مرکز خرید خاویار طلایی در کشور

خاویار طلایی یکی از بهترین و خوش طعم ترین انواع خاویار در جهان است. این نوع خاویار از ماهی “چالباش” به دست میاید و نام دیگر آن آسترا می باشد که به دلیل رنگ زیبایی که داشته و همچنین طعم منحصر بفرد خود، در داخل کشور و نیز سایر کشور های جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید خاویار طلایی در کشور

شناسایی انواع خاویار طلایی

شناسایی انواع خاویار طلایی برای شناسایی و دسته بندی انواع خاویار عمدتا چند مولفه ی اصلی وجود دارد. مواردی از قبیل رنگ، طعم و ریز یا درشت بودن خاویار از مهم ترین پارامتر ها برای مشخص شدن نوع خاویار و کیفیت آن میباشد.

یکی از کمیاب ترین و با ارزش ترین نوع خاویار، خاویار طلایی است که “خاویار طلایی ایرانی” بهترین و معروفترین نوع آن میباشد. طیف رنگی برای شناسایی این دسته از خاویار شامل “طلایی روشن تا قهوه ای تیره” است و گاها به رنگ زیتونی هم عرضه میشود. منتها رنگ طلایی آن خاص ترین و عالی ترین نوع این خاویار میباشد و به همین دلیل به نام خاویار طلایی مشهور است.

خواص بی نظیر خاویار

کشور ما از مهم ترین تولید کنندگان خاویار در جهان میباشد و عمده ی این محصول به کشور های دیگر صادر میشود. این در حالی است که متاسفانه خاویار در برنامه ی غذایی ایرانیان جای ثابتی نداشته و نسبت به غذاهای دیگر کمتر مصرف میشود. یکی از دلایلی که باعث شده تا مصرف خاویار در ایران نسبت به سایر کشور ها به خصوص کشور های آسیای شرقی مثل ژاپن پایین تر باشد، آشنا نبودن مردم با خواص متعدد و بی نظیر این محصول ارزشمند است.

در علم پزشکی و تغذیه، بسیار توصیه شده که افراد در هفته، سه الی چهار وعده ی غذایی خود را به غذاهای دریایی اختصاص دهند. زیرا پروتئین ها و سایر موادی که از غذاهای دریایی به دست میاید، بسیار برای بدن مفید بوده و گاها چند برابر سایر غذاها میباشد. همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته بر روی انواع خاویار، این نتیجه به دست آمده که خاویار از بهترین و پر خاصیت ترین غذاهای دریایی به حساب میاید. در ادامه به مهم ترین خواص خاویار میپردازیم.

1. درمان نازایی: یکی از عمده ترین مشکلات پزشکی در ایران در سال های اخیر، نازایی و عدم باروری است. بسیاری از خانواده های جوان ایرانی دچار این مشکل بوده و گاها هزینه های هنگفتی را برای درمان و امکان باروری پرداخت میکنند و در اکثر موارد نیز نتیجه بی حاصل بوده است. جالب است بدانید که در علوم پزشکی و طبی مختلف، به خواص خاویار در درمان نازایی اشاره شده است و مصرف این خوراکی با ارزش در تحریک اسپرم مردان و افزایش تخمک گذاری زنان نقش بسیار مهمی را ایفا میکند.

2. تقویت قوای جسمی کودکان: بدن انسان در سنین کودکی و نوجوانی همواره نیازمند دریافت منابع غذایی مختلف بخصوص پروتئین ها و ویتامین هاست. کودکان برای فعالیت و رشد خود به غذاها و خوراکی هایی نیازمندند که بتواند بدنشان را از تمام دسته های مختلف غذایی ساپورت کند. آنها برای فرآیند استخوان سازی و استحکام اسکلت بدنشان به شدت به “ویتامین D” نیازمندند. ویتامینی که در خاویار به وفور دیده میشود. پس واضح است که این ماده ی خوراکی میتواند منبع خوبی برای تامین ویتامین D برای بدن باشد.

3. تنظیم فشار خون: خاویار علاوه بر کلسیم و ویتامین D، سرشار از “پتاسیم” است. این عنصر در بدن انسان نقش تنظیم کننده ی فشار خون را بر عهده دارد و بهترین جایگزین برای قرص های گران قیمت فشار خون میباشد و به افرادی که درگیر این اختلال هستند، به شدت مصرف خاویار توصیه میشود.

4. مفید برای پوست: شاید شما هم دیده باشید که گاها در تبلیغات کرم ها و ماسک های مخصوص جوان سازی پوست از خاویار استفاده میکنند. دلیل آن وجود کلاژن های تحریک کننده ی پوستی است که در ترکیبات خاویار موجود میباشد و باعث شاداب شدن، لایه برداری و از بین بردن خطوط و چین و چروک های سطح پوست میشود. خاویار با داشتن اسید های چرب مهمی چون امگا 3 و امگا 6، باعث درخشان تر و شفاف تر شدن رنگ پوست میشود و همچنین از آسیب اشعه های خورشید به پوست جلوگیری مینماید. همچنین در تحقیقات علمی صورت گرفته مشخص شده است که ترکیبات موجود در خاویار به ترمیم زخم های پوستی نیز کمک قابل توجهی میکند.

5. مقوی برای چشم: چشمان ما یکی از مهم ترین و حساس ترین عضو های بدنمان است. یکی از اختلالاتی که بسیاری از افراد در طول زندگی به آن دچار میشوند، مشکلات مرتبط با حوزه ی بینایی است. خاویار باز هم در این مورد حرفی برای گفتن دارد و به کمک ما میاید! شاید بپرسید چگونه ؟! خاویار به دلیل دارا بودن مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها، توانایی بهبود عملکرد چشم و افزایش سطح بینایی را داراست. همچنین از ضعف شدید بینایی در سنین کهنسالی نیز جلوگیری میکند.

6. افزایش ایمنی بدن در برابر بیماری ها و ویروس ها: در این روزهای سخت کرونایی که تقویت و محافظت از بدن در برابر ویروس بسیار حائز اهمیت است، ویتامین ها نقش موثری را ایفا میکنند. حتما شما هم شنیده یا خوانده اید که برای افراد مبتلا شده به ویروس کرونا، قرص های ویتامین D تجویز میکنند. این کار به دلیل نقش مهم این ویتامین در بالا بردن سطح ایمنی بدن در برابر حمله ی ویروس هاست. اما چه بهتر که ما به جای قرص و دارو از مواد کاملا طبیعی استفاده کنیم. همانطور که گفته شد خاویار سرشار از ویتامین هایی مثل ویتامین D است. پس با این ماده ی پرخاصیت به جنگ ویروس کرونا بروید.

طرز تهیه خاویار طلایی

طرز تهیه خاویار طلایی همانطور که پیش تر گفته شد، خاویار طلایی یکی از کمیاب ترین خاویار های دنیاست. پروسه ی تولید خاویار طلایی بسیار کند است و اغلب “8 تا 10 سال” برای تولید خاویار طلایی باکیفیت زمان لازم است. همین امر باعث خاص شدن این محصول با ارزش شده است. خاویار طلایی یا آسترا عمدتا از ماهی چالباش به دست میاید ولی ماهی های دیگری نیز وجود دارند که توانایی تولید این نوع خاویار را دارا میباشند.

از جمله ماهی های دیگری که میتوان از آنها خاویار طلایی به دست آورد، “تاس ماهی روسی یا آذربایجانی” است که دارای طول یک تا دو متر و تقریبا وزنی معادل 60 کیلوگرم است. سن بلوغ و تخم ریزی این ماهی در بازه ی 12 تا 16 سالگی میباشد و تنها در این بازه ی محدود میتوان از این ماهی، خاویار طلایی را به دست آورد.

نکته ای که در هنگام خرید خاویار طلایی باید به آن توجه کنید، این است که برخی افراد سودجو به جای خاویار طلایی اصل، تخم های ماهی “قزل آلا” را به فروش میرسانند. توجه کنید که خاویار طلایی ممتاز قیمتی حدود ده برابر تخم های ماهی قزل آلا داشته و از نظر کیفیت و مرغوبیت بسیار با ارزش تر میباشد.

زیستگاه تاس ماهی و ماهی چالباش عمدتا در دریای خزر است و به همین دلیل ایران یکی از کشور های مهم از نظر پرورش و صادرات خاویار طلایی به حساب میاید.

مورد حائز اهمیت دیگر، نحوه ی پخت و سرو شدن این محصول است. برخی از رستوران ها در کنار یک غذای دیگر آن را سرو میکنند و برخی دیگر نیز به گونه ای آنرا سرخ مینمایند ولی بیشتر از هرچیزی، سرو شدن خاویار در کنار یک غذای دیگر، بسیار آن را دلپذیر میکند. راستی یادتان نرود که خاویار را باید با قاشقی از جنس غیر فلزی میل کنید!

کیفیت انواع خاویار

تا بدین جا شما را با خواص شگفت آور خاویار آشنا کردیم و اکنون میخواهیم شما را با یک خاویار مرغوب آشنا کنیم تا هنگام خرید بتوانید خاویار اصل را از تقلبی تشخیص داده و محصولی باکیفیت را خریداری و مصرف نمایید.

اول از همه بیایید کاملا منطقی و منصفانه به بحث بپردازیم. حتما شنیده اید که خاویار، گران قیمت ترین غذای دنیا به حساب میاید. پس هنگام خرید این محصول باید به این نکته توجه کرد که قیمت های بسیار پایین برای این خوراکی ارزشمند، بی حکمت نبوده و ضرب المثل ” هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست! ” را به یاد آورید. همانطور که گفته شد، برخی از مراکز فروش نامعتبر خاویار، به دلیل شباهت تخم های ماهی قزل آلا به خاویار طلایی، اقدام به سوء استفاده و فروش محصول تقلبی مینمایند.

از طرفی دیگر قیمت این محصول در عرضه های جزئی و بسته بندی های کوچک، باید معقول باشد، به طوریکه بیش از ارزش واقعی آن پول اضافه پرداخت نکنید. ما این تضمین را به شما میدهیم که کالایی با کیفیت و در عین حال با یک قیمت معقول در اختیارتان قرار دهیم.

از مشخصه های بسته بندی یک خاویار با کیفیت میتوان به وزن کم محصول بسته بندی شده، کاملا پلمپ بودن محصول پیش از استفاده و وجود بارکد یکتا و برند کاملا مشخص بر روی آن اشاره کرد. از خرید خاویار هایی که روی بسته بندی آنها از کلمات انگلیسی استفاده شده خودداری نمایید. همچنین خاویار هایی با قیمت های پایین را نخرید. برای استعلام از معتبر ترین و به روز ترین قیمت محصولات خاویاری میتوانید از سایت ما اطلاعات لازم را به دست بیاورید و همچنین با جدید ترین محصولات بازار خاویار طلایی آشنا شوید.

انواع مختلف خاویار طلایی

انواع مختلف خاویار طلایی تا بدین جای کار با مشخه های ظاهری خاویار طلایی آشنا شدید و همچنین نحوه ی بسته بندی استاندارد آن را شناختید. لازم است بدانید خاویار طلایی در سه دسته بندی ” ممتاز (امپریال) “، “درجه ی یک” و “درجه ی دو” عرضه میشود.

دسته بندی خاویار طلایی عمدتا بر اساس میزان رسیده بودن تخم های ماهی بالغ، محیط جغرافیایی ماهی تولید کننده ی این نوع خاویار، دانه ریز یا درشت بودن خاویار طلایی، و نوع خود ماهی میباشد. بهترین ماهی برای تولید خاویار طلایی، ماهی چالباش است و خاویار حاصل از آن با نام آسترا به فروش میرسد و نسبت به بقیه ی ماهی های تولید کننده ی خاویار طلایی، خاویار باکیفیت تری را تولید میکند. لازم به ذکر است که دریای خزر بهترین زیستگاه ماهی های خاویار طلایی میباشد.

طعم انواع خاویار طلایی

حالا نوبت آن رسیده که به سراغ طعم دلچسب خاویار طلایی برویم و ببینیم که آیا این ماده ی پرخاصیت اصلا طعم خوبی دارد یا نه ؟! و یا اصلا اینهمه هزینه کردن به مزه ی آن می ارزد ؟! چون تجربه ای که خیلی از ما داریم این است که غذاهای مقوی، اکثرا طعم خیلی دلچسبی ندارند و یا در نقطه ی مقابل، غذاهای لذیذ و پر روغن و سرخ شده، خیلی مقوی نیستند.

این جاست که این ماده ی مقوی و در عین حال خوشمزه، با تمام قدرت این قانون را نقض میکند و تجربه ای سرشار از خاصیت و طعمی به یاد ماندنی را برای ما به ارمغان می آورد. اگر بخواهیم تصوری از طعم خاویار طلایی را در ذهن شما تداعی کنیم، بهترین مثال طعم گردوی تازه است. آری! خاویار طلایی طعم لذیذ گردوی تازه را همراه خود دارد. در مرحله ی بعدی میتوانید طعم خوش فندق را نیز تصور کنید تا متوجه خوش طعم بودن آن بشوید. تازه این طعم اصلی و پایه ای خاویار طلایی است و بی شک اگر در کنار بعضی از غذاها و خوراکی های دیگر سرو شود، لذتی چند برابر به کام مبارکتان منتقل خواهد کرد.

اگر میخواهید یک بسته ی کامل و تمام عیار از ویژگی های پرخاصیت بودن، طعم لذیذ و لاکچری بودن را تجربه کنید زود دست به کار شوید و با سفارش آنلاین خود و خرید این محصول خوشمزه و با ارزش از سایت ما، حسی ناب و به یاد ماندنی را به خود هدیه دهید.

فروش انواع خاویار طلایی

فروش انواع خاویار طلایی خاویار طلایی به دلیل طعم و کمیاب بودنش بسیار پر طرفدار بوده و هست. فروش خاویار طلایی در سالهای اخیر چند برابر شده و بسیاری از رستوران های لوکس هم رو به عرضه ی محصولات خاویاری آورده اند. کشور ایران به دلیل داشتن دریای خزر، زیست محیط مناسبی را برای ماهی های خاویاری در اختیار دارد و تولید و عرضه ی انواع خاویار بخصوص خاویار طلایی، یکی از مهم ترین راه های درآمد زایی برای مناطق شمالی کشور به حساب میاید.

قیمت خاویار طلایی اصل ثابت نیست و نمیتوان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد اما شما میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر از بروزترین و منصفانه ترین قیمت های ممکن در بازار مطلع شده و همچنین به صورت آنلاین خرید نمایید.

فروش خاویار طلایی در سه نوع ممتاز، درجه ی یک و درجه ی دو به صورت جزئی و عمده صورت میگیرد. صادرات آن نیز بسیار پر رونق بوده و هر ساله کشور های زیادی برای خرید خاویار طلایی با ایران به تجارت میپردازند و این امر در رونق اقتصادی و جلوگیری خروج ارز از کشور نقش مهمی دارد.

امید است که در آینده در حوزه ی برندسازی و تولید و صادرات هرچه بیشتر این محصول خاص و لوکس تدبیرات بهینه تری اندیشیده شود تا نام محصول ایرانی را بیش از پیش به گوش همه ی جهانیان برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما