پخش عمده خاویار سیاه صادراتی

آیا تا به حال طعم خاویار سیاه را چشیده اید؟ این خاویار معروف و بی همتا که مروارید سیاه لقب گرفته از ماهی خاویار که از دسته تاس ماهیان است گرفته می شود. در واقع خاویار تخم ماهی است که خارج شده و به مصرف می رسد.در کشور ایران چندین نوع ماهی خاویار وجود دارد که از دریای خزر صید می شوند، مجموعه مهر خاویار بهترین خاویار را تهیه و توزیع می کند، که خاویار سیاه صادراتی عمده یکی از محصولات مقرون به صرفه و درجه یک در این شرکت است.

پخش عمده خاویار سیاه صادراتی

از خاویار چه می دانید؟

از خاویار چه می دانید؟ همانطور که می دانید خاویار به تخم ماهی های استروژن و خاویار گفته می شود. این ماهیان از هزاران سال قبل می زیسته اند و قدمت آن ها به دوران ژوراسیک باز می گردد، این ماهیان را بعداز صید به مجموعه بهداشتی مهر خاویار انتقال داده و طی فرآیندی کاملا بهداشتی تخم های پرخاصیت و سرشار از ویتامین و امگا 3 را از شکم آن ها خارج کرده و در بسته بندی به صورت خرده یا عمده به فروش می رساند.

خاویار یک غذای بسیار لوکس و خاص است که باید در دمای مناسب نگه داری شود، حتی مصرف مقداری کمی خاویار سیاه طبیعی می تواند کمک بزرگی به سلامت شما کند، تصلب شرایین و فشار خون را کاهش می دهد و برای بیماران قلبی بسیار مفید واقع می شود. مقدار زیادی سلونیوم و ویتامینE در خاویار سیاه موجود است که سیستم ایمنی بدن را به شدت تقویت می کند.خاویار سیاه علاوه بر اینکه یک داروی ضد افسردگی است می تواند قوای جنسی را علی الخصوص در آقایان تحریک کند و ناتوانی جنسی را کاملا درمان کند.

خرید آسان انواع خاویار سیاه صادراتی عمده

خرید آسان انواع خاویار سیاه صادراتی عمده ایران با داشتن دریای بزرگ خزر انواع خاویار را تولید می کند، خاویار سیاه، خاویار نارنجی، خاویار ژله ای و دیگر خاویار های خوش طعم با رنگ ها و خواص مختلف که هر کدام سرشار از مواد مغذی هستند. اما در میان این خاویار های مختلف خاویار سیاه ایرانی را می توان در گروهی جدا و برتر از دیگر خاویارها قرار داد. خاویار سیاه ایرانی می تواند یک درمان قطعی برای بیماری آنمی باشد، یا سرطان سینه که در بین خانم ها شایع است در مراحل اولیه به صورت کامل ریشه کن کند.

مجموعه مهر خاویار با تولید و توزیع بهترین خاویار سیاه ایرانی علاوه بر قسمت اعظمی از بازارهای داخلی به میزان قابل توجهی صادرات به دیگر کشور ها را در دست گرفته است. از طریق این سایت با ما همراه باشید و از محصولات درجه یک و مرغوب مهر خاویار دیدن بفرمایید و محصول مورد نظرتان را به میزان دلخواه سفارش دهید و بهترین قیمت ها را با مهر خاویار تجربه کنید. تنها تلاش این مجموعه تضمین سلامت شما با کیفیت بالا محصولات است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما