پخش عمده خاویار سبز دریای خزر

پخش عمده خاویار سبز دریای خزر به صورت مستقیم با حذف دلالان و واسطه گران باعث کاهش هزینه تمام شده این محصول کم یاب و محبوب شده است. خوشبختانه کشور ما با داشتن مواهب طبیعی از بسیار از نعمت‌ها از جمله خاویار، زعفران، نفت و… برخوردار است.

پخش عمده خاویار سبز دریای خزر

شاخصه های بارز خاویار سبز ژله ای

شاخصه های بارز خاویار سبز ژله ای

خاویار سبز ژله ای در واقع تخم های ماهی Paddlefish می باشد که بومی رودخانه‌ها و دریاچه‌های آمریکا بوده و در دریاچه خزر نیز وجود دارد و همین عامل سبب مهیا شدن بستر مناسبی برای استخراج و صادرات این محصول برای کشورمان شده است.
رنگ سبز این نوع خاویار آن را به یکی از انواع خاص و محبوب تبدیل کرده است که البته رنگ کلی تخم های این ماهی خاکستری یا نقره ای می باشد و گاهی به رنگ سبز و شفاف مشاهده می شود.
این نوع طعمی قوی داشته و بلافاصله در دهان له نمی شود و انسجام خود را از دست نمی دهد و برای افرادی که طرفدار غذاهای لزج هستند گزینه بسیار خوبی است اما به افرادی که برای اولین بار خاویار مصرف می کنند توصیه نمی‌شود.
از مواردی که در قیمت و کیفیت خاویار سبز تأثیر گذار است اندازه دانه‌ها، یکدست بودن، تازگی، عطر خوش و طعم مطلوب می‌باشد که در هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرند همچنین پلمپ بودن درب قوطی و دارا بودن تاییدیه دامپزشکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت.
قیمت مناسب و کیفیت عالی این نوع خاویار باعث شده است تا به گزینه اول عروسی‌ها، میهمانی های رسمی و مجلل، سالگردها و… تبدیل شود.

نکاتی در خصوص خاویار رنگی

نکاتی در خصوص خاویار رنگی

اگر از شما بپرسند خاویار چه رنگی است به احتمال بسیار رنگ مشکی یا خاکستری را برای آن متصور خواهید شد اما در واقع انواع خاویار رنگی از ماهیان مختلف به دست می آیند که بعضی از آنها مانند خاویار سبز یا طلایی بسیار جالب بوده و حتی به عنوان گارمیش و تزئینات در عروسی‌ها و رستوران‌های لوکس استفاده می شوند.
برای آشنایی با انواع رنگ های خاویار و تفاوت های آنها در ادامه با ما همراه باشید…
خاویار مشکی تا خاکستری تیره: این نوع خاویار از ماهی هکل بک که از رودخانه های میسوری وجود دارد و همچنین انواع تاس ماهیان و ماهی سفید که در دریاچه خزر زندگی می کنند به دست می آید که رنگ تخم این نوع ماهیان طیفی از سیاه براق تا خاکستری بسیار تیره می باشد. بافت این نوع خاویار کره ای و نرم بوده و از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین انواع خاویار می باشند.
خاکستری روشن: یکی از کمیاب ترین و گران ترین انواع خاویار که از ماهی بلوگا به دست می آید و رنگی بسیار زیبا داشته و به خاویار الماس مشهور است. تخم های این ماهی براق، شفاف بوده و طیفی از رنگ های طوسی استیل تا خاکستری بسیار روشن و گاهی که ماهی سفید آلبینو (سندرم زالی که در انسان هم است) و نقص رنگدانه داشته باشد تخم آن یکدست سفید خواهد بود که بسیار گران و نادر است.
خاویار طلایی: خاویار طلایی ایرانی که از مشهورترین انواع خاویار در جهان است که در حقیقت رنگ قهوه ای روشن داشته اما به خاویار طلایی مشهور است و پس از خاویار مشکی شناخته شده ترین نوع می باشد.
خاویار قرمز:
خاویار قرمز یا نارنجی: یکی از انواع جدید و ارزان قیمت خاویار که برای هر توان اقتصادی مناسب است خاویار قزل آلا می باشد که دانه‌هایی بزرگ داشته و طعم و عطری ملایم و شبیه به گوشت ماهی قزل آلا داشته و به عنوان پیش غذا مناسب می‌باشد.

مرکز خرید خاویار سبز دریای خزر

مرکز خرید خاویار سبز دریای خزر

برای خرید خاویار سبز بهترین کار خرید مستقیم می باشد چرا که در این نوع خرید همان طور که پیشتر عنوان شد به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت نهایی محصول کاهش یافته و با توجه به قیمت بالای خاویار کوچک‌ترین تخفیف به خصوص در خرید به صورت عمده می تواند به سود قابل توجهی برای متقاضیان منجر شود.
متأسفانه یا خوشبختانه بیشترین حجم خاویار تولیدی در ایران به کشورهای دیگر صادر می شود به طوری که 95% خاویار جهان را ایران تأمین می کند اما این محصول به دلیل ذائقه یا قدرت خرید پایین عموم افراد از مشتریان داخلی کمی برخوردار است که با آشنایی بیشتر مردم با خواص این محصول می تواند به نحوی حتی در میزان کم جای خود را در سبد غذایی مردم کشور عزیزمان باز کند.
خاویار سبز در بسته بندی‌های گوناگون و در حجم های مختلف در بازار وجود دارد که با مراجعه به سایت های معتبر و دارای نماد الکترونیک اعتماد که حکم ضمانت و گارانتی را برای محصول دارد می توانید با بررسی و همچنین تماس با کارشناسان مربوطه علاوه بر بررسی کیفیت محصول از قیمت روز آن نیز مطلع گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما