پخش انواع خاویار سبز واراتی

پخش انواع خاویار سبز وارداتی امروزه در کشورمان ایران در سطح گسترده ای انجام می شود.

خاویار از ماهی های خاویار گرفته می شود که نوع رنگی آنها در رنگ های سبز ، طلایی ، سیاه ، قرمز و …. وجود دارد .

خوشبختانه یکی از بزرگترین و بیشترین تولیدات در زمینه خاویار در کشور ایران انجام می شود که به سراسر ایران و جهان عرضه می شود که این خاویارها برگرفته از خاویار در دریای خزر از ماهی های مثل ازون برون و تاس ماهی و … می باشد.

اما مجموعه مهر خاویار نه تنها در زمینه تولید خانوارهای پرورشی و صنعتی فعالیت دارد بلکه بنابر درخواست مشتریان واردکننده خاویار هم می باشد و خاویار سبز واراتی را نیز عرضه می دارد .

پس بنابراین نباید این نکته بسیار مهم را فراموش کرد که خاویار وارداتی باید مورد تایید وزارت دامپزشکی و استاندارد بهداشت باشد و درب قوطی های آن کاملا پلمپ شده باشد .

پس با خیالی آسوده بهترین انواع خاویار را از مجموعه ما تهیه کرده و به این ترتیب به سلامت خانواده خویش کمک کنید .

پخش انواع خاویار سبز واراتی

شاخصه های بارز خاویار رنگی پرورشی

شاخصه های بارز خاویار رنگی پرورشی در گذشته خاویار به صورت کاملا طبیعی از ماهی های دریا به دست می آمد و مسئولین چندان به سازماندهی این محصول که طلای سیاه نیز آن را می نامند توجهی نداشتند .

حتی در بعضی از موارد دیده شده که خاویار از شکم ماهی ها خارج شده و گوشت ماهی را در محل رها می کردند .

در حال حاضر کشورهای چین و فرانسه که قبلا خاویار مورد نیاز خود را از ایران تهیه می کردند امروزه از تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول بی نظیر هستند .

کشور ایران هم در حال پرورش و تولید خاویار رنگی پرورشی هستند چرا که نه تنها به دلیل درخواست زیاد این محصول در ایران و کشورهای دیگر نیاز به تولید انبوه است .

محققان متوجه شده اند که با آلودگی دریاها و ریخته شدن مواد و ضایعات نفتی و کارخانه ای و زباله ها به دریا ، دیگر به مانند گذشته خاویار دریا خاصیت و موادهای مفید و ارزشمند غذای را با خود ندارد.

به همین دلیل در کشورهای مختلف و از جمله ایران مردم و شرکت ها به سمت پرورش خاویار در مکان هایی با آب سالم و شرایط آب و هوایی و تغذیه ای مناسبی روی آورده اند .

طبق بررسی های محققان و آزمایشگاه خاویار پرورشی و طبیعی متوجه شدن اند که از نظر پروتئین و میزان اسیدهای چرب اشباع و اسید آمینو های ضروری و مواد معدنی هر دو تقریبا برابر هستند .

ولی از لحاظ طعم و مزه ، خاویار پرورشی به خاویار طبیعی نمی رسد و این به دلیل شرایط نا مساعد در تغذیه ماهی ها و سالم بودن محیط آب و هوایی است .

ولی خاویار رنگی پرورشی مجموعه مهر خاویار تحت آزمایشگاه های پیشرفته مورد آزمایش قرار گرفته و از بهترین و مرغوب ترین ها به حساب می آید و طعمی بی نظیر را دارد چرا که ما بهترین ها را برای شما عرضه می داریم .

مشخصات مهم خاویار سبز صنعتی

مشخصات مهم خاویار سبز صنعتی خاویار سبز صنعتی در بازار به قیمت مصوب بازار عرضه می شود و این باعث شده که شرایط فوق العاده ای برای خرید این محصول در اختیار همگان قرار گیرد .

تولید خاویار سبز صنعتی به معنای این است که خاویار پس از خارج شدن از شکم ماهی ها با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات ویژه ای آماده برای بسته بندی می شود.

این موضوع سبب تولید بهینه ، خاویار با کیفیت می شود و افراد و مجموعه های زیادی این کار را انجام می دهند و از این روش استفاده می کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات سورتینگ و علم در راستای تولید انواع محصولات خاویار در ایران شده و سبب تولید خاویار سبز صنعتی در بسته بندی های بسیار شکیل و متنوع شده که کیفیت و سلامت خاویار را حفظ می کند .

در این بخش به انواع خاویار صنعتی تولیدی در بازار های ایران اشاره می کنیم:

خاویار بلوگا صنعتی

خاویار کالوگا صنعتی

خاویار سوروگا صنعتی

خاویار استرا صنعتی

خاویار برو صنعتی

خاویار طلایی صنعتی

خاویار فشرده صنعتی

خاویار کلاسیک صنعتی

عرضه کنندگان خاویار سبز واراتی

عرضه کنندگان خاویار سبز واراتی شرکت مهر خاویار در زمینه عرضه خاویار سبز فعالیت دارد و به صورت تخصصی در صادرات و فروش داخلی و خارج از کشور خاویار کار می کند.

و سعی دارد همانطور که تا به امروز رضایت مشتری های خود را کسب کرده در آینده نیز با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خاویار مسیر خود را در جهت سلامت مردم و بهداشت کشور ایفا کند .

جهت خرید از مجموعه ما به سایت www.mehrkhaviar.org مراجعه کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما