مرکز توزیع خاویار پاستوریزه

ماهیان خاویاری از خانواده تاس ماهیان است که با توجه به قدمت آنها به عنوان فسیل‌های زنده نیز شناخته می‌شوند. این ماهی‌ها به ۲۷ گونه و زیرگونه در جهان تقسیم می‌شوند.

پنج گونه از ماهیان خاویاری ممتاز جهان شامل فیل‌ماهی یا بلوگا، تاس ماهی روسی یا چالباش، تاس ماهی ایرانی یا قره برون، ماهی شیپ و ماهی ازون برون یا سوروگا از گونه‌های اصلی دریای خزر هستند. خاویار ماهیان خاویاری (خاویار پاستوریزه)از گران‌ترین غذاهای موجود در جهان است.

مرکز توزیع خاویار پاستوریزه

آنچه درباره خاویار کنسروی باید بدانید

آنچه درباره خاویار کنسروی باید بدانید خاویار چیست؟

خاویار غذایی پرانرژی و مغذی است که مصرف آن به دلیل قیمت بسیار گرانش در کشورما بسیار ناچیز است. این محصول صادراتی است و هم اکنون ۸۵ درصد مصرف در جهان به اروپا، آمریکا و کانادا مربوط می‌شود. امروزه این ماده غذایی گران‌بها کمتر مورد استقبال است. ولی آگاهی از خواص ارزشمند آن برای افراد یک کشور تولیدکننده لازم و ضروری به شمار می‌رود.

دمای مناسب برای نگهداری خاویار نحوه صحیح نگهداری خاویار در خانه چگونه است؟ دمای مناسب برای نگهداری خاویار چقدر است؟ خاویار را می توان در یخچال نگذاشت؟ خاویار را باید سرد نه داشت تا فاسد نشود برای همین است که آن را درون یخچال می گذارند. برای سرو انواع خاویار نیز بهترین نحوه خوردن محصول های خاویاری در گونه های مختلف به صورت خام می باشد و آن را در هنگام سرو بر روی ظروف پر از یخ قرار دهید. ظروف خاویاری قوطی شیشه ای و…

چند نوع ماهی خاویاری در دریای خزر داریم(خاویار شمال)؟

۱- فیل ماهی این ماهی بزرگترین ماهی دریای خزر است که خاویاری بسیار با کیفیت و خوش طعم دارد. فیل ماهی از راسته تاس ماهیان است که یکی از انواع بزرگترین ماهیان خاویاری دریای خزر است. طول عمر آن به بیش از ۸۰ سال می‌رسد و وزن آن به بیش از یک و نیم تن نیز می‌رسد. خاویار این ماهی به بلوگا معروف است. خاویار بلوگا در بین انواع دیگر دارای قطر بزرگتری است و رنگ آن قهوه ای روشن است و در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. قطر دانه های خاویار بلوگا بالاتر از ۳ میلی متر است که به آن امپریال گفته می‌شود و اگر قطر آن بین ۲.۵ تا ۳ میلیمتر باشد، به آن بلوگا گفته می‌شود. بلوگا جزو یکی از گرانبهاترین و اشرافی ترین غذای جهان محسوب می‌شود و در بین کسانی که از خاویار مصرف می‌کنند، این نوع خاویار از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. خاویار امپریال در جهان اسم‌های سه صفر و رویال معروف است. خاویار فیل ماهی با ظاهر زیبا، طعم دلچسب، دانه های بزرگ، عطر بی نظیر، طعم جادویی، و شفافیت دانه های آن این نوع از خاویار را از دیگر انواع آن متفاوت می‌کند. خاویاری که از فیل ماهی بدست می‌آید جزء کمیاب ترین خاویار جهان محسوب می‌شود و به لحاظ خصوصیاتی که در بالا ذکر شد، از طرفداران زیادی در جهان برخوردار است.

مدت ماندگاری خاویار اصل

دمای مناسب برای نگهداری خاویار نحوه صحیح نگهداری خاویار در خانه چگونه است؟ دمای مناسب برای نگهداری خاویار چقدر است؟ خاویار را می توان در یخچال نگذاشت؟ خاویار را باید سرد نه داشت تا فاسد نشود برای همین است که آن را درون یخچال می گذارند. برای سرو انواع خاویار نیز بهترین نحوه خوردن محصول های خاویاری در گونه های مختلف به صورت خام می باشد و آن را در هنگام سرو بر روی ظروف پر از یخ قرار دهید. ظروف خاویاری قوطی شیشه ای و…

تا ۲ هفته بعد از باز کردن درب خاویار، آنرا میل نمایید!

نحوه نگهداری خاویار برای خوردن خاویار چگونه است؟

تا ۲ هفته بعد از باز کردن خاویار دلیل خوردن و میل کردنش این است که رفته رفته خواص خاویار کم تر می شود و هیچ وقت مانند اولش که میل می کنید و نگهداری می کنید نمی شود. اگر به همه بسته بندی های خاویار توجه کنید می بیند که همه بسته بندی ها (خاویار کنسروی)بسیار ریز و کوچک هستند که دلیل این کار این می باشد که در یک وعده میل می شود.

خواص خاویار برای نازایی تضمین کننده سلامت جنین برای ۹ ماهگی حاملگی برای پوست و مو و…

نشانه خاویار تازه چیست؟

نحوه نگهداری خاویار تازه چگونه است؟ نشانه خاویار تازه چیست؟ ماهیان خاویاری تازه ر ا به راحتی با نگه کردن به آنها می توان فهمید. خاویارهای تازه روغن بسیاری دارند و توده های انها بر عکس خاویارهای مصنوعی ژله ای نمی باشد. اگر می خواهید به هنگام خرید در تازه بودن خاویار شکی نداشته باشید می توانید به نمایندگی معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایید. در نگهداری خاویار باید به این توجه داشته باشیم که از یخ زدگی آن جلوگیری کنیم.

تاثیر منفی گرما بر خاویار

انواع مختلفی از ماهیان خاویاری دارای دمای مطلوبی است که آنجا مکان رشد و زیستگاه خاویاران است. درجه حرارت آب که یکی از شاخصه های مهمی برای اوولاسیون و فیزیولوژی تولید مثل داشته است. که بالا رفتن دما می تواند موجب تخریب تخمک ها شود. گرما خاویار را خراب می کند. گرمای بیش از حد با توجه به این که خاویار را در قوطی کنسرو با محتوای یخ در دمای منفی سه تا سه درجه سانتی گراد قرار دارد. که اگر خاویار در گرما باشد موجب فاسد شدن این محصول با ارزش می شود

صادرکنندگان خاویار پاستوریزه به کشورهای دیگر

صادرکنندگان خاویار پاستوریزه به کشورهای دیگر قوانین صادرات خاویار

قوانین صادرات خاویار در هر کشور جدا از کشورهای دیگر است، زیرا هر کشور دارای قوانین مخصوص به خود را می باشد. برای مثال برای کشور ایران د صادرات خاویار از کشور، محصول ها باید با مجوز عرضه شوند و همچنین در بهترین بسته بندی های مربوط به خاویار ارسال شوند و نیز باید ۵ کیلو به بالا باشد تا به راحتی و اساتی بدون محدودیت و درد سر ارسال شوند. برای صادر کردن محصول با کیفیت و اصل برند رایبد خاویار میتواند برایتان مورد اعتماد باشد.

مراحل صادرات خاویار

مراحل صادرات خاویار بسیار سخت و زیاد نمی باشد؛ کافیست بدانید به کدام نمایندگی و شرکت های تولیدی در کشور مراجعه می نمایید. هر برند دارای ماهیان خاویاری با کیفیت های مختلفی می باشد. تمام گونه های ایرانی همگی در جهت خواص با هم یکسان هستند و در یک رتبه قرار دارد. اما به جهت ارزش غذایی و طعم و مزه با هم متفاوت می باشند تمام ۵ گونه ی موجود در دریای بزرگ خزر.

مجوز صادرات خاویار

مجوز صادرات خاویار یا همان سرتیفیکت تنها به نمایندگی های بزرگ و معتبر که به جهت فروش و خاصیت ها و اصل بودن خاویارهاییی که عرضه میکنند، تعلق گرفته می شود و به همین جهت نمایندگی ها و یا همان برندهای تولیدی، همگی بسیار کم و انگشت شمار می باشند. خاویار صادراتی که تا به امروز بیشترین عرضه را داشته است، بلوگا امپریال می باشد که بومی کشور ایران است و کیفیتی عالی را دارد از تمام جهت ها.

صادرات خاویار به اروپا

صادرات خاویار به اروپا و به دیگر کشورهای خارجی جهانی از طریق برند بسیار بزرگ معتبر رایبد خاویار به راحتی و سریع داشتن مجوز صدور ماهیان خاویاری صورت گرفته می شود. خاویارهای ایرانی با کیفیت ترنین نوع گونه های ماهیان خاویاری در جهان است. اروپا یکی از بزرگترین کشورهایی ایت که وارد خاویار به کشورش سالانه بسیار زیاد می باشد. ابتدا برای تهیه باید نمایندگی مراجعه کنید و از همان طریق برند محصولتان را صادر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما