مرکز فروش خاویار صادراتی ایرانی

تاثیراتی که خاویار اصل بر روی سلامتی افراد داشته، از مهمترین موضوعاتی ست که امروزه باعث افزایش توجه خریداران شده است. زیرا این محصول که به صورت طبیعی و ارگانیک برداشت می شود دارای سلامتی مطلوب و وضعیت عالی دارد. همانطور که می دانید ایران در زمینه تولید انواع خاویار اصل فعالیت ویژه ای داشته و مجموعه هایی که امروزه به صورت کاملا تخصصی و با بهره گیری از راهکارهای امروزی در زمینه پرورش ماهیان خاویاری فعالیت داشته، همواره بهترین ها را ارائه می دهند. سلامتی مهمترین دلیل و مسئله ای ست که باعث افزایش محبوبیت خاویار در ایران شده و افراد مختلف آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند. این محصول حجم زیادی از مواد مورد نیاز بدن را داشته و افرادی که آنها را انتخاب کرده و استفاده می کنند بیشترین استفاده را خواهند کرد. خاویار صادراتی بدون تردید یکی از لوکس ترین و گرانبهاترین صادرات غیرنفتی ایران به شمار میرود. خاویار اصل به صورت شیلات نیز در بازار ایران توزیع می شود. این نوع خاویار که در مجموعه های مشخص دریای خزر تولید شده در شرای کاملا طبیعی پرورش یافته و وضعیت خوبی از نظر سلامتی و کیفیت دارند. خاویار اصل شیلات در ایران توزیع شده و مجموعه هایی که آنها را توزیع می کنند، شرایط خرید خوبی را فراهم خواهند کرد. این محصولات که به صورت استاندارد و با مرغوبیت بالا راهی بازار می شود، مشتریان زیادی داشته و افرادی که آنها را سفارش خرید می دهند به مزیت های موجود در آن توجه دارند.

مرکز فروش خاویار صادراتی ایرانی

مشخصات انواع ماهی خاویار

مشخصات انواع ماهی خاویار خاویار صادراتی ایران شامل چند دسته: خاویار بلوگا، خاویار آسترا، خاویار بری و خاویار سوروگا هستند. خاویار ایرانی برای صادرات به کشورهای مختلف اروپایی آسیایی و آمریکایی با بسته بندی و قیمت استثنایی عرضه می گردد. طعم و کیفیت خاویار کاسپین فوق العاده می باشد. خاویار ایران یکی از خاویارهای مهم و صادراتی می باشد. انواع با کیفیت ترین خاویار شیلات ایران شامل خاویار ماهی های فیل ماهی که خاویاری به نام سوروگا دارد، خاویار بلوگا امپریال که از مهم ترین و ویژه ترین خاویار مرغوب دریای خزر می باشد از ماهی فیل ماهی به دست می آید، خاویار آسترا و تاس ماهی و از دیگر ماهیان مرغوب خاویاری دریای خزر هستند. انواع خاویار ایرانی خاویار بلوگا خاویار سوروگا خاویار آسترا خاویار بری خاویار طلایی خاویار فشرده خاویار شیلات و……….

خواص انواع ماهی خاویار

خاویار یا caviar در واقع تخم های بارور نشده ماهیان خاویاری است که هنوز به ماهی تبدیل نشده اند و از شکم ماهی خارج نشده اند . خاویار بهترین و گرانترین ماده غذایی در دنیا است که به ان مروارید سیاه هم گفته می شود و در واقع یک غذای بسیار لوکس و اشرافی است. این ماده سرشار از اسیدهای آمینه آرژنین، هیستامین، لیزین، کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن، پتاسیم، سلنیم، روی، کولین، امگا۳، ویتامین دی، ویتامین آ، ویتامین ای، ویتامین بی ۱۲، ویتامین بی ۵ و … می باشد. گوشت ماهی خاویاری، 4 تا 6 برابر بیشتر از آزادماهیان (از جمله سالمون و قزل آلا) و چیزی حدود 10 برابر کپور ماهیان دارای اسیدهای چرب EPA و DHA است. 1- گوشت ماهیان خاویاری در مقایسه با گوشت سایر ماهیان کیفیت پروتئینی بسیار بالاتری از نظر داشتن اسیدهای آمینه ضروری دارد. اسیدهای آمینه ضروری: اسید گلوتامیک: این ماده به بهبود رشد مغزی کمک کرده و عامل مهمی در جلوگیری از آلزایمر و زوال عقل می باشد. اسید آسپارتیک: به جذب بهتر مواد مغذی کمک کرده و خستگی را کاهش داده و نشاط را افزایش می دهد. آلانین: منبع انرژی مورد نیاز برای فعالیت کبد را فراهم کرده و برای سلامتی کبد ضروری است. لیستین: جریان خون را تسریع کرده و کیفیت خواب را بهبود می بخشد اسیدهای چرب غیر اشباع امگا 3 و امگا 6: -2 گوشت ماهیان خاویاری علاوه بر کیفیت پروتئینی بی نظیرش غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع امگا 3 و امگا 6 می باشد. • این اسیدهای چرب در ساخت دیواره سلولی نقش داشته و در محافظت از بدن در برابر بیماری های قلبی و جلوگیری از تصلب شرایین نقش موثری دارند. • این ماهیان 4 تا 6 برابر بیشتر از آزادماهیان (از جمله سالمون و قزل آلا) و چیزی حدود 10 برابر کپور ماهیان دارای اسیدهای چرب EPA و DHA است. 3- گوشت ماهیان خاویاری سرشار از کلاژن بوده که در زیبایی و جوانی پوست خانم ها تاثیر بسیار زیادی دارد. 4- گوشت ماهیان خاویاری دارای مقادیر زیادی کندرویتین سولفات است که این ماده در رشد استخوانها بسیار موثر است. از اینرو مصرف گوشت این ماهی به کاهش درد در استخوانها و مفاصل بدن، خشکی شانه، رماتیسم و پوکی استخوان، ریزش مو و خستگی مزمن مقابله می کند.

روس تشخیص ماهی خاویار اصل

روس تشخیص ماهی خاویار اصل با توجه به اینکه خاویار یکی از محصولات گران قیمت است، زمینه برای افراد سود جو فراهم شده و بعضا خاویار تقلبی را در بازار می بینیم. به همین دلیل لازم است بعضی از خصوصیات خاویار اصل را به منظور تشخیص دقیق آن بدانیم و از روش تشخیص خاویار اصل آگاه باشیم. روش تشخیص خاویار اصل چگونه است؟ این سوالی مهم در زمینه خرید خاویار برای مشتریان می باشد. امروزه خاویار اصل را می توان از مجموعه هایی که برندهای ایرانی را دارا هستند خریداری نمود. این مراکز به صورت تخصصی فعالیت داشته و می توانند در رابطه با هر محصول به مشتریان خود مشاوره ای دقیق ارائه دهند. با توجه به اینکه در بازار انواع خاویار به صورت فیک و نامرغوب نیز عرضه می شود، نیاز به داشتن اطلاعات دقیق در مورد این محصولات هست. به این ترتیب مشاوره گرفتن از شرکتهای تخصصی می تواند کمک زیادی به مشتریان کند. رو ش تشخیص خاویار اصل از خاویار تقلبی: 1-شکل ظاهری دانه های خاویار 2-رنگ خاویار 3-بسته بندی خاویار 4- درج مشخصات محصول 5-تفاوت قیمت خاویار اصل و تقلبی روش تشخیص خاویار اصل با توجه به رنگ آن یکی از موضوعاتی ست که می تواند کمک زیادی به خریداران کند. زیرا رنگ خاویار در گونه های مختلف منحصر به فرد بوده و افرادی که آنها را سفارش خرید می دهند با دقت زیاد آنها را انتخاب و خریداری می کنند. رنگ خاویار زمانی مورد توجه است که گونه آن از سوی مصرف کننده ها مشخص باشد. زیرا در ایران رنگ خاویار بیشتر در انواع سیاه، خاکستری، سفید و طلایی بوده که به ماهیان مختلف تعلق دارد. البته مسئله ای که می تواند کمک زیادی در تشخیص اصل بودن خاویار کند، میزان شفافیت در رنگ خاویار آن است.چرا که خاویار اصل رنگ بسیار شفاف نداشته و معمولا نوع فیک به منظور جلب توجه بیشتر مشتریان به صورت براق و درخشنده تولید می شود. خاویار های تقلبی بیرون از یخچال نگه داری میشود در حالی که خاویار اصل باید در یخچال و دمای مناسب ۰ تا ۳- نگه داری شود حتی برای ارسال خاویار درب منزل هم ؛ خاویار باید با یخ خشک ارسال شود خاویار های تقلبی تاریخ مصرف یک ساله و دو ساله دارند در حالی که خاویار اصل تاریخ 5ماهه دارد .

کیفیت مناسب ماهی خاویار

دانه های خاویار تقلبی رنگ مشکی تیر و بسیار شفافی دارد، در صورتی که خاویار اصل کمی رنگ متمایل به خاکستری و کدر دارد. دانه های خاویار اصل معولا بیضی شکل داشته و حالت چسبندگی ندارند. اما خاویار تقلبی سطحی صاف و گرد داشته و حالت چسبندگی و لزجی دارند. از لحاظ بسته بندی نیز باید به نکاتی همچون پلمپ بودن بسته خاویار و طراحی ایرانی آن توجه نمود. همچنین مشخصات خاویار باید به طور کمل در بسته بندی درج شود، این نکات شامل: کد دامپزشکی تاریخ تولید و انقضا محل تولید خاویار نوع خاویارشرایط شرایط نگهداری خاویار. یکی از انواع خاویار تقلبی که در بازار ایران توزیع می شود، تولید کشور آذربایجان بوده که در این صنعت هیچ گونه تخصصی نداشته و محصولی شبیه به خاویار تولید می کنند. این محصولات که بیشتر از جنس پارافین بوده و به شدت برای سلامتی بدن مضر بوده و می تواند مشکلات زیادی را به همراه آورد. از این رو بهتر است این نوع خاویار را شناخته و از خرید آنها اجتناب کرد. بهترین اقدامی که در رابطه با شناخت خاویار آذربایجان می توان داشت، مراجعه به نمایندگی های رسمی توزیع کننده شرکتهای بزرگ بوده که شرایط انتخاب بهتری را فراهم می کنند. بسیاری از خریدارانی که به دنبال خاویار ارزان قیمت بوده و معمولا نوع تقلبی آنها را تهیه می کنند، اطلاعات کافی در رابطه با مضرات این محصول نداشته اند. از این رو بر این باورند که خاویار خوراکی گران قیمت بوده و باید نوع ارزان آن را تهیه کنند. در انتخاب خاویار باید اطلاعات کافی داشته و آنها را براساس شاخصه هایی انتخاب نموده که از سوی مجموعه های تخصصی مشخص شده است. کاهش وزن تضعیف سیستم دفاعی بدن ایجاد بیماری های گوارشی تاثیرات منفی بر روی کلیه کاهش عملکرد قلب بخشی از اسیبهاییست که در صورت استفاده از خاویار تقلبی متوجه انسان می شود.

کالری انواع ماهی خاویار

کالری انواع ماهی خاویار خاویار منبع ویتامین‌های متعدد و مواد معدنی از جمله امگا۳ است که به تقویت سیستم عصبی، گردش خون و سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. یك وعده ی خاویار نیاز روزانه یك بزرگسالان به ویتامین B۱۲ را برآورده می‌کند. مواد مغذی دیگر موجود در این طلای سیاه شامل ویتامین‌های A ،E ،B6، آهن، منیزیم و سلنیوم است. – هر ۱۰۰ گرم خاویار سیاه به طور میانگین حاوی ۳۰۰ کالری است. – هر 1۰۰ گرم خاویار سرخ به طور میانگین حاوی ۲۳۰ کالری است. – هر ۳۰ گرم خاویار طلایی به طور میانگین ۷۰ کالری دارد.

میزان پروتئین ماهی خاویار

معروف ترین و بهترین خاویار متعلق به خاویار ماهیان خاویاری دریایی خزر است. نتایج تحقیقات نشان داده اند که خاویار به عنوان منبع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا، لیپید، خاکستر، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب است. لیپیدهای خاویار حاوی مقدار زیادی PUFA های امگا3 مانند DHA و EPA است. پروتئین و چربی به میزان قابل توجهی در تخم ماهی بیشتر از گوشت آن است. تخم نارس بیشترین میزان چربی را دارد. اسیدهای آمینه زیر در انواع مختلف خاویار یافت می شود: آسپارتیک اسید، ترئونین، سرین، گلوتامیک اسید، پرولین، سیستئین، گلیسین، آلانین، والین، متیونین، ایزولوسین، تیروزین، فنیل آلانین، هیستیدین ،لیزین و آرژنین. میزان اسیدهای آمینه در انواع مختلف خاویار از قبیل خاویار تاسماهیان تفاوت معنی داری ندارد. ارزش غذایی خاویار در انواع ماهیان خاویاری بسته به نوع زیستگاهشان دارای حدود 20- 35 درصد پروتئین با میانگین معمول 25 درصد، دارای 11-18 درصد چربی و دارای 65-57 درصد رطوبت است. تاسماهیان با خاویار سیاه بالاترین پروتئین تخم را در بین تمامی ماهیان را داراند و این یک ویژگی بارز در این ماهیان است. مواد معدنی موجود در تخم ماهیان شامل فسفر، پتاسیم، گوگرد، سدیم، کلسیم، منیزیم، روی، آهن و منگنز است. ارزش غذایی بالای خاویار سبب افزایش ضریب هضم پذیری آن می شود. خاویار برای بهبود بسیاری از بیماری ها از جمله کمک به بهبود ز خم ها و بیماری راشتیسم ( نرمی استخوان) در کودکان استفاده می شود. در فرآیند نمک زنی که تخم ماهی را به خاویار آماده مصرف تبدیل می کند سبب ایجاد تغییراتی جزئی در ترکیب شیمیایی و ارزش غذایی خاویار می شود. در اثر این فرآیند، رطوبت تخم کاهش می یابد، میزان چربی تغییری نمی کند. در حالی که درصد پروتئین و خاکستر بافت آن افزایش می یابد.

فروش انواع خاویار صادراتی

فروش انواع خاویار صادراتی خریداران خاویار باید در مورد نوع خاویاری که مد نظرشان است تحقیق کنند . در نتیجه آن ها در دام خاویار های تقلبی که کیفیت پایین تری دارد نمی افتند . این مورد نیز خیلی مهم است که در حالی که منابع جایگزین خرید خاویار مورد قبول واقع شده اند : کلمه خاویار هنوز هم باید به خاویار خالصی که از ماهی استورژن به دست می آید اشاره کند . این نکته نیز خیلی حائز اهمیت است : خاویاری که کیفیت بالایی دارد باید برچسب Malossol داشته باشد . این برچسب به آن معنی است که این خاویار در مقدار کمی نمک نگهداری میشده است . وقتی که می خواهید از طریق سایت ها خرید خاویار را انجام دهید بهترین راه این است که از دوستانتان که در این زمینه اطلاعات دارند سوال کنید . آن ها می توانند شما را راهنمایی کنند که چه سوال هایی هنگام خرید خاویار از آن ها بپرسید و چه ضمانتی از آن ها دریافت کنید . این مورد نیز خیلی راحت تر است که قیمت های خاویار را در هنگام خرید آنلاین با یکدیگر مقایسه کنید . از این راه استفاده کنید تا بهترین خرید را برای خود انجام دهید . همچنین کیفیت وبسایت را نیز در نظر داشته باشید که چگونه واکنش می دهد و در مورد بازخورد مشتریان آن ها مطالعه کنید . وقتی که تصمیم گرفتید که چه چیزی خریداری کنید سعی کنید خرید خاویار را به مقدار کمی انجام دهید . این خرید کم در واقع تستی است که به شما نشان می دهد که :کیفت خاویار خریداری شده چگونه است. بری شک برای ما ایرانیان خاویار صادراتی بهترین گزینه است.امروزه تولید کنندگان خاویار صادراتی در مراکز عرضه کننده خاویار صادراتی با شرکتهای پخش کننده خاویار صادراتی بصورت مستقیم همکاری مینمایند.ازاینرو برای تهیه خاویار صادراتی و سفارش خاویار صادراتی میتوان به راحتی به مرکز خاویار صادراتی مراچعه نموده و با بهترین قیمت خاویار صادراتی را تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما