پخش مستقیم خاویار بری اصل

پخش مستقیم خاویار بری از طریق این مجموعه تخصصی با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام می گیرد. خاویار اعلا نوعی کالای استراتژیک و مهم اقتصادی محسوب می شود و از ارزش اقتصادی بسیار بالایی برخوردار می باشد. خاویار از ماهی تاس و فیل به دست می آید که خاویار به دست آمده از آن از کیفیت و طعم خوبی برخوردار است. این ماهی می تواند تا ۸۰ سال عمر کند و وزنی در حدود یک و نیم تن داشته باشد.

پخش مستقیم خاویار بری اصل

خواص خاویار برای بیماران سرطانی

خواص خاویار برای بیماران سرطانی خاویار بسیار پر خاصیت بوده و به دلیل مواد آلبومینوئیدی و چربی اشباع با سلول های سرطانی مبارزه کرده و ابتلا به سرطان پیشگیری می کند. لیپیدهای های موجود در آن برای تقویت سیستم اعصاب مفید است. همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین A، D و E و مواد معدنی از قبیل ید، فسفر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن می باشد و باعث تقویت قوای عمومی بدن می شود.

  • منبع خوبی از امگا3 و امگا6 بوده و برای تقویت حافظه مفید است از آلزایمر و پیری مغز پیشگیری می کند
  • به دلیل داشتن چربی های غیر اشباع برای تقویت قلب و عروق مفید است، به دلیل داشتن سلنیوم بالا به عملکرد تیروئید کمک شایانی می کند.
  • غنی از ویتامین B12 بوده و برای تقویت سیستم اعصاب مفید و باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود
  • به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی چشم مفید است و از شب کوری پیشگیری می کند
  • آنتی اکسیدان قوی داشته و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از رشد سلول های سرطانی پیشگیری می کند
  • حاوی مقدیر زیادی ویتامین D و کلسیم بوده و برای استخوان بندی بدن مفید و از پوکی استخوان ها پیشگیری می کند
  • منبع خوبی از ویتامین B5 و اسید پانتوتنیک بوده و به درمان سردرد و میگرن کمک کرده و باعث تنظیم سطح کلسترول خون می شود.

راهنمای خرید خاویار بری دریای خزر

راهنمای خرید خاویار بری دریای خزر برای خرید خاویار بری اصل دریای خزر بهتر است به صورت مسقیم از تولید کننده خریداری کنید تا از اصل بودن آن اطمینان به دست آورید. در هنگام خرید به نوع خاویار، طعم و مزه آن و…. توجه کنید. یکی از راه های خرید خاویار فروشگاه های اینترنتی می باشند. انواعی از خاویار با مدل های مختلف و بسته بندی های متنوع و اوزان گوناگون توسط شرکت های تولید کننده و از طرق مختلف مانند اینترنت به فروش می رسد.

در صورت مراجعه به اینترنت می توان مطالب بسیار مفیدی در این زمینه مانند طرز تهیه خاویار، انواع ماهیان خاویاری در ایران، مراکز تهیه خاویار صادراتی و همچنین قیمت این محصول به دست آورد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توان راهی برای خرید خاویار با کیفیت و تولیدی شرکت های معتبر ایرانی یافت.

این محصول در بیشتر شهر های ایران از طریق نمایندگی های فروش یا مراکز عرضه آبزیان همانند این مجموعه در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. قسمت قابل توجهی نیز از خاویار بسته بندی شده از طریق بازار های فروش خارجی و نمایندگی های آن در کشور های دیگر مورد خرید و فروش قرار می گیرد. جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما