مراکز پخش خاویار سبز گیاهی

کینوآ یا خاویار گیاهی یک از مواد غذایی است که امروزه توجهات بسیاری را در سراسر جهان به سوی خود جلب کرده است. کینوآ یک کربوهیدارت فاقد گلوتن، دانه کامل و همچنین یک پروتئین کامل محسوب می شود. این محصول که قدمت آن به هزاران سال قبل در آمریکای جنوبی باز می گردد و اینکاها آن را به نام «غله مادر» می شناختند، امروز نیز همچنان به عنوان یک ابرماده غذایی در نظر گرفته می شود. از این رو برای خرید می توانید به مراکز پخش خاویار سبز گیاهی شرکت ما مراجعه کنید.

مراکز پخش خاویار سبز گیاهی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار گیاهی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار گیاهی روند رشد خاویار گیاهی از سال 2014 آغاز شد. عدم وجود گلوتن در این محصول باعث شد تا با تقویت روند استفاده از محصولات فاقد گلوتن در آن زمان مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این ، کینوا از پروتئین خوبی برخوردار است و محبوبیت روزافزون رژیم های گیاهی و وگان باعث محبوبیت روزافزون کینوا می شود.

خاویار گیاهی تازه در حال حاضر در اوج محبوبیت است. به طور کلی ، خاویار گیاهی منبع خوبی از مواد مغذی است. در مقایسه با غلات تصفیه شده ، غلات کامل مانند کینوا منبع بهتری از فیبر ، پروتئین ، ویتامین های گروه B ، منیزیم و آهن در نظر گرفته می شوند. کینوا به دلیل داشتن پروتئین شناخته شده است که 15٪ از محتوای مواد مغذی آن را تشکیل می دهد.

به دلیل محتوای مغذی ، کینوا برای افرادی که رژیم غذایی بدون گلوتن یا رژیم غذایی سالم دیگری دارند انتخاب خوبی است. در سالهای اخیر تحقیقات زیادی در مورد کینوا انجام شده است. تصور می شود که غلات کامل مانند کینوا به دلیل داشتن فیبر از برخی سرطان ها جلوگیری می کنند.

نتایج حاصل از مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه نشان می دهد که فیبر غذایی موجود در غلات کامل می تواند کلسترول بد (LDL) را کاهش دهد ، سلامت دستگاه گوارش را بهبود بخشد و به طور بالقوه خطر ابتلا به برخی سرطان های دستگاه گوارش ، مانند سرطان روده بزرگ را کاهش دهد. افرادی که غذاهای غنی از منیزیم مصرف می کنند خطر سکته مغزی را کاهش می دهند.

به دلیل سطح بالای منیزیم در کینوا (یک فنجان کینوا پخته شده تقریباً یک سوم مقدار توصیه شده روزانه منیزیم را تأمین می کند) ، مصرف منظم این محصول همچنین با بهبود سلامت قلب مرتبط است. منیزیم موجود در کینوا این ماده غذایی را به عنوان یک غذای سالم برای افراد در معرض خطر دیابت نوع 2 ، یک بیماری مرتبط با کمبود منیزیم ، تبدیل می کند.

مزیت های خاص خاویار گیاهی تازه

مزیت های خاص خاویار گیاهی تازه محتوای فیبر و پروتئین کینوا نسبت به برنج قهوه ای بیشتر است و همچنین پر از پروتئین است ، بنابراین می توان آن را گزینه بهتری دانست. کینوا همچنین یک دانه کامل بدون گلوتن است ، بنابراین افراد مبتلا به بیماری سلیاک – شرایطی که بدن قادر به تحمل گلوتن نیست – می توانند آن را مصرف کنند.

کینوا می تواند نه تنها برای افرادی که رژیم غذایی فاقد گلوتن دارند ، بلکه برای گیاهخواران و گیاهخواران نیز به دلیل داشتن پروتئین زیاد می تواند یک انتخاب عالی باشد. کینوا حاوی پروتئین و فیبر است و می تواند احساس سیری و سیری را افزایش دهد. کینوا همچنین یک کربوهیدرات کم گلیسمی است زیرا سرشار از فیبر و پروتئین است.

این به معنای احساس سیری طولانی مدت بعد از مصرف است که می تواند به جلوگیری از پرخوری کمک کند. کینوا اگرچه فواید غذایی زیادی دارد اما نمی توان آن را منبع غذایی کم کالری دانست زیرا فقط یک فنجان کینوا پخته شده 222 کالری دارد. بنابراین ، مقدار کمی کینوا ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند ، اما این به میزان مصرف شما بستگی دارد.

بازرگانی فروش خاویار سبز گیاهی

بازرگانی فروش خاویار سبز گیاهی شرکت ما بازرگانی فروش خاویار گیاهی را بر عهده دارد و این محصول را با بسته بندی متنوع و کیفیت بسیار بالا به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی صادر می کند به طوری که کیفیت بالایی داشته و توانسته رشد فروش و تجارت خود را بالا ببرد. از این رو برای خرید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما