتند از:

  1. رنگ شفاف: خاویار ژله یکی از تازه ترین انواع خاویار موجود در بازار به شمار می رود و به همین دلیل دارای رنگ کاملا شفافی است و انعکاس نور به صورت کامل در آن نمایان است.
  2. اندازه های یکسان: اگر به اندازه های خاویار ژله ای نگاه بیندازید، متوجه می شوید که اندازه انواع مختلف این محصولات کاملاً یکدست و یکسان است و خاویار های خیلی درشت و یا خیلی ریز در آن مشاهده نمی شود.
  3. طعم عالی: یکی از دلایل شناخته شده بودن خاویار ژله ای دریای خزر در تمامی نقاط جهان طعم مطلوب و بسیار عالی این محصول است.
  4. اندازه درشت: درست است که خاویار ها دارای اندازه نسبتاً یکسانی هستند، اما به صورت کلی می توان گفت انواع مختلف خاویار ژله ای دارای اندازه درشت تر نسبت به خاویار های معمولی است.
  5. رنگ خاویار: شاید تا کنون انواع مختلفی از خاویار را مشاهده نموده باشید که دارای رنگ سیاه هستند، اما یکی از مهم ترین خصوصیات خاویار ژله ای این است که این محصول دارای رنگ سفید است و بلور های این خاویار دارای اندازه های یکدست و کاملا سفید هستند.

قیمت انواع خاویار دریای خزر

قیمت انواع خاویار دریای خزر همانطور که می دانید خاویار یکی از گرانقیمت ترین غذاها در تمامی نقاط جهان به شمار می رود و در کشور ایران نیز این محصول با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد، به همین دلیل بسیاری از افرادی که در قشر ضعیف و متوسط جامعه قرار دارند، قادر به خریداری خاویار نیستند.

به صورت کلی قیمت خاویار دریای خزر به موارد زیر نیز بستگی دارد:

  • فصل خرید: فصل تابستان یکی از فصول فراوانی خاویار است و به همین دلیل قیمت این محصول در فصل تابستان بسیار مناسب تر از سایر فصل ها است.
  • اندازه: خاویار هایی که اندازه های نسبتا ریزتری دارند با قیمت کمتری به فروش می رسند.
  • میزان خرید: میزان خرید تاثیر بسزایی بر روی قیمت خاویار خواهد داشت، برای مثال انواع خاویار صادراتی که به صورت عمده به سایر کشورها صادر می شود، معمولاً قیمت کمتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما