پخش انواع خاویار قهوه صنعتی

بازار پخش انواع خاویار قهوه صنعتی در ایران در حجم های بسیار زیادی دیده می‌ شود زیرا شرایط و ظرفیت‌ های تولیدی خاویار در ایران در مقایسه با دیگر کشور ها بسیار بیشتر است. خاویار قهوه ای دارای املاح و مواد معدنی بسیار زیادی است و از طعم فوق العاده و بی نظیر برخوردار می باشد. این محصول ارزش غذایی بسیار بالایی به خود اختصاص می‌ دهد و ایجاد شرایط پخش مستقیم باعث می شود که متقاضیان بتوانند این نوع کالا را در بهترین کیفیت ها خریداری نمایند.

پخش انواع خاویار قهوه صنعتی

بارز ترین ویژگی خاویار قهوه صنعتی

بارز ترین ویژگی خاویار قهوه صنعتی خاویار در واقع نوعی ماده غذایی بسیار مقوی و مغذی است که از نوع ماهی از گروه ماهیان اوزون برون و از نمونه‌ های ماده آنها به دست می آید. در واقع خاویار تخم این ماهیان ماده است. از مهم ترین ویژگی های این محصول و بارزترین آنها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع ماهی با داشتن استخوان های نرم و غضروفی و نداشتن دندان جزو بهترین ماهی ها برای خوردن می باشد.
  • خاویار ها به صورت کروی و بسته به نوع ماهی اوزون برون دارای رنگ طلایی، قهوه ای، خاکستری تا سیاه می باشند.
  • طعم تند و مطبوع و حتی طعم دانه فندق در این محصولات چشیده می شود.
  • خاویار از ماهی زنده و بعد از بی حس کردن آن و پاره کردن شکم به دست می آید. اگر اینکار روی ماهی بی حس نشده صورت بگیرد، یک نوع ماده شیمیایی ایجاد می نماید که خاویار بسیار تلخ می شود.

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید خاویار قهوه

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید خاویار قهوه تولید خاویار قهوه در ایران از گستردگی خاصی برخوردار است زیرا ماهیان اوزون‌ برون به میزان بسیار زیادی در دریای خزر وجود دارند و ماهیگیر های ماهری در این زمینه در حال فعالیت هستند که می‌ توانند به تهیه و فرآوری خاویار قهوه بپردازند. فرایند تولید خاویار قهوه به شرح زیر می باشد:

  • خاویار تازه را دانه دانه از تخم اوزون برون ماده به دست می‌ آورند. این ماهی ها را صید می‌ کنند و به صورت زنده به آزمایشگاه‌ های مخصوص می‌ برند و بدون آنکه آنها را بکشند کیسه های حاوی تخم خاویار را از درون شکم آنها در می‌ آورند. ماهیگیر ها با یک مهارت خاص به یک نقطه مشخص در پایین سر ماهی ضربه می زنند و این باعث می شود که ماهی بیهوش شود.
  • در مرحله بعد با یک چاقو پهلو ماهی شکافته و کیسه های حاوی خاویار از آن خارج می کنند. در این صورت باید توجه شود که ماهی زنده است و اگر ماهی ترس مرد را تجربه کند به داخل تخم ها یک اسیدی ترشح می شود که باعث ایجاد مزه تلخ می شود که موجب خراب شدن خاویار می شود.
  • عملیات جدا کردن تخم با دست انجام می‌ پذیرد. مالش دست روی تخم ها باعث می شود که بافت اطراف آنها کاملاً جدا شده و این محصولات خالص شوند. در زمان مالش تخم ها با دست دقت بسیار زیادی لازم است زیرا ضربه زدن به آنها موجب کاسته شدن مرغوبیت خاویار می شود.
  • تخم ها را در روی یک توری ظریف می‌ گذارند تا آب آنها گرفته شود و خشک شوند.
  • در مرحله بعد خاویار ها را در قوطی های فلزی، شیشه ای یا چینی بسته‌بندی می‌ کنند و روی آن را با یک درب بسیار محکم می بندند.

مراکز خرید مستقیم خاویار قهوه

مراکز خرید مستقیم خاویار قهوه در مراکز خرید خاویار قهوه شرایط ایده آلی برای فروش مستقیم و اینترنتی این نوع کالاها ایجاد می شود تا تمامی متقاضیان بهترین شرایط را برای خرید ارزان و راحت به دست آورده و این فرآیند موجب می‌ شود که مشتری بهترین نوع خاویار را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

فعالیت تولید کنندگان انواع خاویار در فرایند های مستقیم و اینترنتی باعث می‌ شود که این محصولات در بهترین شرایط به مشتریان و متقاضیان صادراتی نیز معرفی گردند و به همین دلیل است که امروزه ایران جزو کشور های صادر کننده انواع خاویار به دیگر کشور ها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما