مرکز صادرات خاویار آسترا ایرانی

این روزها مرکز صادرات خاویار آسترا ایرانی این محصول با بهترین کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری‌ از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کند که به دلیل طعم عالی و کیفیت درجه یک در آنجا نیز بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی دارد، صادرات انواع خاویار ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

مرکز صادرات خاویار آسترا ایرانی

خاویار برای ورزشکاران مفید است

خاویار برای ورزشکاران مفید است خاویار یکی از غذاهای کامل و مغذی می باشد که برای تمامی افراد به ویژه افراد ورزشکار بسیار مفید است، زیرا‌ انرژی خوبی به بدن رسانده و در تقویت عضلات و ماهیچه های آنها نقش موثری دارد. خاویار سرشار از ویتامین های مختلف، کلسیم، پتاسیم، فسفر، روی، امگا 3 و .. می باشد و منبع غنی از پروتئین بوده که به حجیم سازی عضلات ورزشکاران و بدنسازان کمک می کند، این محصول در برطرف کردن مشکلات ماهیچه ای و تاندون ها مفید بوده و به ترمیم تاندون ها و رشد بهتر عضلات کمک می کند همچنین باعث افزایش‌ سوخت و ساز در بدن می شود.

مصرف خاویار در ورزشکاران باعث پیشگیری از التهاب در یافت ها می شود و در بهبود گردش خون و افزایش گلبول قرمز نقش مهمی دارد همچنین استخوان ها را تقویت می کند و عملکرد کبد و مغز را بهبود می بخشد، امروزه با توجه به فواید و خواص فراوان خاویار بسیاری از افراد ورزشکار در رژیم غذایی خود از این محصول استفاده می کنند.

بررسی قیمت روز خاویار آسترا ایرانی

بررسی قیمت روز خاویار آسترا ایرانی قیمت روز خاویار آسترا دریای خزر با توجه به نوسانات اقتصادی اخیر در بازار و تورمات کنونی ثابت نمی باشد و با افزایش مواجه بوده است همچنین مواردی مانند کیفیت و نوع بسته بندی محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت خاویار تأثیر گذار می باشند، شایان ذکر است قیمت انواع خاویار در خرید و فروش های عمده و مستقیم به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع خاویار آسترا زرد مراجعه به همین مرکز می باشد، امروزه شرکت های متعددی در استان های شمالی کشور در حوزه تولید انواع خاویار از جمله خاویار آسترا مشغول فعالیت می باشند و این محصول را به شیوه ای کاملا بهداشتی از ماهیان خاویاری مرغوب تهیه نموده و در بسته های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما