مرکز خرید خاویار آسترا

خرید خاویار آسترا به صورت عمده از مراکز معتبر ایرانی با پیشرفت امکانات بسیار زیاد امروزی بسیار آسان شده است، بسیاری از نمایندگی ها علاوه بر خرید و فروش خاویار به صورت عمده می تواند محصول ها را به صورت جزئی و تکی نیز میان مشتری ها عرضه نمایند. طمع شور خاویار ممکن است برای بسیاری از مصرف کننده ها خوشایند نباشند و آنها را به تنهایی نتوانند میل کنند، برای همین پیشنهاد می‌شود که محصول را در کنار انواع چاشنی ها و سبزیجات معطر میل نمایند..

مرکز خرید خاویار آسترا

مشخصات انواع خاویار تازه

مشخصات انواع خاویار تازه خاویار تازه در ماهیان استروژن که در دریای خزر وجود دارد را خاویار می نامند و به این نام شهرت دارد. تولید خاویار پرورشی اصل در تمام مزارع گیلان و مازندران بعد از ممنوع شده صید خاویار دریایی رواج یافت ولی خاویار پرورشی تولید شده با آب خالص دریا در شهرستان تالش گیلان انجام می گیرد که شما عزیزان می توانید این خاویار را از مجموعه ما خاویار با یک قیمت عالی و مناسب خریداری نمایید.

صادرات خاویار تخم ماهی های خاویاری بوده که دارای انواع مختلف و گوناگون می باشد. صادرات خاویار دریایی امروزه به میزان زیادی افزایش داشته و به صورت عمده مورد خرید، فروش و صادرات قرار گرفته است. یکی از مقوی ترین غذاهایی که در کل جهان وجود دارد خاویار و محصولات غذایی خاویاری می باشد.

خرید و فروش آنلاین خاویار اصل دریای خزر با استفاده فروشگاه ما امکان پذیر می باشد. خرید و فروش خاویار چه به صورت اینترنتی و چه حضوری یکی چالش های مهم و بزرگی است که تمام افراد گرفتار آن هستند چون در رابطه با خاویار دلالانی وجود دارد که خاویار تقلبی را به جای خاویار اصل به فروش می رسانند

و اما در خرید خاویار به بعضی از نقاط باید دقت نمایید که در این متن به آنها برای شما اشاره می کنیم

  • دانه های ریز و درشت در خاویار اصل با هم مخلوط هستند
  • دانه های خاویار اصل به شکل بیضی می باشد
  • رنگ دانه های خاویار اصل از قهوه ای روشن تا تیره می باشد
  • دانه های خاویار اصل از هم جدا هستند و بهم چسبیده نیستند .

انواع مختلف خاویار

بطورکلی انواع خاویار آسترا به شرح زیر وجود دارد:

  • خاویار لوگا استحصال شده از فیل ماهی که بزرگترین ماهی در خانواده ماهیان خاویاري است، درشت ترين دانه را نسبت به بقه داشته و مرغوب ترين نوع خاويار است.
  • خاویار آسترا که از تاس ماهی تولید شده و دانه های آن قدری کوچکتر از خاویار بلوگا است. خاویار آسترا از لحاظ رنگي تنوع بيشتري نسبت به بقيه انواع دارد.
  • خاویار سوروگا که از ماهیی اوزون برون بدست می آید کوچکترین دان را داشته و خوش طعم ترین نوع خاویار است.

خاویار استاندارد رعایت استانداردهای رقم بندی خاویار بر اساس اندازه، رنگ، سالم بودن دان ها و یکپارچگی آنها، توجه و اجرای دقيق مقررات بين المللي و بطور کلي کيفيت خاويار ايران باعث شده مرد توج تجار و توزيع کنندگان خاويار در سطح جهان قرار داشته و تقاضاي بيشتري در مقايسه با ميزان عرضه براي آن وجود داشته باشد.

خاویار خاوار یک ماده غذایی لذیذ پر انرژی ، نیروبخش و با ضریب هضمي و جذبي بالا و داراي ترکيبات زير و با ويژگيهاي خاص مي باشد. خاویار دارای مقدار تقریبی ۲۴ تا ۳۲ درصد پروتئین حاوی کلیه اسيدهاي آمينه لازم و ضروري با تعادل مقداري است که مي تواند به خوبي تشکيل و ترميم بافت ها و نسوج در بدن را تحريک کرده و هورمون ها و آنزيم ها به ويژه در دوره نقاهت بيماري ها و پس از اعمال جراحي و بيماري هاي عفوني را ايجاد و نهايتا باعث افزايش ايمني گرديده بدن را در برابر ابتلا به بيماريها مقاوم گرداند.

خاویار حاوی ۱۴ تا ۱۸ درصد چربی است که قسمت اعظم آن را اسیدهای چرب اشباع نشده به ویژه امگا ۳ و امگا ۶ و سایر اسيدهاي چرب لازم و ضروري که در بدن سنتز و توليد نمي شود تشکيل مي دهد و لذا باعث توليد و افزايش کلسترول مفيد (HDK)می شود که سبب حفظ و سلامتی عروق حساس قلبی شده و تا حدودی از ضایعات قلبی جلوگیري مي کند. .

انتخاب بهترین خاویار

انتخاب بهترین خاویار ایران در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های خاویار در دنیا مطرح است. از این رو محصولاتی صادراتی و درجه یک را ارائه داده و انها را راهی بازار جهانی خواهد کرد. در بسیاری از کشورها خاویار ایرانی به عنوان بهترین نوع خاویار شناخته شده و برای خرید آنها اقدام می شود. از این رو شرکتهای صادر کننده با در نظر گرفتن بازارهای مختلف توانایی خود را بهتر نموده تا میزان فروش خارجی را افزایش قابل توجهی دهند. تاثیر بالا بردن میزان کیفیت خاویار را می توان در بهبود میزان صادرات می توان به خوبی شاهد بود. به این ترتیب تولید کننده های ایرانی توانسته اند در بازار جهانی از بازارهای مختلف کمک گرفته و تولیدات زیادی را برای فروش خارجی ارائه می دهند. از این رو مشتریان قابل توجهی را در سراسر دنیا تامین نیاز می کنند. بازرگانی خاویار آسترا به دو صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می کند.

روش تولید خاویار

کارشناسان بیوتکنیک ما در طول دوره تا رسیدن به خاویار تمام اقدامات لازم را برای نگهداری در شرایط ایده آل انجام می دهند. تشخیص نر یا ماده بودن ماهی ها درابتدا امکان پذیر نیست . ماهیان خاویاری پس از طی سنی حدود ۳ تا ۴ سال این امکان را دارند تا به کمک متخصص بیو تکنیک مجموعه سونوگرافی شده و جنسیت آنها مشخص شود. پس از مشخص شدن جنسیت نر یا ماده بودن آن به استخر های مربوط منتقل می گردند.

مراحل عمل آوری خاویار مرحله تگ گذاری و چیپست گذاری بعد از آن در قسمت راست پوزه ماهیان ماده چیپ ست های اطلاعاتی تزریق می گردد. این چیپ ست های اطلاعاتی تا پایان دوره و عمر ماهی با او می ماند. با اسکن این چیپ ست اطلاعاتی توسط متخصصین ما در هر دوره گزارشی از سلامت ماهی کسب و ضبط می کنند.

مراحل عمل آوری خاویار مراحل غذا دهی و رژیم ماهیان خاویار در طول هر دوره زمانی با توجه به سن و وزن ماهیان غذایی مناسب آن دوره دریافت می کنند . لازم به ذکر است که این مجموعه نماینده بهترین و برترین غذای ماهیان دنیا کوپنس(COPPENS) هلند می باشد. پس از گذشت دوره زمان لازم و بررسی دقیق اطلاعات ماهی و سونوگرافی توسط متخصصین بیو تکنیک شرکت و بررسی نمودارها و گراف های بلوغ اقدامهای بعدی انجام می پذیرد. دوره روزه داری یا fasting این دوره در مرحله آخر بلوغ ماهیان خاویاری صورت میپذیرد که ماهیان دارای شرایط فوق به استخر های مربوطه با دمای آب مناسب منتقل می شوند. در این دوره ماهیان برای مدتی غذا دریافت نمی کنند تا چربی های اطراف خاویار آن ها از بین برود.

در این مرحله با بازبینی های دوره ای توسط متخصصین ما و رسیدن خاویار ها به مرحله مطلوب اقدامات لازم انجام می گیرد. پس از تشخیص زمان مناسب خاویار ها از استخر خارج شده و به بخش تولید و فرآوری منتقل می شوند. مراحل عمل آوری خاویار مرحله عمل آوری و تولید خاویار مرکز فرآوری خاویار کالچر اولین و مجهز ترین مرکز فرآوری خصوصی ایران دارای کد های استانداردی ملی و بین المللی چون اتحادیه اروپا ،غذا و داروی امریکا HACCP،FDA و حلال و دامپزشکی می باشد . پس از ورود ماهی بخش فرآوری و برش انتهایی شکم ماهی گناد و خاویار ها از درون شکم ماهی جدا می شود . پس از آن گناد و خاویار ها درون تاس های همرا آب خنک قرار می گیرند.

خواص انواع خاویار آسترا

خواص انواع خاویار آسترا تولید کننده های زیادی امروزه در کشور ایران مشغول به پرورش خاویار بلوگا هستند و توانسته اند پرورش این محصول را در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش دهند. تولید خاویار بلوگا برای تولید کنندگان بسیار پرسود است اما زمان زیادی میبرد تا به سود دهی برسد .

این ماهیان در ساحل دریای خزر ایران موجود می باشند و کیفیت و طعم مطلوب آن از دیگر کشور های همسایه بهتر بوده به همین دلیل تا کنون ایران رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است. اما در حال حاضر به دلیل ترس از انقراض این ماهیان صید خاویار آسترا وحشی دریای خزر ممنوع اعلام شده است.

تولید خاویار آسترا در ایران بزرگترین شرکت های تولید کننده خاویار در ایران ایران دارای شرکت های معتبر و شناخته شده ی تولید خاویار آسترا می باشد نه تنها در ایران بلکه در بازار جهانی هم شناخته شده اند و دارای محبوبیت می‌باشند . این شرکت ها بهترین و با کیفیت ترین خاویار ایران را پرورش می دهند و‌به فروش می رسانند.

تولید خاویار در سال های گذشته فقط در استان گیلان و مازندارن انجام میشد ولی در حال حاضر شاهد آن هستیم که مراکز بسیاری در شهر های دیگر کشور هم مشغول به فعالیت هستند که دارای کیفیت بالا می‌باشند. مراکز تخصصی و بزرگی در ایران وجود دارد که علاوه بر عرضه خاویار بلوگا در داخل کشور بخش صادرات خاویار آسترا به خارج از کشور هم بر عهده دارند.

ای بسا صادرات خاویار ما چه از لحاظ مبلغ و چه از لحاظ حجم بسیار متفاوت از میزان فعلی آن بود. زمانی که این مشکلات را نداشتیم و یا کمتر بود. اما سوال اینجاست با همه این مشکلات چطور این آمارها برای ما به ثبت رسیده است. روشن و واضح است به خاطر همین مشکلات، کشورهای دنیا، خاویارهای زیادی را تست کرده اند. اما طعم و مزه خاویار ایرانی منحصربه فرد بوده و هست. این اصلی ترین دلیل علاقه مشتریان خارجی خاویار مازندران در طول تاریخ بوده است.

میزان تولید خاویار آسترا

کارخانه تولیدی انواع خاویار درجه یک فعالیت های خود را به طور عمده و گسترده انجام می دهد. این محصولات در نمونه های متفاوتی برای فروش آماده می شوند تا بتوانند بخشی از نیاز بازار ها را بر طرف کنند. با ارزش ترین نوع ماهی در دریای خزر ماهی خاویار است که به دلیل قیمت بالایی که دارد کمتر در بازار های ایرانی به فروش می رسد و بیشتر به منظور صادرات عرضه می گردد.

رنگ ماهی خاویار ماهی خاویار وقتی می گوییم همه ما از ارزش غذایی و اقتصادی آن به خوبی می دانیم. فراوانی ماهی خاویار در دریای خزر از هر دریای دیگر در جهان بیشتر است که این امر خود یک موفقیت عالی در اقتصاد کشور مان می باشد. ماهی خاویار در بازار ها با عناوین متفاوتی به فروش می رسد

  • خاویار طلایی
  • خاویار سرخ
  • خاویار سیاه

کارخانه تولیدی انواع خاویار با توجه به فراوانی انواع خاویار در کشور ما وجود تولید کننده این محصولات نیز برای عرضه به بازار ها ضروری می باشد. کارخانه تولیدی انواع خاویار در کشور ما سطح فعالیت های خود را به طور عمده انجام می دهد تا این محصولات را برای فروش آماده کند.

کارخانه تولیدی انواع خاویار در کشور ما بسیار است که هر کدام از آن ها محصولاتی منحصر به فرد را برای فروش آماده می کند. هر کدام از تولیدی ها در زمینه بسته بندی فکر و ایده خاص خود را دارند و ماهی ها را در اوزان متفاوتی بسته بندی می کنند. بسته بندی مورد نظر در قیمت محصولات تاثیر زیادی دارد و هر چه وزن بیشتر باشد مسلما قیمت گران تر می شود.

چند نمونه از این موارد به قرار زیر است:

  • ماهی خاویار ۳۰ گرمی
  • ماهی خاویار ۵۰ گرمی
  • ماهی خاویار ۷۰ گرمی
  • ماهی خاویار ۱۰۰ گرمی
  • ماهی خاویار ۱۵۰ گرمی

انواع خاویار درجه یک برای این که بتوان در بازار ها انواع خاویار درجه یک را مشاهده کرد بهترین کار این است که به فروشگاه های اینترنتی ما مراجعه کنید. زیرا تولید کنندگان انواع متفاوت را به این شیوه به نمایش می گذارند تا فروش خود را افزایش دهند و به سود ایده آل خود دست یابند.

فروش انواع خاویار آسترا

فروش انواع خاویار آسترا .مرکز خرید و فروش خاویار آسترا باکیفیت عالی چه نام دارد؟ تمام مراکز های معتبر در کشور چندتا می باشند؟ مرکز های مهم خاویار کارهای صادرات را در این مریضی های اخیر انجام میدهند؟ کدام کشور بیشترین صادر کننده خاویار را در خود جای داده؟ خرید و فروش خاویار با بهترین کیفیت خرید و فروش خاویار با بهترین کیفیت را مشتری باید بداند ار کجا و کدامین بازار خاویاری انجام دهد.

تمام مرکز خرید و فروش خاویار باکیفیت که در کشور ایران وجود دارند که دارای سوابق بسیار عالی و طولانی مدت می باشند. نمایندگی های خرید و فروش خاویار مهم می باشند، آگر می خواهید با اطمینان کامل خرید خود را انجام نمایید و نمی‌دانید که به کدام برند مراجعه نمایید، می توانید از مجموعه ما را انتخاب کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه ما به تنهایی می توانید تمام ویژگی های این برند را دیده و خود مشتری ثابت نمایندگی شوید. بازار خاویار آسترا همیشه پر رونق بوده و توانسته بخش وسیعی از بازار را به دست بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما