مرکز خرید خاویار طلایی صادراتی ایرانی

یکی از محصولات ارزشمند ایرانی که جایگاه ویژه ای را در بازارها صادراتی از آن خود کرده، خاویار بوده که از محصولات بسیار گرانبها به شمار می آید. اما در معرفی یکی از بهترین انواع این محصول می توان خاویار طلایی را نام برد که فروش فوق العاده ای را در سطوح جهانی پیدا کرده است. اکنون با مراجعه به بهترین مرکز خرید خاویار می توانید خاویار طلایی صادراتی ایران را تهیه کرده و از این محصول بی نظیر بهره مند شوید.

مرکز خرید خاویار طلایی صادراتی ایرانی

ایران مرکز تولید انواع خاویار طلایی

ایران مرکز تولید انواع خاویار طلایی یکی از محصولات اختصاصی کشورمان که ارزش تجاری بسیار بالایی را از آن خود کرده، خاویار است که به دلیل به همراه داشتن قیمت و بهای زیاد، بیشتر در بازارهای صادراتی مطرح بوده و مورد توجه خیل عظیمی از مشتریان خارجی قرار گرفته است، این محصول را می توان از تولیدات عمده و مهم کشورمان محسوب نمود.

خوب است بدانید که ایران به عنوان بزرگترین مرکز تولید خاویار شناخته شده و یکی از انواع این محصول که بیشترین میزان تولید را در کشور ما داشته، خاویار طلایی می باشد که اکنون نمونه های مختلفی از آن توسط تولیدکنندگان توانا و تلاشگر کشورمان تولید و به بازارهای داخلی و بازارهای صادراتی تقدیم گشته اند که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  1. خاویار طلایی پخته: از شکل ظاهری آن اگر بخواهیم بگوییم، باید عنوان داشت که دارای رنگ زرد طلایی و گاهاً قهوه ای تا زیتونی بوده و از دانه هایی با سایز متوسط برخوردار می باشد، همچنین اگر مقدار کمی از آن را بچشید و مزه مزه کنید، متوجه طعم گردویی آن خواهید شد.
  2. خاویار طلایی کنسروی: همانطور که از نام این محصول بر می آید، داخل بسته های کنسروی جای گرفته و شامل حجم و اندازه های مختلف و بسته بندی های متنوع شیشه ای، پلاستیکی و فلزی می باشد، همچنین از تمام مجوزهای بهداشتی و شیلات برخوردار بوده و طعم و کیفیت عالی، از آن این محصول خواهد بود.

صادرکنندگان خاویار طلایی صادراتی ایرانی

صادرکنندگان خاویار طلایی صادراتی ایرانی یکی از محصولات صادراتی کشورمان که آمار قابل توجهی را در این حوزه تجاری مهم به خود اختصاص داده، خاویار طلایی می باشد، اکنون مراکز بسیاری به عنوان فعال ترین صادرکنندگان خاویار طلایی صادراتی ایرانی در ارسال آن به بازارهای جهانی نقش داشته اند که از آن جمله می توان مرکز فوق را نام برد.

این مجموعه که یکی از بزرگترین مراکز صادرکننده خاویار طلایی به شمار می آید، محصولات خود را با مجوزهای دامپزشکی، مجوز قرنطینه خاویار، مجوز سایتس، حمل و نقل و کارت بازرگانی، آماده فروش به بازارهای خارجی کرده و سهم چشمگیری را در صادرات خاویار عمده و ارزآوری بالا برای کشور داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما