پخش انواع خاویار سفید دریای خزر

در حال حاضر پخش انواع خاویار سفید دریای خزر، از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور و نیز عرضه کنندگان مستقیم آن صورت می پذیرد که باعث کوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها از محصول می شود و نیز تأثیر مستقیمی بر کاهش قیمت محصول می گذارد.

البته پخش مستقیم محصول خاویار به روش بسته بندی های استاندارد، کاملا ارگانیک و بهداشتی در اختیار مشتریان قرار داده می شود که از اهمیت زیادی در سلامت بدن آن ها برخوردار می باشد.

پخش انواع خاویار سفید دریای خزر

نکات کلیدی در انتخاب خاویار الماس

نکات کلیدی در انتخاب خاویار الماس

خاویار الماس، یکی از گونه های با ارزش و گران انواع خاویار در دنیا محسوب می شود که از نکات کلیدی در انتخاب آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دارای کیفیت بسیار عالی می باشد.
  • فوق العاده خوشمزه و خوش طعم است.
  • دانه های آن از هم متمایز و جدا هستند.
  • دارای رنگ روشن خاکستری است که باعث تشخیص اصل از تقلبی بودن آن می شود.

همچنین مشتریان می توانند با توجه به نوع کیفیت، بسته بندی، درج نشان استاندارد جهانی، پروانه تولید، پروانه بهداشت، سری ساخت، تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته بندی، این محصول را با اطمینان از سالم بودن آن خریداری و مورد مصرف قرار دهند که برای سلامت بدن آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

درباره ویژگی های خاویار سفید پاستوریزه

درباره ویژگی های خاویار سفید پاستوریزه

درباره ویژگی های خاویار سفید پاستوریزه باید گفت: این محصول عمده از ارزش غذایی و خواص بی نظیری در نوع خود برخوردار بوده که دارای پروتئین زیاد و بسیار مفید برای بدن می باشد.

ضمنا خاویار سفید پاستوریزه، توسط شرکت های معتبر ایرانی در برخی نقاط کشور با استفاده از مواد اولیه ارگانیک در تهیه آن ها از رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشد که دارای بهترین اسیدهای چرب، حاوی ویتامین ب ۱۲ و دیگر ویتامین ها می باشد که می تواند تأثیر به سزایی در درمان انواع بیماری هایی از قبیل: گوارشی، چشمی، ناتوانی جسمی، درمان انواع سرطان ها، پوست، پوکی استخوان ها، افسردگی، قلب و عروق، فشار خون، کم خونی، سیستم دفاعی و عصبی بدن و دیگر موارد داشته باشد.

امروزه مرغوب ترین، بهترین و گران ترین نوع خاویار را می توان به خاویار آسترا، خاویار الماس، خاویار سفید پاستوریزه و غیره اشاره کرد که هر کدام با توجه به خواص منحصر به فرد و منبع غنی از ویتامین ها، پروتئین ها، چربی ها و خواص آنتی اکسیدانی که دارند می توانند در تقویت و حفظ سیستم دفاعی بدن و نیز درمان انواع بیماری ها بسیار مفید و موثر واقع شوند که بسته به سلیقه و ذائقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

لازم به ذکر است ایران خود به تنهایی یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده انواع خاویار در دنیا از جنبه اقتصادی و صادراتی بالایی برخوردار می باشد که به دلیل وجود دریای خزر توانسته در این امر از تولیدات گسترده ای برخوردار باشد.

در هر صورت خاویار فواید زیادی برای بدن دارد که مصرف خاویار به خاطر غلظت بالای پروتئین و امگا 3 که دارد برای کودکان و نوجوانان بسیار توصیه می شود زیرا برای رشد ماهیچه ها بسیار موثر و مفید می باشد.

ناگفته نماند که خاویار، یکی از غذاهای طبیعی است که بسیار مقوی و مفید برای بدن بوده که از ماهی های زنده بعد از پاره شدن شکم آن ها و با فشار آوردن به بدن ماهی تولید می شود که دارای مزه و طعم بسیار عالی بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

مزیت های خاص خاویار آسترا

مزیت های خاص خاویار آسترا

خاویار آسترا، گونه ای مرغوب از انواع خاویار در دنیا به حساب می آید که از طریق دریای خزر و نیز از تاس ماهی تولید می شود و همچنین با توجه به کیفیت و طعم بسیار عالی که دارد در رتبه دوم جهانی قرار گرفته و توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

خاویار، برگرفته از تخم انواع ماهی ها بوده که در گونه های مختلف با کیفیت عالی تولید و با قیمت مناسب به صورت بسته بندی شده با برندهای متفاوت مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا افراد بتوانند با توجه به نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

مزیت های خاص خاویار آسترا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارای کیفیت بسیار عالی و قیمت مقرون به صرفه می باشد.
  2. دارای رنگ مشکی تا زیتونی روشن است.
  3. به دلیل رنگ روشن به خاویار طلایی معروف است.
  4. دارای دانه هایی با اندازه متوسط است.
  5. در شرایط مناسب پرورش داده می شود.
  6. از نایاب ترین انواع خاویار در دنیا قلمداد می شود.
  7. دارای مزه و طعم فوق العاده عالی است.
  8. قابل استفاده در مجالس خاص می باشد.
  9. از ارزش تغذیه ای و درمانی بسیار بالا برخوردار می باشد.
  10. می توان آن را همراه با انواع غذاهای ایرانی به کار برد.
  11. اکثرا در استان های شمالی ایران مانند: مازندران با تولیدات گسترده ای روبرو می باشد.
  12. منبعی غنی و سرشار از مواد معدنی مانند: کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، آهن، روی، مس، منیزیم و غیره می باشد.

عرضه کننده خاویار سفید دریای خزر

عرضه کننده خاویار سفید دریای خزر

معمولا عرضه کننده خاویار سفید، به دنبال مراکز معتبری هستند تا بتوانند این محصول غذایی با ارزش را با کیفیت مطلوب و به طور کاملا ارگانیک تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهند که علاوه بر میزان فروش و سود زیاد از میزان تقاضای مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آن ها به این محصول عمده برخوردار باشند تا بتوانند نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورده و بر کیفیت و افزایش محصول خود بیفزایند که امری مهم در توسعه و پیشرفت صادرات و اقتصاد کشور به شمار می آید.

البته خاویار آسترا به صورت عمده در نمایندگی ها به فروش می رسد و عرضه آن به صورت عمده و مستقیم انجام می گیرد که عرضه به این روش ارتباط مستقیمی بر کاهش قیمت آن داشته که مشتریان زیادی از سراسر دنیا را در بر گرفته است.

امروزه صادرات انواع خاویار در ایران با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه و نیز کاهش واسطه ها باعث شده توجه اکثر کشورهای خارجی را به خود جلب نماید که باعث افزایش تولیدات بیشتر محصول، ایجاد بازارهای تجاری و رقابتی بین انواع برندهای ایرانی و خارجی می گردد که از لحاظ اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

البته عرضه خاویار سفید، به صورت عمده و مستقیم باعث می شود دست واسطه ها از میان برداشته و نیز محصول افزایش قیمت پیدا نکند که این هم به سود فروشنده و هم به نفع خریدار خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما