مراکز پخش خاویار نارنجی دریایی

از خوشمزه ترین و نایاب ترین فرآورده های دریایی می‌ توانیم به خاویار اشاره داشته باشیم، در حال حاضر ما با انواع متنوعی از خاویار مواجه هستیم که هر از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.

خاویار نارنجی دریایی در این بین از استقبال خرید ویژه‌ای برخوردار بوده و مراکز پخش تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا باکیفیت ترین آنها را در اختیار مشتریان قرار دهند.

مراکز پخش خاویار نارنجی دریایی

5 ویژگی مهم خاویار نارنجی

5 ویژگی مهم خاویار نارنجی خاویار نارنجی از گرانبهاترین خاویار های موجود در جهان است که که از استقبال خرید ویژه ای برخوردار می باشد دریای خزر در کشور ایران به عنوان بزرگترین منبع ماهیان خاویاری بوده و می تواند ۹۰ درصد از خاویار مورد نیاز جهان را تعمیر نماید، با ما همراه باشید تا با ۵ ویژگی مهم خاویار نارنجی آشنا شوید:

  1. خاویار نارنجی به وجود آمده از ماهیان خاویاری تاس ماهیان است، این گونه از ماهیان از جمله گونه های آبزی کم‌نظیری هستند که قدمت آنها به حدود چند میلیون سال پیش می‌رسد.
  2. پنج گونه از ماهیان خاویاری با کیفیت در دریای خزر یافت می شوند.
  3. این ماهیان خاویاری دارای طعمی منحصر به فرد هستند و استقبال از آنها در تمامی کره خاکی وجود دارد.
  4. این نمونه خاویار نسبت به سایر خاویار از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است و متخصصین علم تغذیه همواره به استفاده از آن ها تاکید می نمایند.
  5. برای تهیه غذاهای متنوعی از آن ها استفاده می شود.

اما از آن جایی که اشاره شد خاویار از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان یک ماده غذایی پر انرژی معرفی شده است، این محصول دارای طعم و بویی بسیار خوشایند است و از پروتئین بسیار بالایی تشکیل شده است.

این محصول دارای اسید آمینه هایی همچون آرزین، هیستامین، ایزولوسین، لیزین و متیونین است که همگی برای حفظ سلامت بدن بسیار موثر هستند، شما با مصرف خاویار از بیماری‌ هایی همچون افسردگی و بیماری‌های قلبی و عروقی در امان هستید، در خاویار نارنجی غلظت اسیدهای چرب امگا ۳ بسیار بالا است.

آن ها دارای نوعی الکل چرب با زنجیره بلند هستند که در بدن به اسیدهای چرب تبدیل می‌شوند و از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری خواهد کرد، این اسیدهای چرب می تواند باعث بهبود میلین شود در نتیجه مصرف آن در سلامت سلول های عصبی بسیار موثر می باشد.

از طرفی مصرف خاویار در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های آرتریت روماتوئید (التهاب مفاصل)، بیماری‌های دستگاه گوارش و بعضی از انواع سرطان بسیار مؤثر است. خاویار از نظر عنصر آهن نیز غنی است و به همین دلیل مصرف آن در افراد مبتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن نیز توصیه می‌شود.

شما با استفاده از خاویار ارگانیک که عاری از سموم، مواد شیمیایی و آفت کش‌ها باشد می توانید از ابتلا به بیماری های متنوعی در امان باشید، در زنان باردار باعث افزایش رشد مغز، چشم و هوش جنین می‌شود.[نیازمند منبع] ضمن اینکه در ورزشکاران موجب افزایش عضلات و بهبود گردش خون در بدن می‌شود. خاویار به بیماران تحت شیمی درمانی توصیه می‌شود چراکه موجب افزایش قوای جسمی می‌شود.

آشنایی با انواع خاویار رنگی

آشنایی با انواع خاویار رنگی در حال حاضر ما با انواع بسیار زیادی از خاویار نارنجی مواجه هستیم که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در قسمت به ارائه ویژگی برخی از انواع خاویار رنگی خواهیم پرداخت:

  • ماهی خاویار شیپ:

این ماهی مهاجری بوده و به واسطه تخم ریزی به سواحل ایران می‌آید و در رودخانه های آبریز دریای خزر تخم گذاری می کند طول عمر آن معادل ۳۰ سال بوده و از وزن سبکی برخوردار می باشد از نظر کیفیت در رتبه چهارم قرار دارد داشته و دارای طولی بیش از یک متر است سبک بوده و در فاصله ۱۰ تا ۱۴ سالگی به سن تخم گذاری می رسد.

  • فیل ماهی:

این نمونه خاویار جز بزرگترین ماهی آبهای داخلی کشور ایران است و رتبه اول کیفیت خاویار را به خود اختصاص داده است، نمونه ای از آنها دارای وزنی حدود ۱۴۰۰ کیلوگرم هستند و هر دو یا سه سال یک بار تخم ریزی می کنند. این خاویار از قامتی معادل یک و نیم متر تا بیش از چهار متر بر خوردار است، رکورد صید آن در ایران ۹۸۰کیلوگرم به همراه ۱۲۰کیلوگرم خاویار بوده‌است.

  • قره برون یا تاس‌ماهی:

آنها زیر گونه ای از ماهی روس هستند و رتبه دوم ارزش را دارند در حال حاضر به واسطه تکثیر مصنوعی تولید می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، از نظر ظاهری دارای رنگ تیره و با رنگ دانه های سفید هستند و وزن آنها معادل ۶۰ تا ۱۳۰ کیلوگرم میباشد، طول تاس ماهی حدود ۱ متر تا بیش از ۲ متر است.

  • تاس ماهی روس یا چالباش:

این نمونه ماهی در تمامی نقاط دریای خزر یافت می شود و به اصطلاح آن ماهی خاویار طلایی گفته می شود از نظر کیفیت رتبه سوم را به خود اختصاص داده و در فاصله ۱۲ تا ۱۶ سالگی به سوخت سن تخمگذاری می رسد، طول این ماهی حدوداً یک تا دو متر بوده و وزنی معادل ۶۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم دارد.

نکاتی در خصوص خاویار آسترا نارنجی

نکاتی در خصوص خاویار آسترا نارنجی خاویار آسترا نارنجی نام گونه ای از ماهیان تاس ماهی بوده که جزء نایاب ترین و محبوب ترین خاویار صادراتی ایرانی به شمار می‌آید.

این نمونه خاویار دارای طعمی مطلوب هستند و از رنگ روشنی برخوردار است، به همین دلیل به آن خاویار طلایی هم گفته می‌شود خاویار آسترا از نظر قیمت نسبت به نمونه بلوگا و سروگا از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است و به همین دلیل بازار فروش آن همیشه داغ می باشد.

بیش از ۹۰ درصد خاویار دنیا در دریای خزر تامین می‌شود و بخش عمده آن معروف به خاویار آسترا می باشند، این خاویار به وفور در استان مازندران تولید می‌شود و به دو صورت دریایی و پرورشی روانه بازارهای خرید و فروش شده است، نمونه دریایی آن گران تر و نایاب تر است و از استقبال خرید بیشتری برخوردار می باشد

قیمت انواع خاویار نارنجی دریایی

قیمت انواع خاویار نارنجی دریایی

قیمت خاویار نارنجی دریایی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می‌ توانیم به نمونه خاویار اشاره داشته باشیم به عنوان مثال خاویار آسترای نارنجی نسبت به سایر خاویار از قیمت پایین تری برخوردار می باشد اما شما می توانید با تهیه عمده آنها خریدی به صرفه داشته باشید و با این وجود دست واسطه را از معامله حذف کنید، در این زمینه شما می توانید از همین درگاه اینترنتی نسبت به خرید با کیفیت ترین ماهی اقدام نمایید و خرید خود را به صرفه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما