پخش کلی خاویار سیاه خزر

پخش کلی خاویار سیاه خزر به بازار سود آور می باشد زیرا این نوع خوراکی ارزش غذایی فراوانی دارد که با خوردن آن سلامت فرد تضمین می شود و هم چنین خاویار سیاه خزر، به دلیل کیفیت بالا و مشخصات عالی فروش بالایی دارد از این رو سود قابل توجهی را برای پخش کنندگان به ارمغان می آورد و پخش کنندگان برای راحتی افراد محصولات را به تمام مراکز خرید و بازار فروش عرضه می کنند.

پخش کلی خاویار سیاه خزر

ویژگی های قابل توجه خاویار سوروگا سیاه

ویژگی های قابل توجه خاویار سوروگا سیاه یکی از ویژگی های قابل توجه خاویار سوروگا سیاه، نداشتن چسبندگی می باشد یعنی دانه دانه می باشد که به راحتی می توان آن را در دست گرفت و شکل آن را تشخیص داد که باید کروی یا بیضی شکل باشد تا به اصل بودن آن، اطمینان حاصل نمود و خاویار ها نباید دایره شکل باشد.

یکی دیگر از ویژگی های خاویار اصل، طبیعی و تازه بودن آن می باشد که به راحتی با بوییدن قابل تشخیص می باشد که افراد با مقداری بوییدن، می توان به طبیعی بودن آن پی برد و هم چنین عطر و بویی عالی و بی نظیر دارد.

خاویار سیاه باید رنگ سیاه و یک دست داشته باشد و از هرگونه لک یا رنگ دیگر روی آن به دور باشد که افراد برای تست رنگ آن باید چند دانه از خاویار را روی کاغذ سفید غلتاند اگر کاغذ به رنگ سیاه تبدیل شد بدانید از مواد شیمیایی و رنگ های افزودنی اضافه شده آیت در غیر این صورت رنگ آن طبیعی می باشد.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار برای تولید خاویار سیاه، کافی است متخصصان، خاویار نر و ماده را تشخیص دهند و آن ها را جداسازی کنند و هر کدام را در استخر مخصوص خود قرار دهند و برای خاویار ماده، باید استخر را طبق شرایط بدن آن ها محیا نمود و خاویار ها را درون آن ریخت.

سپس غذای آن ها با توجه به وزن، سن، دوره و… تعیین می شود و طبق آن به ماهی ها غذا داده می شود بعد از گذشتن یک دوره، ماهی ها را سونو گرافی می کنند و متخصصان بر اساس بلوغ آن ها را دسته بندی می کند و هر کدام را در استخر مخصوص خود قرار می دهند.

سپس دوره روزه داری شروع می شود که در این دوره هیچ غذایی به آن ها داده نمی شود تا چربی های کنار خاویار از بین رود و بعد از این دوره ماهی ها را برای تولید و فرآوری انتقال می دهند تا خاویار های درون شکم ماهی را خارج کنند.

سپس کنار شکم ماهی را باز می کنند و خاویارها و گناد ها را از آن خارج می سازند و به آب خنک انتقال می دهند و متخصصان به راحتی از طریق الک کردن، گناد ها را از خاویار جدا می سازند و خاویار ها را مکرر می شویند تا تمام کثیفی ها و مواد زائد از آن جدا شوند و بعد از تمیز شدن آن ها را در دستگاه مخصوص قرار می دهند و طبق وزن، آن ها را درون نمک قرار می دهند و بعد از این که نمکی شدن خاویار ها تمام شد آن ها را بسته بندی می کنند و برای فروش عرضه می کنند.

خرید بدون واسطه خاویار سیاه خزر

خرید بدون واسطه خاویار سیاه خزر خرید خاویار سیاه راحله خل های متفاوتی دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود یکی از روش ها را انتخاب می کند و نیاز خود را تامین می کند که یکی از بهترین راه ها خرید بدون واسطه می باشد که از شرکت تولید و مراکز تولید ممکن می باشد که در آن جا به دلیل متقاضی فراوان همیشه محصولات تازه و فرآوری شده تولید می شود که افراد می توانند با خیال راحت نیاز خود را تامین نمایند، خرید در شرکت تولید علاوه بر، تازه بودن محصولات قیمت پایین تری دارد زیرا در شرکت تولید، محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد از این رو به صرفه افراد می باشد و فقط باید هزینه تولید را پرداخت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما