پخش مستقیم خاویار دریای خزر

خاویار دریای خزر دارای ارزش تجاری و غذایی زیادی بوده و همین امر هم باعث شده تا در بازار داخلی و خارجی بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص دهد. تنوع رنگ و شکل شکل این خوراک های دریایی زیاد بوده و زمانی که از بدن ماهی خارج می کند از طریق بسته بندی های پلمپ به دست مصرف کنندگان می رسند. پخش مستقیم این خاویار به بازار باعث شده تا هیچ واسطه ای در این معامله دخیل نباشد و دد این صورت قیمت افت زیادی پیدا می کند.

پخش مستقیم خاویار دریای خزر

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار تولید خاویار به صورت انبوه باعث شده تا زمینه برای صادرات آن فراهم شود که دد این صورت سود خوبی هم به همراه خواهد داشت. در زیر به صورت مختصر فرآیند تولید خاویار را شرح می دهیم:

  • خاویار در واقع تخم های ریزی است که در بدن ماهیان خاویاری بوجود می آید و پس از استخراج مورد استفاده قرار می گیرد.‌
  • ماهی هایی که خاویار در بدن آنها تولبد می شود متفاوت هستند و صیادان با شناخت قبلی آنها را صید می کنند.‌
  • در ابتدا ماهیان بر اساس نوع و اندازه سورت و دسته بندی می شوند و در استخر های مشخص قرار می گیرند.
  • در طول هر دوره زمانی با توجه به سن و وزن ماهیان غذایی مناسب آن دوره دریافت می کنند.
  • در این زمان بلوغ ماهیان آغاز شده و غذای کمتری را دریافت می کنند تا چربی اضافی اطراف تخم های خاویار از بین برود.
  • این دانه های گرد در انتهای شکم ماهی قرار می گیرند و از بدن ماهی تغذیه می کنند. لاروها دارای سایز کوچکی هستند.‌
  • در فرآیند تولید نکات بهداشتی به خوبی رعایت می شود تا محصول کیفیت خوبی داشته باشد.‌

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی خوراکی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار دریایی خوراکی کدامند؟ خاویار دریایی خوراکی که از دریای خزر صید می شود جز با کیفیت ترین ها بوده که توانسته بیشترین حجم فروش را هم از آن خود کند. علت کیفیت بالای این محصولات ارزش غذایی زیادی است که باعث می شود تا بدن به خوبی تقویت گردد. خاویار ایران که در بازار جهانی زیر نظر مراکز تخصصی توزیع می شود، از هر نظر مورد تایید بوده و در چهارچوب قوانین از کشور خارجی خواهد شد.

کیفیت بالای این محصول در رنگ و شکل و بافت آن به خوبی قابل مشاهده است‌. این دانه ها به صورت گرد هستند و همگی کاملا سالم می باشند و هیچ گونه له شدگی هم ندارند. پوست آنها بسیار نازک است و به راحتی هم جدا نمی شود. میزان پروتئین این محصولات زیاد بوده و می تواند به تقویت بدن هم کمک زیادی کند.‌

در دریای خزر بهترین خاویارها پرورش داده می شود و میزان چربی آنها هم بسیار زیاد است و می تواند به تقویت بافت ها و عضلات کمک کند. تنوع رنگی در آنها بالا بوده و به صورت طلایی و قهوه ای و خاکستری و همچنین سیاه هستند.

قیمت انواع خاویار دریای خزر

قیمت انواع خاویار دریای خزر قیمت خاویار دریای خزر متفاوت بوده و به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع آن بستگی دارد. هر چه کیفیت خاویار بهتر باشد علاوه بر عطر و طعم بهتر نرخ بالاتری هم در بازار دارد.‌ تورم و شرایط بازار باعث شده تا قیمت این محصولات هم روز به روز بیشتر شود که در ابن صورت شما می توانید نرخ های بروز را درون سایت مشاهده کرده و خربد را انجام دهید.

زمانی که سطح عرضه محصول به نسبت میزان تقاضای آن دد بازار بیشتر می شود قیمت با افت شدیدی روبرو بوده و همین امر هم باعث می شود تا مشتری قدرت خرید را بدست آورده و بتواند با کمترین هزینه هم خربد خود را انجام دهد.

محصولی که به صورت عمده به فروش می رسد همیشه قیمت کمتری به نسبت نمونه های تکی و بسته بندی شده دارد. تنوع بالا در این بازار باعث شده تا قیمت ها هم متنوع باشند و بدین ترتیب مشتری قادر است بر حسب نیاز خود خرید کند.‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما