پخش مستقیم خاویار بلوگا رویال گیلان

استان گیلان یکی از مهمترین مراکز تولید و پخش خاویار بلوگا در ایران به شمار می رود. مزارع تولید و پرورش خاویار متعددی در این استان فعالیت دارند. پخش مستقیم خاویار گیلان ، از این مراکز تولیدی به سراسر کشور و حتی سایر کشورها صورت می پذیرد.

با توجه به مجاورت مرکز های پخش و شرکت ها و مزارع تولید، پخش در این مراکز مستقیم و بدون واسطه است. کیفیت و قیمت محصول در این مراکز تضمین شده است.

پخش مستقیم خاویار بلوگا رویال گیلان

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار خاویار در واقع تخم ماهی های استروژن است. تخم این نوع ما هی ها پیش از فرایند تخم ریزی به شیوه طبیعی، به روش های مختلفی از بدن ماهی ماده خارج می شود. تخم های خارج شده فراوری شده و بسته بندی می شود.

خاویار بلوگا که تنها یکی از انواع مختلف خاویار است، از فیل ماهی، که گونه ای استروژن می باشد، به دست می اید.

ماهی های استروژن وزن و اندازه و طول عمر بالایی دارند. در گذشته به طور طبیعی در دریای خزر زندگی می کردند و صید و استحصال خاویار از آنها به شیوه سنتی صورت می گرفت. اما با رواج صید بی رویه و استفاده از کشتی ها و ابزار جدید صید، میزان این ماهی در دریای خزر بسیار کاهش یافت و در معرض خطر انقراض قرار گرفت، از این رو سیاست گذاری ها و تصمیمات جدیدی توسط شیلات برای صید در نظر گرفته شد تا جلوی صید بی رویه این ماهی گرفته شود.

امروزه ماهی های خاویاری در مزارع پرورش داده می شوند. تخم های ماهی یا خاویار آن، در زمان مناسب معمولا به شیوه سزارین از شکم ماهی بیرون آورده شده و در بسته بندی های شیک و زیبا روانه بازار می شوند.

مزیت های خاص خاویار بلوگا رویال

مزیت های خاص خاویار بلوگا رویال خاویار بلوگا تخم فیل ماهی است. فیل ماهی جثه بزرگی دارد. در طبیعت و در حالت طبیعی تا 80 سال عمر می کند و وزن آن ممکن است به یک و نیم تن برسد. تخم ماهی خاویاری فیل ماهی به خاویار رویال نیز نامیده می شود زیرا اندازه دانه های خاویار که در واقع تخم های ماهی می باشند بسیار بزرگ است هر دانه از خاویار های فیل ماهی تا 3 میلی متر ممکن است برسند.

در میان انواع خاویار ، خاویار بلوگا رویال طعم بسیار خوبی داشته و بسیار محبوب است. این ماده غذایی ارزشمند گران ترین ماده غذایی دنیا محسوب می شود و تنها قشر خاصی از افراد توانایی تهیه و استفاده از آن را دارند. این لوکس ترین غذای دنیا در ضیا فت ها و مهمانی ها سرو شده و زینت بخش میز ثروتمندان در سراسر دنیاست.

دانه های خاویار بلوگا رویال شفاف است. این دانه های گران قیمت جلای خاصی دارد که با سایر انواع خاویار متفاوت است. عطر این نوع خاویار نیز متفاوت و بسیار مطبوع است.

خاویار سرشار از روغن مفید و ارزشمند امگا3 است که نقش مهمی در سلامت بدن ایفا می کند. خاویار سرشار از مواد مغذی و مفید است که متخصصین تغذیه و پزشکان افزودن آن به سبد غذایی را بسیار توصیه نموده اند.

خرید عمده خاویار بلوگا رویال گیلان

خرید عمده خاویار بلوگا رویال گیلان تولید خاویار در استان های شمالی عموما در مجاورت دریا انجام می گیرد. ایجاد مزارع پرورشی در کنار دریا سبب می شود تا ماهی ها در شرایطی نزدیک به شرایط طبیعی رشد و نمو بیابند.

مزارع پرورشی معمولا دارای امکانات لازم برای خارج کردن خاویار از ماهی ها نیز هستند و خاویار تازه از این مزارع به صورت عمده به مراکز بسته بندی فرستاده می شود. امروزه در مزارع شرایط فراوری ، یعنی افزودن مواد لازم به خاویار ، و بسته بندی نیز فراهم شده است. بدین ترتیب بهترین مکان برای خرید عمده خاویار، مراکز پرورش خاویار است.

برای خرید خاویار بلوگا رویال گیلان ، سری به شهرهای ساحلی استان گیلان زده و با قیمت مناسب خاویار تازه و مرغوب را خریداری نمایید. اداره شیلات بر قیمت گذاری و نحوه تولید نظارت کرده و محصولات تولیدی استاندارهای لازم را دارا خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما