مرکز فروش خاویار سوروگا 15 گرمی

خاویار از برترین غذاهای دریایی می باشد که به دلیل طعم خوب و خواص بالا جزء محصولات پرفروش می باشد که این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که از معروف ترین آن خاویار سوروگا 15 گرمی می توان اشاره کرد. در مرکز فروش خاویار سوروگا 15 گرمی با کیفیت خوب و بسته بندی بهداشتی و استاندارد عرضه می شود.

مرکز فروش خاویار سوروگا 15 گرمی

مشخصات انواع خاویار سوروگا

مشخصات انواع خاویار سوروگا همان طور که می دانید خاویار تخم ماهیان می باشد که در وعده صبحانه مصرف می شود. این خوراکی ارزش غذایی بسیار بالای دارد و به سبب مدت زمان طولانی که نیاز است ماهیان آماده خاویار دهی شوند، از قیمت بالای برخوردار می باشد. 5نوع خاویار در دریای خز در حال زیست هستند. خاویار قره برون یا تاس ماهی، شیپ، فیل ماهی، چالباش، اوزون برون یا سوروگا که به دراکول هم شناخته می شود.

خاویار سوروگا در بین خاویارهای ایرانی جزء خاویار های لوکس و خاص قرار دارد. خاویار سوروگا دارای انواع مختلفی چون خاویار رویال، درجه یک و درجه دو می باشد.که یکی از غذاهای ارزشمند در جهان محسوب می شود که بسیار انرژی زا است. خواص خاویار سوروگا با دیگر خاویارها یکسان می باشد.خاویار سوروگا برای زنان باردار بسیار مفید می باشد که توصیه می شود زنان در زمان بارداری از ین ماده غذایی با ارزش استفاده کنند.

از مشخصات انواع خاویار سوروگا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این خاویار علاوه بر طعم و عطر بی نظیر دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد.
  • رنگ دانه های این خاویارها خاکستری تیره می باشند.
  • خاویار سوروگا دانه های بسیار ریزی می باشند.
  • ارزش غذای و خواص بالای دارند که توصیه به خوردن آن ها می شود.
  • این محصول دریایی دارای بسته بندی متنوع و استاندارد می باشد.
  • خاویار سوروگا از ماهی اوزون برون تولید می شود که ریزترین ماهی دریای خزر می باشد.

صادرات خاویار سوروگا 15 گرمی

صادرات خاویار سوروگا 15 گرمی بهتر است بدانید خاویار سوروگا ارزش اقتصادی بالای داشته و نسبت به خاویار بلوگا از قیمت کمتری برخوردار است، این غذای خوشمزه را می توان با پوره سیب زمینی، تخم مرغ، نان تست و… سرو کرد.

خاویار سوروگا پرورشی جزء محصولات صادراتی کشور می باشد و به دلیل مشخصات منحصر به فردی که دارد مورد استقبال کشورهای خارجی زیادی قرار گرفته است، سالانه حجم بسیار زیادی از این خوراکی مقوی در بسته بندی های بهداشتی و استاندار قرار گرفته و به کشورهای همسایه، اروپایی و آمریکایی صادر می شود.

تولید کنندگان این محصول برای راحتی خود و مشتریان سایت های اینترنتی را طراحی کردند تا محصول خود را در آن به فروش برسانند بنا براین برای خرید خاویار سوروگا 15 گرمی به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما